نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ لیوان کاغذی سفارشی فقط برای تفریح شخصی نیست ، اگر در هر رویداد بزرگتری وجود داشت می توانست یک اتفاق شگفت انگیز از آگاهی بخشی نسبت به برند و سازمان شما شده است. لیوان کاغذ چاپ شده سفارشی توانایی جلب توجه کاربر به طرز قانع کننده ترین و شگفت انگیزی دارد زیرا خوردن چای و یا قهوه به مخاطبین شما به سبب حک کردن برند و شعار سازمانی شما به ذهن مخاطبین شما کمک شایانی می کند.

اهمیت خودن چای و یا قهوه

خوردن چای و یا قهوه از نظر مخاطبین شما فقط خوردن یک نوشیدنی نیست. یک امر ضروری در صبحانه و رفع خستگی در بین مردم به شمار می شود. خوردن چاپی یا قهوه خاصیت هایی برای آرامش و بعنوان یک مایعات قوی برای بدن بسیار لازم و ضروری می باشد. شما باید از ظرفیت هایی که درون خوردن نوشیدنی هایی دارد برای سازمان های خود می توانید استفاده بکنید.

نگاهی به نقطه نظرات نام تجاری

از آنجا که خوردن نوشیدنی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما است ، می توانید اهمیت لیوان کاغذی سفارشی را حدس بزنید.شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت.

مردم ایران عادت بسیار زیادی نسبت به خوردن چای در قبل و حین و بعد از جلسه دارند. شما می توانید از ظرفیت های موجود در خوردن چای که بسیار در بین مردم رایج می باشد می توانید مشخصات و لوگو و برند خودتان را برروی آن حک بکنید و قطعا برای شما مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت

بطور کامل نمی توان تضمین کرد که هرکس با خوردن چاپی در لیوان کاغذی شما به محتویات و لوگوی برند شما توجه کند اما در معرض آن قرار گرفتن حتی به آن توجهی صورت نگیرد اما این شانس را به مشتریان شما می دهد که در ناخودآگاه آنان برند و مشخصات سازمانی شما حک بشود.

هیچ اتفاقی در تبلیغات لازم نیست تاثیرگذاری فوری در ذهن مخاطبین شما داشته باشد در بعضی از وقت ها فقط کافی است یک تلنگر در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند و با تکرار این اتفاق سبب حک شدن در ذهن مخاطبین شما می شود.

ما قصد داریم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی تمامی مطالبی که می شود در خصوص اهمیت چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان کرده باشیم که شما پی به اهمیت این موضوع ببرید بیان بکنیم. امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و با اهمیت باشد که سبب مجاب کردن شما برای چاپ لیوان کاغذی ارزان بشود. ما در این مقاله به 5 مورد از با اهمیت ترین نکات لازم در خصوص چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان میکنیم.

احساس مثبت

از آنجایی که خوردن نوشیدنی بخصوص چای در بین مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر چیزی که با آن شریک بشود برای مردم بسیار محبوب و احساس خوبی نسبت به آن پیدا می کنند و اتفاق آن روز را هیچ وقت فراموش نمی کنند و هیچ وقت سازمان ها نباید ظرفیت های موجود در خوردن چای که احساس خوبی به مخاطبین شما می دهند را دست کم بگیرند. سفارش چاپ لیوان کاغذی اختصاصی می تواند اهمیت خوردن چای در بین مردم را با برند سازمانی خودتان پیوند بزنید و باعث می شود احساس خوبی که خوردن چای به مردم می دهد استفاده از چاپ لیوان کاغذی سفارش شما این احساس خوب رو به مخاطبین شما هم خواهد داد.

انتقال اطلاعات

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک رسانه قوی برای انتقال اطلاعات سازمان شما به مخاطبین تان بدهد. افرادی که عادت دارند به طور مرتب چای بنوشند وقت کافی برای نگاه کردن به اطلاعات مندرج برروی لیوان کاغذی دارند. در حالی که مشغول بحث و گفتگو با کسی هستید وقتی لیوان کاغذی سفارشی که در دست دارید وقت آن را دارید به مطالب مندج در آن توجه بکنید. استفاده از مطالبی از جمله لوگو و شعار سازمانی شما بهمراه تصاویر جذاب و زیبا سبب اثرگذاری بسیار زیادی برروی مخاطبین شما را خواهد داشت و شما می توانید نکات مثبت برند خودتان را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای سازمان شما عمل بکند. زمانی که مخاطبین شما تا آخرین قطر نوشیدنی خود را نخورده اند آن لیوان کاغذی را دور نمی ریزند در نتیجه می توانید تا زمانی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی می باشند نکات مربوط به برند خودتان را به مخاطبین و مشتریان خود منتقل بکنید.

ایجاد یادداشت شخصی

در حالی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی هستند یادداشت های شخصی و مطالب مربوط به سازمان خودتان را به دیگران منتقل بکنید. شما می توانید در هر مناسب چاپ لیوان کاغذی اختصاصی سفارش بدهید. مثلا شما می توانید یادداشت شخصی خودتان همچون تولدت مبارک ، سالگرد تاسیس سازمان شما و بسیاری مطالب شخصی مناسبتی دیگری را در برروی لیوان کاغذی چاپ بکنید. این کار سبب جذابیت و اهمیت دادن شما به مخاطبین خود بشوید. این کار شما تاثیر گذاری چشمگیری برروی مخاطبین خود می گذارید.

جذابیت بیشتر به هر جلسه و یا مهمانی

یک لیوان کاغذی سفارشی که با طرح های جالب و داستان های برند ساخته شده باشد می تواند یک طعم و مزه معتبر به آن اضافه کند. این امر نه تنها الهام و شناخت نسبت به مارک شما را بالا می برد بلکه می تواند محیط و سازمان شما را پر رنگ تر بکند.برای مثال اگر قرار است در مورد کافی شاپ نظر بدهیم و در خصوص ترویج برند آن صحبت بکنیم می توانیم تمامی لیوان کاغذی بسیاری از شرکت ها را تقبل بکنیم و این امر علاوه بر اهمیت دادن به آن جلسه و همچنین سبب ارتقا بخشی به آن کافی شاپ هم می شود. این هم به نفع سازمان و برند شما و هم به نفع آن کافی شاپ معروف و معتبر می باشد.

استفاده از لیوان کاغذی در سخنرانی ها

در سخنرانی ها چاپ لیوان کاغذی می تواند بسیار بر متن سخنرانی و تاثیرپذری مخاطبین شما نسبت به متن سخنرانی شما بگذارد. وجود لیوان کاغذی اختصاصی در حین سخنرانی شما به اندازه چاپ کارت ویزیت و یا چاپ تراکت و … که مشخصات شما در آن می باشد اهمیت بالاتری خواهد داشت و این اهمیت انقدر زیاد می باشد که متن سخنرانی شما تاثیرگذاری بیشتری برروی مخاطب بگذارد.

ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی و اهمیت چاپ لیوان کاغذی را بطور کامل برای شما بیان کنیم و امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و برای شما جذاب باشد که شما را ترغیب به چاپ لیوان کاغذی بکند.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

در هنگام یک تجارت یا هر نوع سرمایه گذاری ، باید همیشه از هر فرصت بازاریابی احتمالی استفاده کرد. مزایای چاپ پاکت سفارشی بسیار متعدد و قابل توجه می باشد. چاپ پاکت نامه می تواند خلاقیت در کسب و کار شما را نشان دهند و به برندسازی شما کنک بکند.

با بهره گیری از چاپ و طراحی پاکت نامه های سفارشی می توان محتویات درونی آن را با ارزش بکنید. پاکت نامه ها بخش ضروری در تبلیغات اکثر سازمان ها در هنگام مکاتبات می باشد. با درج لوگو ، شعار ، یا نام شرکت در قسمت بیرونی پاکت ، می توان آن پاکت را از سایر پاکت نامه های پستی را متمایز کند.

با طراحی یک پاکت جالب و چشم نواز که باعث افزایش آگاهی از برند و تجارت شما می شود  می تواند کمک شایانی در توسعه و برند سازی سازمان شما بکند. شناختن و برندینگ نام تجاری ارتباط زیادی با حک کردن تصویر در ذهن عموم مردم دارد. انجام این کار با قرار دادن یک آرم در جلوی پاکت می تواند تأثیر بیشتری از آنچه انتظار می رود داشته باشد. اگر مشتری به دنبال برگشت از طریق نامه خود باشد ، این اوراق را به راحتی می تواند شناسایی بکند.

تنها چاپ پاکت اختصاصی محدود به سفارشی سازی پاکت خلاصه نمی شود. ما می توانیم در انتخاب بهترین طرح و نوع کاغذ در چاپ پاکت به شما کمک کنیم.

پاکت نامه ها احساسات و پیام های ویژه یا دعوت نامه های شما را در خود جای می دهد و از این رو همیشه لازم است که منحصر به فرد ، زیبا و جذاب باشند. اولین تصوری که از طرف شما نسبت به مخاطبین خود ایجاد می کنید طرح ها و مطالب مندرج در پاکت شما می باشد و از این رو لازم است که یک طراحی کامل و زیبا از پاکت تجاری خود داشته باشید که مطابق با نیازها و مزایای سازمان های شما باشد.

ما قصد داریم در مقاله مزایای چاپ پاکت بصورت تیتروار بهمراه یکسری توضیحات تکمیلی در این مقاله مطالبی را برای شما بیان بکنیم و سعی کردیم مهمترین دلایلی که می شود بیان کرد در این مقاله یعنی مزایای چاپ پاکت می باشد را بطور کامل برای شما بیان بکنیم. در این مقاله سعی بر این شد علت ضرورت چاپ پاکت را برای شما بیان کرده باشیم.

برند سازی قوی و قدرتمند

برای تبلیغ بهتر و ایجاد انگیزه در محصولات خود ، به یک مارک تجاری قوی نیاز دارید که بتواند نام و برند شما را در بین مردم گسترش بدهد و شرکت شما را به یک سازمان قوی یا یک برند قوی تبدیل کند.درج نام برند تجاری برروی پاکت نامه می تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیزی در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند.لازمه اصلی در برندینگ پاکت داشتن یک طراحی زیبا و خاص و به یادماندنی می باشد.

مراجعه به شرکت های طراحی

با مراجعه به شرکت هایی که طراح های اختصاصی پاکت انجام می دهند به شما می تواند گزینه های بسیار زیاد و متعددی در اختیار شما قرار بدهد برخی از این شرکت ها علاوه بر ایده پردازی طراح هایی در جهت جذب مشتری و برندینگ سازمان شما می کنند.

انتخاب سایز درست پاکت

ممکن است یک چیز معمولی و کوچک به نظر برسد اما اندازه پاکت نیز در ایجاد تأثیر و جلوه در ذهن مشتریان نقش بسیار مهمی می تواند داشته باشد. کمک گرفتن از متخصصان که سالها در کار چاپ هستند ، بهترین و ساده ترین گزینه برای سایز و سپس چاپ پاکت نامه خواهد بود.

انتخاب سایز پاکت بیشتر باید براساس نیاز شما صورت بگیرد و متناسب با خدماتی که قرار است از آن پاکت بهره بگیرید انتخاب بشود.

بهترین گزینه برای بازاریابی

بازاریابی مناسب و متناسب همیشه برای تجارت و سازمان شما سودمند خواهد بود. هرچه پاکتهای زیبا تر و حرفه ای تری چاپ کنید و همچنین هرچه به طراحی های زیبا نزدیک شوید به رشد و ترقی سازمان خود نزدیک تر شده اید.

چاپ پاکت همچون چاپ کارت ویزیت خط مقدم در امر بازاریابی و جذب مشتری خواهد بود.

بنابراین پاکتها به عنوان یک ابزار عالی برای بازاریابی شرکت شما عمل خواهد کرد.

شکل و ظاهر و چسب پاکت

علاوه بر آنکه ظاهر پاکت مهم می باشد نحوه گشودن و نحوه آب بندی یا همان چسب پاکت نیز مهم می باشد. در روش های قدیمی که برای بستن درب پاکت استفاده می شد با استفاده از تر کردن و یا لیس زدن درب پاکت آن پاکت را مهم و موم می کردند که آن روش سبب کثیف و خراب شده پاکت ها می شد و هرچه طرح شما زیبا و شکیل باشد نمی توانید یک پاکت کثیف را به مشتریان خود تحویل بدهید.

در شیوه چاپ پاکت سفارشی امروزی به وسیله چسب های دوطرفه که برروی درب پاکت زده می شود علاوه بر زیبایی خاصی که به پاکت می دهد و برای سازمان شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود لذت باز کردن آن را به مشتریان خود در عین زیبایی و تمیزی می دهید.

کیفیت کاغذ

شما نمی توانید کیفیت بکار رفته در چاپ پاکت فوری را دست کم بگیرید. جنس بکار رفته در پاکت تعیین کننده اهمیت شما به این محصول بازاریابی می باشد. سعی کنید در انتخاب جنس کاغذ بکار رفته در پاکت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا انتخاب جنس پاکت بر طراح شما تاثیر بسزایی می گذارد. انتخاب کاغذ مناسب می تواند کمک شایانی به بازاریابی شما بکند.

به کسب و کار شما اعتبار می بخشد

چاپ پاکت اختصاصی چیزی است که تجارت و هدف شما را از طریق طرح ها و چاپ پاکت مشخص می کند. پاکت های سفارشی به مشاغل شما در جهت بازاریابی کمک شایانی می کند و تجارت شما را قوی تر می کند.

این باعث افزایش شهرت و اعتبار بخشی بیشتر در کسب و کار شما می شود و باعث جذب مشتری بیشتری در حرفه شما می شود. با داشتن بهترین پاکتهای سفارشی چاپ شده ، می توانید تعریف بهتری از تجارت خود ارائه دهید و آن را چشمگیرتر و پویاتر جلوه دهید. بنابراین ، با چاپ پاکت نامه اختصاصی سبب اعتبار بیشتری به تجارت خود بدهید و سعی کنید بهترین طرح را برای پاکت نامه خود به چاپ برسانید.

استفاده از رنگ های مختلف در پاکت

وجود یکسری رنگ ها همیشه اثرگذاری بهتری به چاپ شما می بخشند و آن را جذاب تر و زیبا تر می کنند. در چاپ پاکت انتخاب رنگ های متنوعی وجود دارد که می توانید با همراهی از چاپخانه های بزرگ اقدام به چاپ پاکت نامه سفارشی خود بپردازید.

بنابراین سعی کنید بهترین رنگ ها متناسب با طرح پاکت خود را بدست آورید و با بهترین چاپ پاکت نامه ارزان در ارتباط باشید تا پاکت های خود را به زیبایی و در طیف رنگی متنوع به چاپ برسانید.سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید انتخاب رنگ باید متناسب با طیف رنگی و سازمانی شما باشد.

آگاهی بیشتر نسبت به برند سازمانی خود

مهمترین مزیت دیگری که با چاپ پاکت نامه سفارشی به دست می آورید این است که نسبت به برند خود آگاهی ایجاد می کنید. هرچه تعداد بیشتری از افراد برند شما را بشناسند و دوست داشته باشند ، رشد شغلی شما بیشتر خواهد بود.

چاپ پاکت نامه به دیگران و خودتان این آکاهی را می دهد تا بدانید حوزه تجارت شما در چه موردی می باشد در نتیجه چاپ پاکت نامه فوری و اختصاصی سبب آگاهی بخشی شما و دیگران از برند شما می شود.

ارتباط چاپ پاکت با چاپ سربرگ

تطابق و وابستگی بسیار زیادی بین چاپ سربرگ و چاپ پاکت وجود دارد. علت اصلی این وابستگی بخاطر این است که وقتی شما قرار است یک مطلبی را درون پاکت قرار بدهید باید برروی یک سربرگ و یک کاغذی که حاوی لوگو و نام نشان سازمان شما باشد درج شده باشد. به همین علت در خصوص طراحی سربرگ باید کاملا الگو گرفته از طراحی پاکت باشد چه در بحث انتخاب رنگ و چه در بحث انتخاب فونت و در بسیار موارد دیگر باید الگو گرفته از هم باشد که وقتی مخاطبین شما درون پاکت را ملاحظه بکنند به تمام خدمات شما پی ببرند و اصلا گیج کننده و سردردگم کننده نباشد.

ما سعی کردیم این مقاله مزایای چاپ پاکت را بطور ساده ولی گویا برای شما بیان کرده باشیم و شما به اهمیت و ضرورت چاپ پاکت رسیده باشید و ما سعی کردیم آشنایی محاسن چاپ پاکت نامه را بطور گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و به نتیجه مطلوب در این مورد رسیده باشید. و امیدوار هستیم با مطاله مزایای چاپ پاکت به نتیجه دلخواه برسید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

در مورد اینکه بروشور چه ویژه گی هایی و چه نکات اثر بخشی دارد و از همه مهمتر بروشور در عصر تکنولوژی چه مزایایی می تواند نسبت به سایر خدمات در عصر تکنولوژی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم مزایای چاپ بروشور را بطور مختصر ولی مفید برای شما بیان بکنیم و سعی میکنیم تمام دلایل منطقی در این مورد برای شما بیان بکنیم.

متوجه شده اید که زمان آن رسیده است که یک قطعه بازاریابی جدید به فهرست آثار شرکت خود اضافه کنید. شاید شما گزینه های مختلفی را در نظر گرفته اید بروشور یکی از این گزینه هاس. ما با داشتن سالها تجربه در عصر تبلیغات به این نتیجه رسیده ایم طراحی و سپس چاپ بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی در این عرصه می باشد.

بروشور چیست؟

بروشور در سایز های مختلفی امکان چاپ وجود دارد و تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند. بروشور همان تراکتی هستش که با خط تا به بخش های مختلفی جدا می شود که معمول ترین بروشور ها ۶ لتی می باشد که به راحتی به ۶ قسمت تقسیم می شود. پس در نتیجه ابعاد و جنس کاغذ و طرح خاص یک تراکت آن را بروشور خطاب نمیکنن فقط خط تاهای بکار رفته در تراکت که باعث بشود تراکت به صورت آکوردئونی و یا دروازه ای باز و بسته بشود بروشور گفته می شود.

تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند

ما قصد داریم در این مقاله مزایای چاپ بروشور را بطور کامل و مختصر در ۶ بند برای شما بیان بکنیم و سعی کردیم اصلی ترین مزایای چاپ بروشور را در این ۶ نکته بیان کرده باشیم.

نکته اول: بروشور می تواند مقادیر زیادی مطالب را در خود جای بدهد

بروشور ها به دلیل جمع و جور بودن در شکل و پیام رسانی ، اطلاعات زیادی را در خود جای می دهند. بیشتر بروشورها قادر به معرفی شرکت ، ارائه عکس از محصولات و یا خدمات و همچنین ویژگی ها و مزایا و اطلاعات تماس و غیره را به راحتی می تواند در خود جای بدهد. اساساً بروشور یک نسخه متراکم از چندین مطالب زیادی که در قالب یک وبسایت ممکن است در آن وجود داشته باشد در خود جای بدهد.

یکی از مهم ترین مزایای چاپ بروشور این است که مشتریان شما به خوبی ایده و خدماتی که در شرکت و یا سازمان شما وجود دارد به راحتی فقط با صرف مرور کردن آن بروشور به دست می آورد و فقط با یک نگاه ساده به این نتیجه می رسد.

نکته دوم: چاپ بروشور خیلی متنوع می باشد

در مقایسه با کارت پستالها و سایر موارد چاپی ، بروشورها می توانند از طریق سیستم های پستی به مشتریان خود ارسال بشود و درب محل بروشور شما را تحویل بگیریند. این ویژگی های چند منظوره باعث می شود شما تصمیم به چاپ بروشور ارزان بگیرید زیرا بروشور این قابلیت را دارد که همه خدمات بخش های مختلف سازمان شما در آن گفته بشود و برای مشتریان شما به راحتی ارسال بشود.

نکته سوم: بروشورها به راحتی قابل توزیع به مخاطبان هدفمند می باشد.

چه در یک رویداد بزرگ باشد و چه از طریق آنها درب و درب را توزیع کند ، یکی دیگر از مزایای این بروشور این است که آنها روشی ساده اما مؤثر برای هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد هستند. این روش مخصوصاً برای مشاغل محلی و کوچک بسیار مفید می باشد.

نکته چهارم: بروشورها مقرون به صرفه هستند ، به ویژه هنگامی که به صورت عمده چاپ بشود (به شیوه چاپ افست)

همانطور که قبلاً اشاره شد ، اکثر شرکت ها می توانند با خیال راحت تعداد زیادی بروشور را تولید کرده و به صورت عمده سفارش دهند ، زیرا می دانند که با گذشت زمان می توانند از آنها به روش های مختلفی استفاده کنند. سفارشات بزرگتر اغلب به معنی پایین آمدن قیمت ها است این موضوع در چاپ افست کاملا نمایان هست. هیچ وقت با تکثیر زیاد بروشور شما ضرر نمیکنید زیرا در یک جایی این حجم از بروشور به کار شما می آید و چاپ بروشور ارزان برای شما محاسبه می شود.

نکته پنجم: توجه خواننده را به خود جلب می کند

در مقایسه با تبلیغات بنرهای چشمک زن که برای جلب توجه رقابت می کنند و یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی که مصرف کنندگان ممکن است پیش از آنکه فرصتی برای خواندن داشته باشند رانندگان به سرعت از کنار آن عبور می کنند ، یکی از مزایای چاپ بروشور این است که آنها یک روش ساده و ملموس برای دریافت اطلاعات ارائه می دهند. بعد از گذشت یک روز طولانی در مقابل یک کامپیوتر ، بسیاری از افراد احتمالاً بیشتر از توجه به تبلیغات در اینترنت ، بروشور را نگاه می کنند.

نکته ششم: بروشور به راحتی مشتریانتان را به شما سوق میدهند

اگرچه به نظر ساده برسد ، با استفاده از  بروشورها می توانید از فرد به شخص دیگر منتقل کرد. این روش قدیمی امروز کار می کند و به راحتی از این شیوه می شود استفاده کرد و مخاطبین خودتان با شیوه چاپ بروشور به خودتان جذب بکنید. بروشور به راحتی مخاطبینتان شما را پیدا میکنند و به سمت شما می آیند.

ما سعی کردیم به راحتی شیوه چاپ بروشور و مزایای چاپ بروشور را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ بروشور را برای شما بیان کرده باشیم.

به امید طراحی زیبا در خصوص چاپ بروشور فوری و زیبا که همه این موارد را بالا که برای شما بیان شد مستلزم طراحی یک بروشور می باشد و باید در خصوص نحوه طراحی بروشور نیز نهایت دقت داشته باشید که همه آن مزایایی که بیان شد به مرحله ظهور برسد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

ما به عنوان مصرف کننده به محض ورود به مراکز خرید مثل فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها اولین چیزی که به چشم ما می آید بسته به مصرف و نیازی که داریم انتخاب میکنیم و ممکنه اصلا به برچسب و نوشته های ریزی که برروی این بسته بندی قید شده است اصلا توجه نکنیم و به نوعی اصلا اهمیت ندهیم که چه مطالبی برروی آن نوشته شده است. ولی بسیاری از افراد مطالب مندرج برروی محصولات را به دلیلی که در پایین برای شما قید خواهیم کرد بیان میکنیم و سعی میکنیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان بکنیم.

لیبل های محصولات

چاپ لیبل به عنوان هویت محصولاتی شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد این محصول را از دیگری متمایز کنند. این که آیا شما برای سینمای خانگی خود یک صفحه نمایش فیلم خریداری می کنید یا برای خرید تنقلات خریداری می کنید ، برچسب ها مهم هستند. اما برچسب زدن محصولات فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست ، بلکه اطلاعات بسیار مهمتری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی برچسب ها به آنها توجه می کنند. به همین دلیل است که برچسب های محصول به اشکال مختلفی عرضه می شوند. برچسب هایی وجود دارد که به شکل خود محصول و یا همچنین  لیبل هایی جدیدا چاپ می شود که محتوای بسته بندی از داخل آن نمایان می شود.

از آنجا که اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات بسیار مهم هستند ، تولید کنندگان محصولات باید از چاپ صحیح محتوای آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین لازم است تولید کنندگان محصولات از چاپگرهای دارای برچسب های مؤثر مانند پرینترهای حرارتی استفاده کنند یا اگر تولید کنندگان خواهان چاپ دیگری هستند ، می توانند شیوه چاپ افست در تیراژ بالا چه بصورت شیتی یا بصورت رولی چاپ و استفاده بکنند. به طور خلاصه ، این فقط کالاهایی نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت لیبل ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که قرار است استفاده بکنیم به راحتی محتویات آن را مطالعه و سپس انتخاب بکنیم.

اهمیت لیبل های محصولات

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که استفاده می کنیم یا مصرف می کنیم ، آشنا شویم. بنابراین ، برای محصولات غذایی ، بررسی این نکته از بسته بندی به ویژه برای مصرف کنندگان که دارای مشکلات بهداشتی هستند ، ضروری است. به عنوان مثال ، اگر شما بخاطر فشار خون و یا به هر دلیلی قصد دارید مصرف نمک خودتان را محدود بکنید ، لیبل مواد غذایی تعیین میزان سدیم محصول را برای شما آسانتر می کند. یا اگر حساسیت غذایی دارید ، کافی است مواد غذایی را بررسی کنید و ببینید آیا غذایی که باعث ایجاد آلرژی شما می شود وجود دارد یا خیر. در واقع ، این بخش از لیبل محصولات به ما کمک می کند سلامتی خود را حفظ کنیم.

دستورالعمل های محصولات

لیبل ها به عنوان راهنما در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولی که خریداری کرده ایم ، خدمت می کنند. این که باید آن را روزانه یا هفته ای یک بار ، قبل یا بعد از خواب ، با آب یا بدون آب استفاده کرد ، همه در لیبل محصولات می باشد. همچنین این لیبل ها محدودیت سنی و اینکه برای چه سنی مناسب هست بیان شده است . به این ترتیب ، ما می توانیم از محصولات به درستی استفاده کنیم و می توانیم اثرات مفید و مضر آن را برای خودمان تنظیم بکنیم.

هشدارهایی که باید برروی برخی از محصولات زده بشود

محصولاتی وجود دارد که هر وقت استفاده یا مصرف شود ممکن است عوارض جانبی برای برخی از افراد داشته باشد. برای مثال اگر باردار هستید یا به بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی یا فشار خون بالا مبتلا هستید با مطالعه دستورالعمل و هشدارهایی برای این سری از افراد بیان شده است، را باید مطالعه بکنند و با خیال راحت بتوانند از آن محصولات استفاده بکنند.

اطلاعات مربوط به قوانین استفاده از محصول

برخی از محصولات یکسری قواعد و قانونی دارد که باید تولید کننده گان این قانون و قاعده را برروی محصولات خود بیاورند از جمله برروی بسته های سیگار هشدار های پزشکی برای ریه در بعضی از کشورها که جریمه هایی برای استفاده از آدامس و انداختن آدامس برروی زمین دارند باید یکسری هشدار ها و قوانین را برروی بسته بندی خود لحاظ بکنن. انتخاب نوع لیبل هم بسیار مهم می باشد زیرا باید براساس نوع محصول خود لیبل مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید لیبل های متنوعی وجود دارد از جمله چاپ لیبل یووی ، چاپ لیبل سلفون براق ، لیبل طلاکوب ، لیبل متالایز و … وجود دارد که هر تولید کننده ای باید براساس نیاز خود یکی از این لیبل های را انتخاب بکند.

قیمت گذاری

در بسیاری از شرکت ها باید تولید کنندگان قیمت نهایی برروی محصولات را برروی کالای خود وارد بکنند در کشور ایران نیز این یک قانون صنفی می باشد که هر محصول باید قیمت برای مصرف کننده را برروی آن محصول وارد بکند در نتیجه شرکت های تولید کننده باید لیبل قیمت گذاری را نیز برروی محصولات خود وارد بکند.

ما سعی کردیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را بطور مختصر ولی کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان کرده باشیم و همچنین امیداوار هستیم با انتخاب یک شرکت تولید کننده در عرصه چاپ لیبل فوری و یا چاپ لیبل ارزان علاوه بر یک محصول با کیفیت یک چاپ با کیفیت و مناسب نیز داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ فاکتور

یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس به صورت تخصصی چاپ فاکتور فوری می باشد. فاکتور های این مرکز در انواع گوناگونی همچون کاغذ کاربن لس و یا تحریر معمولی انجام می شود. چاپ فاکتور ارزان در چاپ نفیس با بالاترین کیفیت و به صورت های تک رنگ ، 2 رنگ و فول رنگی انجام می شود که این امکان را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد که متناسب با نیاز مجموعه و سازمان خود انتخاب متناسب و کاملی داشته باشند.

چاپ فاکتور اختصاصی در سایز های متنوع A6 تا A3 ، فاکتور مالیات و دارایی و فاکتور های قبضی تک برگی و چند برگی بخشی از خدمات چاپ فاکتور نفیس می باشد که با قیمت ارزان و در اسرع وقت و مطابق جداول اعلامی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان …


 تصاویر چاپ شده فاکتور

چاپ فاکتور

چاپ فاکتور کاربن لس NCR

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور کاربن لس NCR از معمول ترین و متداول ترین انواع سری فاکتور در بازار کشور و همچنین در این مرکز می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی در مورد کاغذ کاربن لس بدهیم این است که در این کاغذ ، در بین برگه های فاکتور نیاز به قرار دادن کاربن برای انتقال به برگه های 2 و یا 3 نیست .

چاپ فاکتور کاربن لس به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های کاربن لس به صورت تک رنگی مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور کاربن لس در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور کاربن لس

 توضیحات تکمیلی فاکتور کاربن لس

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور A5 کاربن لس :

  • سایز طراحی فاکتور: 14.2×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت پرفراژ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: ۱۰۰۰ شماره
  • نوع کاغذ : کاربن لس
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ 2برگیچاپ 3برگیچاپ 4برگی
تک رنگ مشکی 1000 شماره 195.000 282.000 413.000
۲۰۰۰ شماره 366.000 528.000 752.000
۵۰۰۰ شماره 834.000 1.181.000 1.473.000
تک رنگ سورمه ای ۱۰۰۰ شماره 209.000 304.000 428.000
۲۰۰۰ شماره 382.000 549.000 760.000
۵۰۰۰ شماره 859.000 1.202.000 1.488.000
۲ رنگ قرمز مشکی ۱۰۰۰ شماره 240.000 366.000 494.000
۲۰۰۰ شماره 456.000 617.000 836.000
۵۰۰۰ شماره 939.000 1.289.000 1.581.000
چهار رنگ (فول رنگی) ۱۰۰۰ شماره 304.000 413.000 551.000
۲۰۰۰ شماره 564.000 741.000 931.000
۵۰۰۰ شماره 1.043.000 1.330.000 1.767.000

لیست قیمت چاپ فوری

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.
  • زمان تحویل سفارشات فوری طبق زمان اعلامی جدول می باشد.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور سایز A5

چاپ فاکتور تحریر 80 زیر الوان 60 ایرانی

توضیحات محصول :

یکی دیگر از اقسام فاکتور این مرکز ، چاپ فاکتور تحریر می باشد. برگه های استفاده شده در این نوع فاکتور کاغذ تحریر معمولی بوده که به خودی خود مطالبتان را به برگه های پایین منتقل نمی کند و می بایست برای انتقال اطلاعات به برگه های 2 و 3 در این نوع فاکتور از کاربن شخصی استفاده کنید.

رنگ برگ های 2 و یا 3 دسته فاکتور ها از نوع الوان 60 گرم می باشد و رنگ آن نیز متناسب با موجودی چاپخانه انتخاب می شود.

چاپ فاکتور تحریر 80 گرم با زیر الوان 60 گرم نیز به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های تحریر به صورت تک رنگی مشکی ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور تحریر در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور تحریر

 توضیحات تکمیلی فاکتور تحریر

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور A5 تحریر 80 زیر الوان 60 گرم :

  • سایز طراحی فاکتور: 14.2×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت پرفراژ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: ۱۰۰۰ شماره
  • نوع کاغذ : تحریر 80 زیر الوان 60 گرم
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ 2برگیچاپ 3برگی
تک رنگ مشکی ۱۰۰۰ شماره 138.000 195.000
۲۰۰۰ شماره 261.000 375.000
۵۰۰۰ شماره 591.000 860.000
۲ رنگ قرمز مشکی ۱۰۰۰ شماره 195.000 290.000
۲۰۰۰ شماره 390.000 513.000
۵۰۰۰ شماره 725.000 1.037.000
چهار رنگ (فول رنگی) ۱۰۰۰ شماره 252.000 356.000
۲۰۰۰ شماره 470.000 584.000
۵۰۰۰ شماره 804.000 1.083.000

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور سایز A5

چاپ فاکتور قبضی یک سوم A4

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور قبضی در مرکز گروه هنری چاپ نفیس به 2 گونه ی قبضی تک برگی دسته چکی و قبضی چند برگی موجود می باشد که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

فاکتور قبضی 1/3 A4 تک برگی دسته چکی : در این مدل مشابه دسته چک های بانکی که ته قبض دارند فاکتور ها به صورت تک برگ چاپ می شوند که روی هر برگ 2 شماره یکسان در ته قبض و در نسخه اصلی زده می شود و صحافی در این مدل از سمت چپ زده می شود. از اینگونه فاکتور قبضی دسته چکی برای قبض پارکینگ ها و رسید واریزی و دریافتی وجه و … استفاده می شود.

فاکتور قبضی 1/3 A4 چند برگی : سایز این فاکتور نیز یک سوم A4 یعنی حدود 10 در 20 سانت می باشد که معمولا سمت چپ پرفراژ می شود و در نسخه های 2 و یا 3 برگی به صورت کاربن لس و یا تحریر معمولی ارائه می شود.

فاکتور های قبضی در تیراژ های 3000 ، 6000 و 9000 شماره ارائه می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور قبضی

 توضیحات تکمیلی فاکتور قبضی

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور قبضی تک برگی دسته چکی :

  • سایز طراحی فاکتور قبضی: 10×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت چپ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: 3000 شماره
  • نوع کاغذ : تحریر 80 گرم
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژتک رنگ مشکی2رنگ قرمز مشکیفول رنگی
تحریر 70 گرم ۳۰۰۰ شماره 219.000 304.000 361.000
۶۰۰۰ شماره 366.000 456.000 504.000
۹۰۰۰ شماره 502.000 605.000 660.000

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور قبضی

چاپ فاکتور مالیاتی و دارایی

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور مالیات و اداره دارایی یکی دیگر از انواع سری فاکتور هاست که در خلال سایر خدمات این مرکز امکان چاپ دارد ولی به جهت استقبال و درخواست فراوان در یک گروه جداگانه هم برای فاکتور مالیاتی سایز A4 در جدول پایین لیست شده است.

فاکتور مالیات و داریی معمولا در قطع استاندارد A4 انجام می شود که ما در چاپ نفیس به صورت تک رنگ مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و برروی قالب های مورد تایید اداره مالیات و دارایی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.

فاکتور مالیات در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور رسمی مالیات

 توضیحات تکمیلی فاکتور رسمی مالیات

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور رسمی مالیاتی :

  • سایز طراحی فاکتور: 29.7×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت بالا و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: 1000 شماره
  • نوع کاغذ : کاربن لس | تحریر 80 زیر الوان 60
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ ۲برگیچاپ ۳برگی
فاکتور رسمی دارایی | تحریر 70 زیر الوان ۶۰ ۱۰۰۰ شماره ۲۹۰.۰۰۰ ۳۸۵.۰۰۰
۲۰۰۰ شماره ۵۳۰.۰۰۰ ۷۴۵.۰۰۰
۵۰۰۰ شماره ۱.۱۹۰.۰۰۰ ۱.۷۴۰.۰۰۰
فاکتور رسمی دارایی | کاربن لس ۱۰۰۰ شماره ۳۸۵.۰۰۰ ۵۲۸.۰۰۰
۲۰۰۰ شماره ۷۲۶.۰۰۰ ۹۹۰.۰۰۰
۵۰۰۰ شماره ۱.۵۵۷.۰۰۰ ۲.۲۳۳.۰۰۰

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت جدول فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور رسمی دارایی



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی بروشور لوکس گلاسه 300 گرم

چاپ بروشور لوکس 300 گرم قطعا زیباترین و لوکس ترین بروشور گروه هنری چاپ نفیس می باشد و بسیار مورد استقبال برند ها و سازمان های مطرح داخلی و خارجی قرار گرفته است. بروشور لوکس این مرکز بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود و بعد با روکش سلفون مات و یا براق پوشش داده می شود. تفاوت این بروشور با سایز کاغذها علاوه بر ضخامت بیشتر خود کاغذ ، روکشی است که روی کاغذ بروشور پوشش داده می شود. روکش سلفون براق و یا سلفون ماتی که روی بروشور را کاور می کند علاوه بر محافظت چند برابری از ثبات رنگ کاغذ استحکام و وقار خاصی به بروشور شما می بخشد.

به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 300 گرم لوکس فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم روی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

بروشور گلاسه 300 گرم در گروه هنری چاپ نفیس با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.

برای چاپ بروشور و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ بروشور لوکس گلاسه 300 گرم

چاپ بروشور لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. بروشور لوکس سایز گسترده A4
  2. بروشور گلاسه 300 گرم لوکس سایز گسترده A5
  3. بروشور لوکس گلاسه 300 گرم سایز گسترده A3

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور لوکس گلاسه 300 گرم

بروشور لوکس گلاسه 300 گرم در سایز های A5 و A4 و همینطور A3 در شیت بندی های 1000 عددی موجود و قابل چاپ می باشد. برای تیراژ های بالا می توانید از مضرب 1000 عددی شیت ها استفاده کنید.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برای چاپ بروشور انجام می شود:

خط تا : انجام کلیه خدمات تکمیلی خط تا و تاکنی به صورت کامل تا سایز 50 در 70 سانتی متربدون محدودیت در تعداد خط تا از جمله مدل دروازه ای و مدل آکاردپونی به صورت فوری انجام می شود.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل بروشور در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل بروشور ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های بروشور ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای بروشور خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ بروشور بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی بروشور یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 111

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی بروشور گلاسه 170 گرم

چاپ بروشور گلاسه 170 گرم بعد از کاغذ گلاسه 135 گرم این کاغذ از ضخامت و زیر دست بسیار مطلوبی برخوردار است. به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 170 گرم فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 170 گرم رروی 2 سایز A5 و A4 قابلیت چاپ دارد.

بروشور گلاسه 170 گرم در گروه هنری چاپ نفیس با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.

برای چاپ بروشور و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ بروشور گلاسه 170 گرم

چاپ بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A4
  2. بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A5
  3. بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A3

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور گلاسه 170 گرم

بروشور گلاسه 170 گرم در سایز های A5 و A4 در شیت بندی های 2000 و 4000 عددی موجود و قابل چاپ می باشد. برای تیراژ های بالا می توانید از مضرب 4000 عددی شیت ها استفاده کنید.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برای چاپ بروشور انجام می شود:

خط تا : انجام کلیه خدمات تکمیلی خط تا و تاکنی به صورت کامل تا سایز 50 در 70 سانتی متربدون محدودیت در تعداد خط تا از جمله مدل دروازه ای و مدل آکاردپونی به صورت فوری انجام می شود.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل بروشور در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل بروشور ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های بروشور ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای بروشور خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ بروشور بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی بروشور یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 102

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی بروشور تحریر 80 گرم

چاپ بروشور تحریر 80 گرم از جمله ارزان قیمت ترین بروشوری است که در این مرکز می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. تحریر 80 گرم کاغذی مشابه کاغذ های A4 موجود در بازار می باشد با همان ضخامت و زیر دست که به راحتی هم روی آن می توان نگارش کرد. چاپ بروشور بر روی کاغذ تحریر 80 گرم برروی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

بروشور تحریر 80 گرم در گروه هنری چاپ نفیس با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.

برای چاپ بروشور و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ بروشور تحریر 80 گرم

چاپ بروشور تحریر ۸۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A4
  2. بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A5
  3. بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A3

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور تحریر 80 گرم

بروشور تحریر 80 گرم برای سایز های A5 و A4 در شیت بندی های 1000 ، 2000 و 5000 عددی و برای سایز A3 در شیت های 1000 و 2000 عدد موجود و قابل چاپ می باشد. برای تیراژ بالا در سایز A4 می توانید از مضرب 5000 استفاده کنید.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برای چاپ بروشور انجام می شود:

خط تا : انجام کلیه خدمات تکمیلی خط تا و تاکنی به صورت کامل تا سایز 50 در 70 سانتی متربدون محدودیت در تعداد خط تا از جمله مدل دروازه ای و مدل آکاردپونی به صورت فوری انجام می شود.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل بروشور در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل بروشور ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های بروشور ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای بروشور خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ بروشور بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی بروشور یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 115

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی بروشور گلاسه 135 گرم

چاپ بروشور گلاسه 135 گرم پرفروش ترین و پرمصرف ترین مدل در خانواده بروشور می باشد. کاغذ گلاسه 135 گرم همواره در بین مشتریان گرامی به دلیل زیر دست بسیار مطلوب و همین طور قیمت مناسب نسبت به سایر کاغذ های گلاسه بسیار پرطرفدار می باشد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 135 گرم برروی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

بروشور گلاسه 135 گرم در گروه هنری چاپ نفیس با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.

برای چاپ بروشور و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ بروشور گلاسه 135 گرم

چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A4
  2. بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A5
  3. بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A3

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور گلاسه 135 گرم

بروشور گلاسه 135 گرم برای سایز های A5 و A4 در شیت بندی های 1000 ، 2000 و 5000 عددی و برای سایز A3 در شیت های 1000 و 2000 عدد موجود و قابل چاپ می باشد. برای تیراژ بالا در سایز A4 می توانید از مضرب 5000 استفاده کنید.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برای چاپ بروشور انجام می شود:

خط تا : انجام کلیه خدمات تکمیلی خط تا و تاکنی به صورت کامل تا سایز 50 در 70 سانتی متربدون محدودیت در تعداد خط تا از جمله مدل دروازه ای و مدل آکاردپونی به صورت فوری انجام می شود.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل بروشور در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل بروشور ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های بروشور ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای بروشور خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ بروشور بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی بروشور یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 101

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل سلفون مات طلاکوب

لیبل سلفون مات طلاکوب از جمله لیبل های جذاب و زیبای چاپ نفیس می باشد. روکش این لیبل هم همانطور که از اسم آن مشخص است مشابه لیبل سلفون مات می باشد.

از ویژگی های این محصول امکان طلاکوبی زیر روکش سلفون مات محصول می باشد که دوام فوق العاده ای به محصول خواهید بخشید.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل سلفون مات طلاکوب

چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب در گروه هنری چاپ نفیس در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب دور صاف

لیبل سلفن مات طلاکوب دورصاف

این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون مات طلاکوب دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل لیبل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 108

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل سلفون مات

لیبل سفلون مات از سری لیبل های با روکش می باشد که با روکش سلفون مات ارائه می شود. نوع کاغذ مصرفی در این سری لیبل مشابه لیبل یووی و لیبل سلفون براق می باشد با این تفاوت که روکش این محصول مات می باشد.

گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد که بالاترین کیفیت در چاپ و متریال برای چاپ لیبل سلفون مات را خدمت مشتریان گرامی خود ارائه دهد.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل سلفون مات

چاپ لیبل سلفون مات در گروه هنری چاپ نفیس در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل سلفون مات دور صاف

لیبل سلفن مات دورصاف

این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل سلفون مات دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون مات دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل لیبل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 101

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل متالایز

جنس PVC چاپ لیبل متالایز از نوع لیبل نقره ای براق (متالایز) می باشد. سطح لیبل متالایز نقره ای براق می باشد و فاقد سفیدی است ولی در صورتی که بخواهید قسمتی از طرح سفید باشد و یا طرحتان دید بهتری روی لیبل متالایز نقره ای داشته باشد می توانید از فیلم سفید روی آن استفاده کنید. لیبل متالایز یک لیبل تمام صنعتی می باشد و در دمای بالا و پایین و همچنین حرارت مقاوم می باشد و نیز این لیبل مقاوم در برابر خش و آب می باشد و کاملا قابل شستشو می باشد.

امکان این محصول با فیلم سفید برای پوشش دادن سطح نقره ای آن مقدور می باشد.

چاپ این نوع لیبل هم تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانتیمتر و به صورت ۴ رنگ افست جدا از رنگ سفید قابل اجرا می باشد.

گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد که بالاترین کیفیت در چاپ و متریال برای چاپ لیبل پی وی سی متالایز را خدمت مشتریان گرامی خود ارائه دهد.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل متالایز

چاپ لیبل متالایز در گروه هنری چاپ نفیس در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل متالایز دور صاف

لیبل متالایز دورصاف

این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل متالایز دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل متالایز دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل لیبل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 130

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل شیشه ای

چاپ لیبل شیشه ای  از سری محصولات هیجان انگیز و فوق العاده زیبای این مرکز می باشد. این محصول به دو صورت خوانا و ناحوانا عرضه می شود که در سری ناخوانا امکان قرار دادن فیلم سفید نیر مقدور می باشد که سبب می شود از نواحی سفید پشت لیبل مشخص نباشد.

گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد که بالاترین کیفیت در چاپ و متریال برای چاپ لیبل پی وی سی شیشه ای را خدمت مشتریان گرامی خود ارائه دهد.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل شیشه ای

چاپ لیبل سلفون شیشه ای در گروه هنری چاپ نفیس در ۳ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل شیشه ای دور صاف
  2. چاپ لیبل شیشه ای برش دایره ای
  3. چاپ لیبل شیشه ای برش اختصاصی ( قالب دار )

کلیه لیبل های بالا به ۲ صورت خوانا و ناخوانا و به صورت پی وی سی شیشه ای عرضه می شوند.

لیبل شیشه ای دورصاف

این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل شیشه ای دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل شیشه ای دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

لیبل شیشه ای گرد ( دایره ای )

بعد از سری دور صاف ، لیبل های گرد نیز به دلیل شکل زیبای ظاهری بسیار پرطرفدار می باشند.

چاپ لیبل های گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار گروه هنری چاپ نفیس قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.

لیبل های شیشه ای هم به صورت نیم تیغ و هم به صورت تمام تیغ امکان ارئه دارند.

لیبل شیشه ای برش اختصاصی

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.

ساخت قابل لیبل برش خاص نیز از سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ تا سایز ۳۴ در ۴۸ میسر می باشد که طبیعتا هزینه ساخت قالب با بزرگتر شدن افزایش می یابد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل لیبل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 100

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل سلفون براق

چاپ لیبل سلفون براق از دیگر سری محصولات پرفروش چاپ لیبل مجموعه گروه هنری چاپ نفیس می باشد. از ویژگی های بارز این نوع لیبل روکش سلفون براقی است که روی این محصول کشیده می شود که باعث ماندگاری و دوام بیشتر این محصول می شود.

امکان چاپ لیبل در سایز های متنوع از ۸٫۵x4.8 تا سایز نهایی ۳۴x48 مقدور می باشد.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل های سلفون براق

چاپ لیبل سلفون براق در گروه هنری چاپ نفیس در ۴ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل سلفون براق دور صاف
  2. چاپ لیبل سلفون براق برش دایره ای
  3. چاپ لیبل سلفون براق برش اختصاصی ( قالب دار )
  4. چاپ لیبل سلفون براق سی دی یا DVD

کلیه لیبل های بالا با روکش سلفون براق که روی محصول کشیده می شود چاپ و ارسال می شوند.

لیبل سلفون براق دورصاف

این نوع لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل سلفون براق دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون براق دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

لیبل سلفون براق گرد ( دایره ای )

بعد از سری دور صاف ، لیبل های گرد نیز به دلیل شکل زیبای ظاهری بسیار پرطرفدار می باشند.

چاپ لیبل های گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار گروه هنری چاپ نفیس قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.

لیبل های سلفون براق هم به صورت نیم تیغ و هم به صورت تمام تیغ امکان ارئه دارند.

لیبل سلفون براق برش اختصاصی

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.

ساخت قابل لیبل برش خاص نیز از سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ تا سایز ۳۴ در ۴۸ میسر می باشد که طبیعتا هزینه ساخت قالب با بزرگتر شدن افزایش می یابد.

لیبل سلفون براق سی دی یا DVD

یکی دیگر از محصولات لیبلی که در این مرکز ارائه می شود ، لیبل انواع سی دی و دی وی دی می باشد که هم به صورت لیبل با روکش یووی و هم لیبل سلفون براق ارائه می شود.

چاپ لیبل سی دی در ابعاد استاندارد و با بالارین کیفیت انجام می شود که با حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد ارائه می شود.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل لیبل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 103

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی لیبل یووی

چاپ لیبل یووی یکی از پرطرفدار ترین و البته ارزان قیمت ترین سری لیبل های قابل چاپ در سیستم کشور می باشد. گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد که بهترین کیفیت چاپ لیبل یووی به همراه مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد.

برای چاپ لیبل و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع و اقسام لیبل یووی

چاپ لیبل یووی در گروه هنری چاپ نفیس در ۴ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. چاپ لیبل یووی دور صاف
  2. چاپ لیبل یووی برش دایره ای
  3. چاپ لیبل یووی برش اختصاصی ( قالب دار )
  4. چاپ لیبل یووی سی دی یا DVD

در کلیه حال های بالا امکان فیلتر دارکردن لیبل یا به اصطلاح No UV کردن کار میسر می باشد که در حین مراحل ثبت سفارش آنلاین امکان مشخص کردن نواحی فیلتر دار فراهم می باشد.

لیبل یووی دورصاف

این نوع لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ  می باشد. چاپ لیبل یووی دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

نحوه محاسبه هزینه لیبل یووی دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

همان طور که در بالا هم اشاره شد امکان فیلتر دار کردن این محصول برای فراهم شدن نوشتن آسانتر روی لیبل ها فراهم می باشد.

لیبل یووی گرده ( دایره ای )

بعد از سری دور صاف ، لیبل های گرد نیز به دلیل شکل زیبای ظاهری بسیار پرطرفدار می باشند.

چاپ لیبل هیا گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار گروه هنری چاپ نفیس قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.

امکان قبلتر دار کردن و فراهم آوردن فضایی برای نوشتن نیز روی این محصول فراهم می باشد.

لیبل یووی برش اختصاصی

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.

ساخت قابل لیبل برش خاص نیز از سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ تا سایز ۳۴ در ۴۸ میسر می باشد که طبیعتا هزینه ساخت قالب با بزرگتر شدن افزایش می یابد.

لیبل یووی سی دی یا DVD

یکی دیگر از محصولات لیبلی که در این مرکز ارائه می شود ، لیبل انواع سی دی و دی وی دی می باشد که هم به صورت لیبل با روکش یووی و هم لیبل سلفون براق ارائه می شود.

چاپ لیبل سی دی در ابعاد استاندارد و با بالارین کیفیت انجام می شود که با حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد ارائه می شود.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل لیبل در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی لیبل یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 108

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت کرافت 80 گرم

چاپ پاکت نامه کرافت 80 گرم نیز از جمله ارزان ترین و البته خاص ترین پاکت ها در مرکز گروه هنری چاپ نفیس می باشد. کاغذ کرافت برای بسیاری از افراد کاغذی شناخته شده است ولی اگر بخواهیم توضیح مختصری راجع به این کاغذ ارائه کنیم ، رنگ این کاغذ قهوه ای طور ولی نه به صورت یکست بلکه به صورتی دارای رگه ها و خال های مشکی رنگی درون آن می باشد.

برای چاپ روی پاکت کرافت 80 گرم به دلیل رنگ زمینه ای که دارد همواره توصیه به استفاده از رنگ های تیره با تونالیته رنگی بالا همچون قرمز و مشکی می باشد.

امکان چاپ پاکت کرافت ۸۰ گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت کرافت 80 گرم

چاپ پاکت کرافت 80 گرم در گروه هنری چاپ نفیس در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه کرافت 80 گرم
  2. پاکت A5 کرافت 80 گرم
  3. پاکت A4 کرافت 80 گرم

پاکت نامه کرافت 80 گرم

پاکت نامه در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقدور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 کرافت 80 گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 کرافت 80 گرم فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 کرافت ۸۰ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 کرافت 80 گرم نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 108

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت تحریر 80 گرم ایرانی

چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی از جمله ارزان ترین پاکت ها در مرکز گروه هنری چاپ نفیس می باشد. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی ، کاملا تولید داخل می باشد ولی تفاوتی که با تحریر خارجی دارد رنگ زمینه خود کاغذ است که مقداری زمینه زرد رنگ دارد و کاملا مشابه کاغذ وارداتی خارجی سفید سفید نیست. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که این تفاوت رنگ غالبا در مقایسه مشخص می شود.

امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی

چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی در گروه هنری چاپ نفیس در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  2. پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  3. پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

چاپ پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم ایرانی

پاکت نامه در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 تحریر 80 گرم ایرانی

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 105

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت کارتی 140 گرم

چاپ پاکت نامه کارتی 140 گرم ضخیم ترین کاغذی است که در مرکز گروه هنری چاپ نفیس به چاپ می رسد. تفاوت ملموسی که این چاپ پاکت روی این کاغذ با سایر کاغذ ها دارد ، در قالب برش پاکت هاست که به صورت سه گوش بوده و کاملا متفاوت است که در باید در هنگام طراحی به آن توجه شود.

امکان چاپ پاکت کارتی 140 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ و 2000 عددی میسر می باشد و برای تیراژ های بالاتر از مضرب 2000 می بایست استفاده نمایید که مقرون به صرفه تر باشد.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت کارتی 140 گرم

چاپ پاکت کارتی 140 گرم در گروه هنری چاپ نفیس در 3 نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه کارتی 140 گرم
  2. پاکت A5 کارتی 140 گرم
  3. پاکت A4 کارتی 140 گرم

پاکت نامه کارتی 140 گرم

پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز ها پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

مهمترین ویژگی این پاکت ، یعنی پاکت کارتی 140 گرم درب این پاکت است که به صورت ژاپنی از بالا می باشد و فقط به همین صورت امکان باز شدن درب دارد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود حتما از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 گلاسه 135 گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.

برای طراحی این پاکت حتما توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 گلاسه ۱۳۵ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 102

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت گلاسه 135 گرم

چاپ پاکت نامه گلاسه 135 گرم نیز در بین سری های پاکت بسیار پرطرفدار می باشد و تنها نمونه پاکتی است که از کاغذ روغنی براق برای چاپ پاکت از آن استفاده می شود. کاغذ گلاسه 135 گرم از جمله زیباترین کاغذ مصرفی در گروه هنری چاپ نفیس می باشد که از کاغذ علاوه بر چاپ پاکت برای چاپ تراکت ، بروشور و پوستر و … استفاده می شود.

امکان چاپ پاکت گلاسه 135 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، 2000 و 5000 عددی میسر می باشد که همین امر سبب می شود اگر نیاز به سفارش در تیراژ بالا داشته باشید گلاسه 135 گرم در کنار تحریر 80 گرم از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه ترین انتخاب باشد.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت گلاسه 135 گرم

چاپ پاکت گلاسه 135 گرم در گروه هنری چاپ نفیس در 2 نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه گلاسه 135 گرم
  2. پاکت A5 گلاسه 135 گرم
  3. پاکت A4 گلاسه 135 گرم

پاکت نامه گلاسه 135 گرم

پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 گلاسه 135 گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت گلاسه 135 گرم به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 گلاسه ۱۳۵ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 گلاسه 135 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 138

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت کتان 120 گرم

چاپ روی پاکت کتان 120 گرم جز یکی از زیباترین و خوش فرم ترین سری خانواده پاکت ها در گروه هنری چاپ نفیس می باشد. کاغذ کتان ۱۲۰ گرم دارای بافت های ریزی می باشد که زیبایی خارق العاده ای به برند و سازمان شما خواهد بخشید و همین امر سبب شده برای چاپ ست های اداری بسیار مورد استفاده قرار گیرد و از این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت استفاده می شود.

امکان چاپ پاکت کتان 120 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت کتان 120 گرم

چاپ پاکت کتان 120 گرم در گروه هنری چاپ نفیس در ۴ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه کتان 120 گرم
  2. پاکت A5 کتان 120 گرم
  3. پاکت A4 کتان 120 گرم
  4. پاکت A3 کتان 120 گرم

پاکت نامه کتان 120 گرم

پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 کتان 120 گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 کتان 120 گرم به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 کتان ۱۲۰ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 کتان 120 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A3 کتان 120 گرم

پاکت A3 از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که البته این محصول استفاده های خاصی دارد و برای برخی از صنوف مانند مشاور املاک و دفاتر اسناد رسمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت A3 کتان 120 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A3 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 113

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی پاکت تحریر 100 گرم

چاپ پاکت تحریر 100 گرم جز یکی از زیباترین و خوش فرم ترین سری خانواده پاکت ها در گروه هنری چاپ نفیس می باشد. کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم از دیگر سری کاغذ های خوش فرم و پرمصرف برای چاپ ست های اداری می باشد. از این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت استفاده می شود.

امکان چاپ پاکت نامه تحریر 100 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر ۱۰۰ گرم

چاپ پاکت تحریر 100 گرم در گروه هنری چاپ نفیس در ۴ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه تحریر ۱۰۰ گرم
  2. پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم
  3. پاکت A4 تحریر ۱۰۰ گرم
  4. پاکت A3 تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت نامه تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت نامه در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 تحریر 100 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A3 تحریر ۱۰۰ گرم

پاکت A3 از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که البته این محصول استفاده های خاصی دارد و برای برخی از صنوف مانند مشاور املاک و دفاتر اسناد رسمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت A3 تحریر ۱۰۰ گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

برای طراحی این پاکت برای هر دو قالب توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A3 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 99

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم

چاپ پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم جز مقرون به صرفه ترین و پرمصرف ترین سری پاکت ها مرکز گروه هنری چاپ نفیس می باشد. کاغذ تحریر ۸۰ گرم از سری کاغذ های پرمصرف برای چاپ ست های اداری می باشد. از این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت استفاده می شود.

امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

چاپ پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ پاکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم

چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم
  2. پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم
  3. پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم

پاکت نامه تحریر ۸۰ گرم

پاکت نامه در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا  ( درب ژاپنی ) مقور نمی باشد.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت نامه ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم

پاکت A5 نیز از دیگر سری محصولات این خانواده می باشد که البته کمتر در بین پاکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت A5 به گونه ایست که یک برگ A5 ( نصف برگه A4 ) استاندارد به راحتی در آن قرار می گیرد.

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A5 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم

پاکت A4 نیز از سری محصولات پرطرفدار خانواده پاکت های می باشد ، و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل ست های اداری خود از پاکت های A4 نیز در کنار پاکت نامه و سربرگ های A4 و A5 استفاده می کنند.

پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

برای طراحی این پاکت توصیه می شود از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.

چاپ روی پاکت A4 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل پاکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های پاکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای پاکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ پاکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 63

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم ضخیم ترین سربرگ این مرکز برای چاپ می باشد. اگر شما هم به دنبال سربرگی برای چاپ می باشید که در عین دارا بودن ضخامت بالا ، اصالت و کیفیت بالایی را به برند شما ببخشد می توانید برروی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم حساب ویژه ای باز کنید.

بسیاری از شرکت های بزرگ و مراکز اداری و تجاری برای چاپ ست های اداری خود نظیر انواع سربرگ و پاکت ها ( بخصوص پاکت نامه درب ژاپنی ) از کاغذ کارتی ۱۴۰ گرم برای چاپ برند خود استفاده می کنند.

از تنها معایب برای انتخاب سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم این است که چاپ روی این محصول فقط به صورت یکرو امکان پذیر می باشد.

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

برای چاپ سربرگ و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. سربرگ A4 کارتی ۱۴۰ گرم
  2. سربرگ ( سرنسخه ) A5 کارتی ۱۴۰ گرم

تیراژ و خدمات تکمیلی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم

چاپ روی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برروی چاپ سربرگ انجام می شود:

سرچسب: سرچسب از جمله خدمات تکمیلی است که در این مرکز برروی انواع سایز های سربرگ در قسمت بالا و سمت چپ سربرگ ها انجام می شود.

پرفراژ: انجام پرفراژ برای جدا سازی سر نسخه جز خدمات تکمیلی این مرکز می باشد.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل سربرگ ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های سربرگ ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای سربرگ خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ سربرگ بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی سربرگ یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم قطعا یکی از زیباترین و شکیل ترین سری سربرگ های این مرکز می باشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است بخصوص برای چاپ ست های اداری.

بسیاری از شرکت های بزرگ و مراکز اداری و تجاری برای چاپ ست های اداری خود نظیر انواع سربرگ و پاکت ها از کاغذ کتان ۱۲۰ گرم برای چاپ برند خود استفاده می کنند.

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

برای چاپ سربرگ و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. سربرگ A4 کتان ۱۲۰ گرم
  2. سربرگ ( سرنسخه ) A5 کتان ۱۲۰ گرم

تیراژ و خدمات تکمیلی سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

چاپ روی سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برروی چاپ سربرگ انجام می شود:

سرچسب: سرچسب از جمله خدمات تکمیلی است که در این مرکز برروی انواع سایز های سربرگ در قسمت بالا و سمت چپ سربرگ ها انجام می شود.

پرفراژ: انجام پرفراژ برای جدا سازی سر نسخه جز خدمات تکمیلی این مرکز می باشد.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل سربرگ ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های سربرگ ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای سربرگ خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ سربرگ بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی سربرگ یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 65

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم

چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم برای افرادی که نیاز به یک سربرگ شیک و سنگین دارند که پرستیژ برند و شرکت شما را حفظ کند پیشنهاد ما به شما سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم می باشد ، که هم ضخامتی به مراتب بالاتر از تحریر ۸۰ گرم دارد و هم بدون بافت می باشد و برای استفاده در پرینتر و یادداشت بسیار مناسب می باشد.

چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

برای چاپ سربرگ و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم

چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. سربرگ A4 تحریر ۱۰۰ گرم
  2. سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۱۰۰ گرم

تیراژ و خدمات تکمیلی سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم

چاپ روی سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۱۰۰۰ عدد چاپ شود. طبیعتا سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم متناسب با تیراژ سفارش هزینه چاپ به نسبت تیراژ ۱۰۰۰ عدد به ۱۰۰۰ عدد محاسبه می شود.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برروی چاپ سربرگ انجام می شود:

سرچسب: سرچسب از جمله خدمات تکمیلی است که در این مرکز برروی انواع سایز های سربرگ در قسمت بالا و سمت چپ سربرگ ها انجام می شود.

پرفراژ: انجام پرفراژ برای جدا سازی سر نسخه جز خدمات تکمیلی این مرکز می باشد.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل سربرگ ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های سربرگ ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای سربرگ خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ سربرگ بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی سربرگ یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 82

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی سربرگ تحریر ۸۰ گرم

چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم جز پر مصرف ترین و معمول ترین سری های کاغذ مصرفی برای چاپ سربرگ می باشد. چاپ سربرگ استاندارد برروی کاغذ تحریر ۸۰ گرم روی ۳ سایز استاندارد A5 ، A4 و A6 چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.

کاغذ تحریر ۸۰ گرم از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کاغذ برای چاپ سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس می باشد.

چاپ سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای چاپ سربرگ و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم

چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم در گروه هنری چاپ نفیس روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. سربرگ A4 تحریر ۸۰ گرم
  2. سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۸۰ گرم
  3. کاغذ یادداشتی A6 تحریر ۸۰ گرم

تیراژ و خدمات تکمیلی سربرگ تحریر ۸۰ گرم

چاپ روی سربرگ تحریر ۸۰ گرم در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۵۰۰۰ عدد چاپ شود. سربرگ تحریر ۸۰ گرم به دلیل اینکه در شیت های با تیراژ بالا امکان چاپ دارد نسبت به سایر جنس های کاغذ مقرون به صرفه تر می باشد.

برخی از خدمات تکمیلی که در این مرکز برروی چاپ سربرگ انجام می شود:

سرچسب: سرچسب از جمله خدمات تکمیلی است که در این مرکز برروی انواع سایز های سربرگ در قسمت بالا و سمت چپ سربرگ ها انجام می شود.

پرفراژ: انجام پرفراژ برای جدا سازی سر نسخه جز خدمات تکمیلی این مرکز می باشد.

شماره زنی: ضرب شماره به صورت تکی و دوتایی و همچنین ۲برگی و ۳برگی نیز برخی از خدمات این مرکز می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل سربرگ در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل سربرگ ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های سربرگ ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای سربرگ خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ سربرگ بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی سربرگ یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 77

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی تراکت سایز B4

چاپ تراکت B4 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B4 در سایز ۲۵ در ۳۵٫۳ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

سایز تراکت B4 در گروه هنری چاپ نفیس ۲۴ در ۳۴ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۱ سانت از عرض و حدود ۱٫۳ سانت از ارتفاع کمتر است.

برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت B4

چاپ تراکت B4 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۲ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
  2. کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم

تراکت B4 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

چاپ تراکت B4 گلاسه ۱۳۵ گرم

این کاغذ پرطرفدار ترین و محبوب ترین کاغذ تبلیغاتی برای چاپ تراکت در بازار کشور می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، و مثالی ملموس برای این کاغذ بزنیم تقریبا اکثر تراکت های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید که براق و مقداری روغنی می باشد از خانواده همین کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. البته با توجه به این کاغذ گلاسه در بازار با گرماژ های متفاوت موجود می باشد بهتر است قبل از سفارش از گراماژ مد نظر خودتان مطمئن شوید.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقومت بالاتر آنها در برابر رطوبت و آب می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ در محیط بیرون و سطح جامعه می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل تراکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 74

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی تراکت سایز B5

چاپ تراکت B5 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B5 در سایز ۱۸٫۲ در ۲۵٫۷ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

سایز تراکت B5 در گروه هنری چاپ نفیس ۱۷ در ۲۴ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۱٫۲ سانت از عرض و حدود ۱٫۷ سانت از ارتفاع کمتر است.

برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت B5

چاپ تراکت B5 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۲ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
  2. کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم

تراکت B5 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

چاپ تراکت B5 گلاسه ۱۳۵ گرم

این کاغذ پرطرفدار ترین و محبوب ترین کاغذ تبلیغاتی برای چاپ تراکت در بازار کشور می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، و مثالی ملموس برای این کاغذ بزنیم تقریبا اکثر تراکت های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید که براق و مقداری روغنی می باشد از خانواده همین کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. البته با توجه به این کاغذ گلاسه در بازار با گرماژ های متفاوت موجود می باشد بهتر است قبل از سفارش از گراماژ مد نظر خودتان مطمئن شوید.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقومت بالاتر آنها در برابر رطوبت و آب می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ در محیط بیرون و سطح جامعه می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل تراکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 82

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی تراکت سایز A4

چاپ تراکت A4 از دیگر سایز های پرمصرف برای چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی A4 در سایز ۲۱ در ۲۹٫۷ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

سایز تراکت A4 در گروه هنری چاپ نفیس ۲۰ در ۲۹ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۱ سانت از عرض و حدود ۷ میل از ارتفاع کمتر است.

برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت A4

چاپ تراکت A4 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۶ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
  2. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  3. کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم
  4. گلاسه ۱۷۰ گرم
  5. کرافت ۸۰ گرم
  6. گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

تراکت A4 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

تراکت A4 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

کاغذ تحریر ایرانی از ارزان ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید بگوییم ضخامت این کاغذ مشابه کاغذ های تحریر خارجی است ولی با مقداری خشکی بیشتر، و اینکه در برابر رطوبت این کاغذ ممکن است ریکشن نشان دهد و مقداری قوس پیدا کند. ولی به این نکته باید توجه شود که به جهت حمایت از تولید داخل و همچنین تبلیغاتی که نیاز به کاغذ درجه یک ندارند این کاغذ توصیه می شود.

این کاغذ دارای زمینه سفید نیست . این محصول به دلیل دارا بودن زمینه ( زرد بودن ) نتیجه ی چاپی متفاوتی از لحاظ رنگ با سایر محصولات خواهد داشت که باید در هنگام سفارش  این محصول در نظر بگیرید.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی نیز محدودیتی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که اولا نتیجه نهایی رنگ چاپ شده با رنگ زرد روشن زمینه ترکیب می شود و ثانیا این کاغذ نیز به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و این مورد از خاصیت های ذاتی کاغذ تحریر می باشد.

چاپ تراکت A4 گلاسه ۱۳۵ گرم

این کاغذ پرطرفدار ترین و محبوب ترین کاغذ تبلیغاتی برای چاپ تراکت در بازار کشور می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، و مثالی ملموس برای این کاغذ بزنیم تقریبا اکثر تراکت های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید که براق و مقداری روغنی می باشد از خانواده همین کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. البته با توجه به این کاغذ گلاسه در بازار با گرماژ های متفاوت موجود می باشد بهتر است قبل از سفارش از گراماژ مد نظر خودتان مطمئن شوید.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقومت بالاتر آنها در برابر رطوبت و آب می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ در محیط بیرون و سطح جامعه می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

چاپ تراکت A4 گلاسه ۱۷۰ گرم

این کاغذ سنگین ترین کاغذ بدون روکش قابل چاپ در مرکز چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این کاغذ به صورت ملموس و البته قابل توجه ، زیر دست و ضخامتی بالاتر از گلاسه ۱۳۵ گرم دارد و در نتیجه کاربرد های خاص تر و شرکتی تری برای شما فراهم می کند.

این کاغذ نیز دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقاومت بالاتر آنها در برابر رطوبت می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم نیز هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

تراکت A4 کرافت ۸۰ گرم

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی ( قهوه ای ) می باشد که باعث جذابیت بیشتر این کاغذ شده است.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این نیز از کاغذ های ارزان موجود در بازار می باشد و دارای زمینه ی کاملا قهوه ای می باشد و ضخامت و جنسی مشابه کاغذی های تحریر ۸۰ گرم دارد با زمینه رنگی.

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی قهوه ای می باشد و با وجود اینکه به راحتی با خودکار هم می توان روی این کاغذ نوشت ولی به دلیل رنگ زمینه ای که دارد توصیه می شود برای چاپ روی این کاغذ از رنگ های مشکی و قرمز بیشتر استفاده شود ( به دلیل اینکه این رنگ های روی این کاغذ نمود بیشتر دارند ) ولی چاپ روی این کاغذ هم به صورت فول رنگی انجام می شود ولی باید توجه داشته باشد که رنگ های چاپ شده در رنگ زمینه ترکیب می شوند.

تراکت A4 گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

این نوع تراکت از لوکس ترین سری تراکت های قابل چاپ در مرکز هنری چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید عرض کنم که متریال ( کاغذ و روکش ) قابل استفاده در این نوع تراکت دقیقا مشابه کارت ویزیت های سلفونی مات و یا براق می باشد با این تفاوت که ابعاد این تراکت های لوکس بزرگتر می باشد.

برای چاپ تراکت های لوکس از کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم که ضخیم ترین کاغذ قابل چاپ مجموعه می باشد استفاده می شود و سپس با روکش سلفون مات و یا براق به انتخاب شما کاور می شود.

کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم دارای زمینه کاملا سفید می باشد و کلیه رنگ های چاپ شده روی کاغذ بسیار شفاف و درخشنده می شوند ولی باید این نکته را در نظر بگیرید با توجه به روکشی که روی کار خورده می شود به راحتی امکان نوشته آسان روی تراکت های لوکس میسر نیست.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل تراکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 78

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی تراکت سایز A5

چاپ تراکت A5 از معمول ترین و پرمصرف ترین سایز ها برای چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی A5 در سایز ۱۴٫۸ در ۲۱ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

سایز چاپ تراکت A5 در گروه هنری چاپ نفیس ۱۴٫۵ در ۲۰ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۳ میل از عرض و حدود ۱ سانت از ارتفاع کمتر است.

برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت A5

چاپ تراکت A5 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۶ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
  2. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  3. کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم
  4. گلاسه ۱۷۰ گرم
  5. کرافت ۸۰ گرم
  6. گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

کاغذ تحریر ایرانی از ارزان ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید بگوییم ضخامت این کاغذ مشابه کاغذ های تحریر خارجی است ولی با مقداری خشکی بیشتر، و اینکه در برابر رطوبت این کاغذ ممکن است ریکشن نشان دهد و مقداری قوس پیدا کند. ولی به این نکته باید توجه شود که به جهت حمایت از تولید داخل و همچنین تبلیغاتی که نیاز به کاغذ درجه یک ندارند این کاغذ توصیه می شود.

این کاغذ دارای زمینه سفید نیست . این محصول به دلیل دارا بودن زمینه ( زرد بودن ) نتیجه ی چاپی متفاوتی از لحاظ رنگ با سایر محصولات خواهد داشت که باید در هنگام سفارش  این محصول در نظر بگیرید.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی نیز محدودیتی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که اولا نتیجه نهایی رنگ چاپ شده با رنگ زرد روشن زمینه ترکیب می شود و ثانیا این کاغذ نیز به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و این مورد از خاصیت های ذاتی کاغذ تحریر می باشد.

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

این کاغذ پرطرفدار ترین و محبوب ترین کاغذ تبلیغاتی برای چاپ تراکت در بازار کشور می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، و مثالی ملموس برای این کاغذ بزنیم تقریبا اکثر تراکت های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید که براق و مقداری روغنی می باشد از خانواده همین کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. البته با توجه به این کاغذ گلاسه در بازار با گرماژ های متفاوت موجود می باشد بهتر است قبل از سفارش از گراماژ مد نظر خودتان مطمئن شوید.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقومت بالاتر آنها در برابر رطوبت و آب می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ در محیط بیرون و سطح جامعه می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

این کاغذ سنگین ترین کاغذ بدون روکش قابل چاپ در مرکز چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این کاغذ به صورت ملموس و البته قابل توجه ، زیر دست و ضخامتی بالاتر از گلاسه ۱۳۵ گرم دارد و در نتیجه کاربرد های خاص تر و شرکتی تری برای شما فراهم می کند.

این کاغذ نیز دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقاومت بالاتر آنها در برابر رطوبت می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم نیز هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

تراکت A5 کرافت ۸۰ گرم

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی ( قهوه ای ) می باشد که باعث جذابیت بیشتر این کاغذ شده است.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این نیز از کاغذ های ارزان موجود در بازار می باشد و دارای زمینه ی کاملا قهوه ای می باشد و ضخامت و جنسی مشابه کاغذی های تحریر ۸۰ گرم دارد با زمینه رنگی.

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی قهوه ای می باشد و با وجود اینکه به راحتی با خودکار هم می توان روی این کاغذ نوشت ولی به دلیل رنگ زمینه ای که دارد توصیه می شود برای چاپ روی این کاغذ از رنگ های مشکی و قرمز بیشتر استفاده شود ( به دلیل اینکه این رنگ های روی این کاغذ نمود بیشتر دارند ) ولی چاپ روی این کاغذ هم به صورت فول رنگی انجام می شود ولی باید توجه داشته باشد که رنگ های چاپ شده در رنگ زمینه ترکیب می شوند.

تراکت A5 گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

این نوع تراکت از لوکس ترین سری تراکت های قابل چاپ در مرکز هنری چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید عرض کنم که متریال ( کاغذ و روکش ) قابل استفاده در این نوع تراکت دقیقا مشابه کارت ویزیت های سلفونی مات و یا براق می باشد با این تفاوت که ابعاد این تراکت های لوکس بزرگتر می باشد.

برای چاپ تراکت های لوکس از کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم که ضخیم ترین کاغذ قابل چاپ مجموعه می باشد استفاده می شود و سپس با روکش سلفون مات و یا براق به انتخاب شما کاور می شود.

کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم دارای زمینه کاملا سفید می باشد و کلیه رنگ های چاپ شده روی کاغذ بسیار شفاف و درخشنده می شوند ولی باید این نکته را در نظر بگیرید با توجه به روکشی که روی کار خورده می شود به راحتی امکان نوشته آسان روی تراکت های لوکس میسر نیست.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل تراکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 76

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

معرفی تراکت سایز A6

چاپ تراکت A6 از کوچکترین سایز های معمول برای چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی A6 در سایز ۱۰٫۵ در ۱۴٫۸ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

سایز تراکت A6 در گروه هنری چاپ نفیس ۱۰ در ۱۴٫۵ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۵ میل از عرض و حدود ۳ میل از ارتفاع کمتر است.

برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت A6

چاپ تراکت A6 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۶ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

  1. کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
  2. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  3. کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم
  4. گلاسه ۱۷۰ گرم
  5. کرافت ۸۰ گرم
  6. گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

تراکت A6 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

تراکت A6 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

کاغذ تحریر ایرانی از ارزان ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید بگوییم ضخامت این کاغذ مشابه کاغذ های تحریر خارجی است ولی با مقداری خشکی بیشتر، و اینکه در برابر رطوبت این کاغذ ممکن است ریکشن نشان دهد و مقداری قوس پیدا کند. ولی به این نکته باید توجه شود که به جهت حمایت از تولید داخل و همچنین تبلیغاتی که نیاز به کاغذ درجه یک ندارند این کاغذ توصیه می شود.

این کاغذ دارای زمینه سفید نیست . این محصول به دلیل دارا بودن زمینه ( زرد بودن ) نتیجه ی چاپی متفاوتی از لحاظ رنگ با سایر محصولات خواهد داشت که باید در هنگام سفارش  این محصول در نظر بگیرید.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی نیز محدودیتی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که اولا نتیجه نهایی رنگ چاپ شده با رنگ زرد روشن زمینه ترکیب می شود و ثانیا این کاغذ نیز به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و این مورد از خاصیت های ذاتی کاغذ تحریر می باشد.

چاپ تراکت A6 گلاسه ۱۳۵ گرم

این کاغذ پرطرفدار ترین و محبوب ترین کاغذ تبلیغاتی برای چاپ تراکت در بازار کشور می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، و مثالی ملموس برای این کاغذ بزنیم تقریبا اکثر تراکت های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید که براق و مقداری روغنی می باشد از خانواده همین کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. البته با توجه به این کاغذ گلاسه در بازار با گرماژ های متفاوت موجود می باشد بهتر است قبل از سفارش از گراماژ مد نظر خودتان مطمئن شوید.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقومت بالاتر آنها در برابر رطوبت و آب می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ در محیط بیرون و سطح جامعه می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

چاپ تراکت A6 گلاسه ۱۷۰ گرم

این کاغذ سنگین ترین کاغذ بدون روکش قابل چاپ در مرکز چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این کاغذ به صورت ملموس و البته قابل توجه ، زیر دست و ضخامتی بالاتر از گلاسه ۱۳۵ گرم دارد و در نتیجه کاربرد های خاص تر و شرکتی تری برای شما فراهم می کند.

این کاغذ نیز دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ براق بودن آن است ولی با این وجود هم به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. و از دیگر ویژگی های بارز کاغذ های گلاسه مقاومت بالاتر آنها در برابر رطوبت می باشد که باعث ماندگاری بیشتر این کاغذ می باشد.

چاپ روی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم نیز هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد و کلیه رنگ های چاپ شده روی این کاغذ بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود که در نتیجه چاپ طرح روی این کاغذ بسیار جذاب تر از کاغذ های تحریر می باشد.

تراکت A6 کرافت ۸۰ گرم

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی ( قهوه ای ) می باشد که باعث جذابیت بیشتر این کاغذ شده است.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، این نیز از کاغذ های ارزان موجود در بازار می باشد و دارای زمینه ی کاملا قهوه ای می باشد و ضخامت و جنسی مشابه کاغذی های تحریر ۸۰ گرم دارد با زمینه رنگی.

این کاغذ دارای زمینه کاملا رنگی قهوه ای می باشد و با وجود اینکه به راحتی با خودکار هم می توان روی این کاغذ نوشت ولی به دلیل رنگ زمینه ای که دارد توصیه می شود برای چاپ روی این کاغذ از رنگ های مشکی و قرمز بیشتر استفاده شود ( به دلیل اینکه این رنگ های روی این کاغذ نمود بیشتر دارند ) ولی چاپ روی این کاغذ هم به صورت فول رنگی انجام می شود ولی باید توجه داشته باشد که رنگ های چاپ شده در رنگ زمینه ترکیب می شوند.

تراکت A6 گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

این نوع تراکت از لوکس ترین سری تراکت های قابل چاپ در مرکز هنری چاپ نفیس می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، باید عرض کنم که متریال ( کاغذ و روکش ) قابل استفاده در این نوع تراکت دقیقا مشابه کارت ویزیت های سلفونی مات و یا براق می باشد با این تفاوت که ابعاد این تراکت های لوکس بزرگتر می باشد.

برای چاپ تراکت های لوکس از کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم که ضخیم ترین کاغذ قابل چاپ مجموعه می باشد استفاده می شود و سپس با روکش سلفون مات و یا براق به انتخاب شما کاور می شود.

کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم دارای زمینه کاملا سفید می باشد و کلیه رنگ های چاپ شده روی کاغذ بسیار شفاف و درخشنده می شوند ولی باید این نکته را در نظر بگیرید با توجه به روکشی که روی کار خورده می شود به راحتی امکان نوشته آسان روی تراکت های لوکس میسر نیست.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل تراکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت پی وی سی

چاپ کارت ویزیت پی وی سی در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۵ ضخامت با میکرون های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف
  2. کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون
  3. کارت ویزیت پی وی سی ۵۰۰ میکرون
  4. کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون
  5. کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک

قطعا و طبیعتا یکی از خاص ترین سری های کارت ویزیت ، استفاده از کارت های پی وی سی است که در عین مقاومت خارق العاده جلوه و بافت ریزی که دارند ، می توانند یک انتخاب مناسب برای سخت پسندان باشد.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف

چاپ کارت ویزیت PVC برفکی و یا نیمه شفاف ، یکی از خاص ترین کارت ویزیت های این مجموعه می باشد که در صورت طراحی زیبا و خاص می توانید یک کارت ویزیت رویایی برای شما به ارمغان بیاورد. از ویژگی های کارت ویزیت پی وی سی این مجموعه امکان چاپ فیلم سفید قبل از چاپ نهایی طرح شما می باشد که باعث می شود در نواحی چاپی رنگ بور و روشن نشود و جلوه اصلی رنگ خورد را داشته باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت شیشه ای بودن و برفکی بودن این کارت ویزیت می باشد .

چاپ کارت ویزیت پی وی سی برفکی دورگرد به صورت ۸ روزکاری چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون نازک ترین کارت از سری کارت ویزیت های خانواده پی وی سی است. چاپ روی این کارت ویزیت بسیار پررنگ و درخشنده خواهد شد که جلوه و زیر دست این کارت ویزیت حس زیبایی را به شما منتقل خواهد کرد که البته ضخامت نازک این محصول نسبت به سایز ویزیت های در این خانواده باعث شده تا کمتر مورد استفبال قرار گیرد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵x5.7 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۴x5.4 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون ضخامت کم این محصول در عین مقاومت بسیار بالای آن می باشد.

کارت ویزیت سلفون پی وی سی ۳۰۰ میکرون به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۵۰۰ میکرون

چاپ کارت ویزیت پی وی سی روی کاغذ پی وی سی ۵۰۰ میکرون پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کارت ویزیت در خانواده سری پی وی سی می باشد. همین استقبال بیشتر از این محصول باعث شده که فرم فوری ۳ روزکاری این محصول راه اندازی شود و امکان ثبت سفارش این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد فراهم می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت ضخامت مطلوب این کارت ( مشابه سری لمینت مات و یا براق ) و مقاومت بسیار بالا و وضوح رنگ در این کارت ویزیت می باشد .

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۵۰۰ میکرون با ۲ سرعت چاپ ۶ روزکاری و ۳ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون از سری زیباترین کارت ویزیت ها و در عین حال از گرانترین سری کارت ویزیت های مجموعه می باشد.  کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون ضخامتی مشابه کارت های بانکی دارد و از لحاظ ایعاد هم مشابه آنهاست و برای نگهداری در کیف های بانکی بسیار انتخاب هوشمندانه ای می تواند باشد.

از این مدل کارت ویزیت برای کارت های هدیه و کارت های گارانتی و بیزینس کارت های مدیریتی به کرات استفاده می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۹ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت ضخامت و ابعاد این کارت مشابه کارت های بانکی است .

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون با سرعت چاپ ۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک

کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک به دلیل نوع کاغذ گران این محصول گرانترین سری محصول این مجموعه می باشد. همان گونه که از اسم این محصول مشخص است رنگ این ویزیت مشابه متال نقره ای رنگ است که می تواند با ترکیب کردن این رنگ با کد های رنگی کارت ویزیت های خارق العاده ای طراحی و تهیه نمود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۸۶ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت متالیک رنگ بودن آن و در عین حال ضخامت و ابعاد مشابه کارت بانکی بودن آن است .

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 87

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت مخملی

چاپ کارت ویزیت مخملی در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۶ سایز زیر با ویژگی ها و روکش های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6
  2. کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف
  3. کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی
  4. کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 دورگرد
  5. کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته
  6. کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع

تنوع کارت ویزیت های مخملی بر روی دو کاغذ متفاوت چاپ می شود و روکش یکسان می خورد. در ۴ مدل ابتدایی کارت ویزیت ، این مدل کارت ویزیت ها برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ م یشود و سپس روکش سلفون مخملی می خورد که در ۲ نمونه بعدی لمینت مخملی ، چاپ بر روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم انجام می شود و سپس روکش سلفون مخملی می خورد.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد جزء کارت ویزیت های زیبا و خوش دست مجموعه می باشد که مخاطب شما با حس کردن این سری کارت ویزیت حس مطلوب و خوشایندی به آن ها منتقل می شود. کارت ویزیت سلفون مخملی برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که نسبت به سری های لمینت از ضخامت کمتری برخوردار است ولی در هر دو مدل جنس روکش ها یکسان است.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت جنس روکش کارت است که سلفون مخملی است .

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6 به صورت ۱۱ روزکاری چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

کارت ویزیت های سلفون مخملی ویزیتی در این خانواده به صورت ویزیتی دورصاف ۸٫۵x4.8 عرضه می شوند. این بیزینس کارت نیز برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که روکش سلفون مخملی می خورد. این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف ارائه می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۲x4.5 می شود و خلاصی برش این محصول ۳ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی دورصاف این است که امکان چاپ این محصول در ابعاد بزگتر به صورت ۲ لت و بالاتر تا سایز ۳۴x48 امکان چاپ دارد.

کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی از سری زیباترین کارت ویزیت های مخملی است. این نوع کارت ویزیت نیز بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و بعد از روکش سلفون مخملی می توانید قسمت های دلخواه شما یووی موضعی شود که حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یووی موضعی در عین داشتن روکش مخملی است .

چاپ کارت ویزیت مخملی موضعی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب دورگرد تنها نمونه طلاکوب با روکش مخملی مجموعه چاپ نفیس می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. این کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و پس از طلاکوبی روکش سلفون مخملی می خورد که باعث ماندگاری و مقومت بیشتر نواحی طلاکوبی و چاپ ها می شود. این مدل کارت ویزیت هم به صورت دورگرد ارائه میشود

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و استفاده از روکش مخملی به صورت همزمان می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته نیز تنها نمونه ۹x6 برجسته است که از مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم ضخیم برای چاپ آن استفاده می شود که در عین دارا بودن مقاوت مطلوب ، از روکش سلفون مخملی استفاده می شود و همچنین می تواند با داشتن نواحی برجسته حس با شکوهی را به شما منتقل کند.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن کارت در عین استفاده از مقوا و روکش سلفون مخملی  می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع دورگرد

کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع ، مشابه نمونه کارت ویزیت باست با این تفاوت که در سایز مربع برش داده می شود که از قضا بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۱ در ۵٫۶ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت برش مربع گونه دورگرد آنها می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 84

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت لمینت برجسته

چاپ کارت ویزیت برجسته در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۵ سایز زیر با ویژگی های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد ۹x6
  2. کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد
  3. کارت ویزیت لمینت برجسته مربع
  4. کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب
  5. کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع

کلیه محصولاتی که با نام لمینت برجسته ارائه می شوند برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شوند که به دلیل ضخامت بالای این مقوا و مقاوم بودن آن اصطلاحا به این محصول لمینت اطلاق می شود. برروی کاغذ مقوای ایندربرد از روکش سلفون مات برای حفاظت از چاپ ها استفاده میشود.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته ۹x6 دورگرد

این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت برجسته و جز پرفروش های کارت ویزیت می باشد. همان گونه که اشاره شد این محصول بر روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که ضخامت و مقاومت قابل توجه ای به این محصول می بخشد. شما می توانید به دلخواه آن قسمت هایی از کارت که می خواهید برجسته شود را به صورت یک فایل جداگانه مشکی رنگ برای چاپ ارسال کنید. این کارت ویزیت به دلیل قیمت بسیار ارزان و مناسب و در عین حال برجسته بودن آن بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار دارد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن قسمت های دلخواه کارت می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد ۹x6 با ۲ سرعت چاپی ۸ روزکاری و ۳ روزکاری چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت برجسته مجموعه چاپ نفیس بعد از مدل مربع این خانواده میباشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود که امکان برجسته کردن قسمت های دلخواه شما برای این کارت میسر می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸x4.3 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی چاپ کارت با لبه دورگرد می باشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع نیز برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که با روکش سلفون مات پوشش داده می شود و قسمت های دلخواه به انتخاب شما برجسته می شود. کارت ویزیت لمینت برجسته مربع مشابه کارت ویزیت لمینت مات مربع و یا کارت ویزیت لمینت براق مربع به صورت دورگرد و با چاپ دورو می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۴ در ۵٫۱ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت برجسته و دورگرد می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع با سرعت چاپ ۸ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب ۹x6 دورگرد

چاپ بیزینس کارت لمینت برجسته طلاکوب از دیگر محصولات سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که مزیت ویژه ی این محصول برجسته بودن بیزینس کارت ها در عین وجود طلاکوبی است. از نکاتی که هنگام طراحی این کارت باید مورد توجه قرار بگیرد این است که نواحی طلاکوب نمی تواند برجسته باشد و برعکس.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و برجسته بودن به صورت همزمان می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۳ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع یکی دیگر از سری محصولات زیبا مجموعه می باشد. این کارت ویزیت طلاکوب در عین دارا بودن برجستگی کار طلاکوب می شود که باید به این نکته توجه گردد که قسمت های طلاکوب نمی تواند برجسته شود و برعکس.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۱ در ۵٫۶ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت برش مربع گونه دورگرد آنها می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت لمینت مات

چاپ کارت ویزیت با روکش لمینت مات در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۵ سایز زیر با ویژگی های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۹x6
  2. کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد
  3. کارت ویزیت لمینت مات طرح موج
  4. کارت ویزیت طلاکارت لمینت مات
  5. کارت ویزیت لمینت مات مربع

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم درجه یک چاپ می شود و سپس با روکش لمینت مات پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ۹x6 دورگرد

این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت مات و جز پرفروش ترین در بین کلیه کارت ویزیت ها می باشد. پوشش لمینت مات کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند و زیبایی و جلوه خاصی به کارت ویزیت شما ببخشد. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت با روکش لمینت مات مجموعه چاپ نفیس بعد از مدل مربع این خانواده میباشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸x4.3 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی چاپ کارت با لبه دورگرد می باشد.

کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج همان طور که در تصاویر می بینید دارای یک ویژگی خاص می باشد که در آن کارت ویزیت به صورت یک گوشه تیز و یک گوشه گرد ارائه می شود که جلوه منحصر به فردی به این کارت خواهد بخشید. این مدل کارت ویزیت فقط در دو خانواده لمینت مات و لمینت براق ارائه میشود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یک گوشه تیز دورصاف و یک گوشه گرد می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج ۹x6 با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت طلاکارت لمینت مات ۹x6 دورگرد

چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت مات ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل نوع روکش مات محصول طلاکوبی زیر روکش اگرچه درخشندگی سری لمینت براق را ندارد ولی به رنگ طلایی مات و لوکس جلوه می کند.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب زیر روکش لمینت روی کارت می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع دورگرد

چاپ کارت ویزیت های مربع همواره از سری جذاب ترین کارت ویزیت ها در هر خانواده ای از بیزینس کارتها می باشد. چاپ کارت ویزیت مربع با روکش لمینت مات از این دسته مستثنی نیست و چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع بسیار زیبا و کلیه رنگ های چاپ شده روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵ در ۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت برش مربع گونه دورگرد آنها می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 91

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت لمینت براق

چاپ کارت ویزیت با روکش لمینت براق در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۵ سایز زیر با ویژگی های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت لمینت براق دورگرد ۹x6
  2. کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد
  3. کارت ویزیت لمینت براق طرح موج
  4. کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق
  5. کارت ویزیت لمینت براق مربع

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم مرغوب چاپ می شود و سپس با روکش لمینت براق پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق ۹x6 دورگرد

این نوع کارت ویزیت مرسوم ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت براق می باشد. پوشش لمینت براق کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند و زیبایی و جلوه خاصی به کارت ویزیت شما ببخشد. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت با روکش لمینت براق مجموعه چاپ نفیس می باشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸x4.3 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی چاپ کارت با لبه دورگرد می باشد.

کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق طرح موج ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت براق طرح موج همان طور که در تصاویر می بینید دارای یک ویژگی خاص می باشد که در آن کارت ویزیت به صورت یک گوشه تیز و یک گوشه گرد ارائه می شود که جلوه منحصر به فردی به این کارت خواهد بخشید. این مدل کارت ویزیت فقط در دو خانواده لمینت مات و لمینت براق ارائه میشود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یک گوشه تیز دورصاف و یک گوشه گرد می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق طرح موج ۹x6 با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق ۹x6 دورگرد

چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت براق ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل روکش درخشنده و شفاف لمینت براق قسمت های طلاکوب جلوه فوق العاده ای دارند و باعث درخشش دوچندان این سری کارت ویزیت می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب زیر روکش لمینت روی کارت می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق مربع دورگرد

چاپ کارت ویزیت های مربع همواره از سری جذاب ترین کارت ویزیت ها در هر خانواده ای از بیزینس کارتها می باشد. چاپ کارت ویزیت مربع با روکش لمینت براق از این دسته مستثنی نیست و چاپ کارت ویزیت لمینت براق مربع بسیار زیبا و کلیه رنگ های چاپ شده روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵ در ۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت برش مربع گونه دورگرد آنها می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت براق مربع با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت بافت دار

در مرکز گروه هنری چاپ نفیس چاپ کارت ویزیت بافت دار روی ۵ جنس متنوع و متفاوت انجام می شود :

  1. کارت ویزیت کتان امباس ۸٫۵x4.8 دورصاف
  2. کارت ویزیت کتان آلمان ۸٫۵x4.8 دورصاف
  3. کارت ویزیت گلاسه یووی ۸٫۵x4.8 دورصاف
  4. کارت ویزیت سوسماری ۸٫۵x4.8 دورصاف
  5. کارت ویزیت طرح چرم دورصاف و دورگرد

کلیه محصولات این خانواده برروی کاغذ های بافت دار موجود در بازار چاپ می شود که جلوه و زیر دست خاصی به طرح و بیزینس کارت شما خواهند بخشید. سری کارت ویزیت های کتان به دلیل اینکه بدون روکش می باشند برای کارت ویزیت هایی که نیاز به نوشتن روی آنها می باشد همچون ویزیت های تعیین وقت ملاقات پزشکان و تعویض روغنی ها و … بسیار مناسب می باشند.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت کتان امباس ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

جاپ کارت ویزیت کتان امباس از سری کارت ویزیت های بدون روکش و بافت دار مجموعه می باشد. جنس این کارت ویزیت از کتان ۲۵۰ گرم می باشد که به صورت امباس شده می باشد.

سایز این کارت ویزیت ۸٫۵x4.8 می باشد با خلاصی برش ۳ میلیمتر که البته سایز این بیزینس کارت بعد از برش ۸٫۵ در ۴٫۵ می شود. برای طراحی صحیح این کارت ویزیت توصیه میشود از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )

چاپ کارت ویزیت بافت دار کتان امباس در ۲ سرعت چاپی : ۸ روزکاری و ۳ روزکاری و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت کتان آلمان ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

جاپ کارت ویزیت کتان آلمان از دیگر سری کارت ویزیت های بدون روکش و بافت دار مجموعه چاپ نفیس می باشد. جنس این کارت ویزیت از کتان ۳۰۰ گرم می باشد که ضخامت بسیار مطلوبی دارد و برش این کارت ویزیت به صورت گوشه تیز دورصاف می باشد.

سایز این کارت ویزیت ۸٫۵x4.8 می باشد با خلاصی برش ۳ میلیمتر که البته سایز این بیزینس کارت بعد از برش ۸٫۵ در ۴٫۵ می شود. برای طراحی صحیح این کارت ویزیت توصیه میشود از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )

چاپ کارت ویزیت بافت دار کتان آلمان در ۲ سرعت چاپی : ۸ روزکاری و ۳ روزکاری و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت گلاسه یووی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

جاپ کارت ویزیت گلاسه یووی UV تنها سری کارت ویزیت این مجموعه است که بافت دار نیست و جنس این کارت ویزیت اگر گلاسه ۳۰۰ گرم می باشد که برای حفاظت از رنگ های آن با روکش یووی پوشش داده میشود که در صورتی که نیاز به نوشتن روی این کارت را داشته باشید می توانید سری فیلتر دار این محصول را سفارش دهید.

سایز این کارت ویزیت ۸٫۵x4.8 می باشد با خلاصی برش ۳ میلیمتر که البته سایز این بیزینس کارت بعد از برش ۸٫۵ در ۴٫۵ می شود. برای طراحی صحیح این کارت ویزیت توصیه میشود از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این مدل کارت ویزیت امکان چاپ به صورت فیلتر دار می باشد که امکان نوشتن ساده با خودکار را روی آن فراهم می کند.

چاپ کارت ویزیت گلاسه یووی در ۲ سرعت چاپی : ۸ روزکاری و ۳ روزکاری و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت سوسماری ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

جاپ کارت ویزیت سوسماری از دیگر سری کارت ویزیت های بافت دار مجموعه چاپ نفیس می باشد. ضخامت این کارت ویزیت از نوع گلاسه ۳۰۰ گرم سوسماری می باشد که دارای بافت زیبا و قابل قبولی است که زیر دست خوبی به محصول می دهد.

سایز این کارت ویزیت ۸٫۵x4.8 می باشد با خلاصی برش ۳ میلیمتر که البته سایز این بیزینس کارت بعد از برش ۸٫۵ در ۴٫۵ می شود. برای طراحی صحیح این کارت ویزیت توصیه میشود از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )

چاپ کارت ویزیت بافت دار سوسماری در سرعت چاپ ۱۰ روزکاری و به صورت یکرو و دورو چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت طرح چرم دورصاف و دورگرد

جاپ کارت ویزیت طرح چرم از سری پرطرفدار ترین کارت ویزیت این خانواده میباشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. لمس این کارت ویزیت حس چرم را به مخاطب شما منتقل می کند که می تواند بسیار خوشایند باشد.

این کارت ویزیت به ۲ صورت ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف و ۹x6 دورگرد ارائه می شود که در این مدل هرینه چاپ یکرو و دورو یکسان است.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت نیز امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )

چاپ کارت ویزیت بافت دار طرح چرم در سرعت چاپ ۱۶ روزکاری چاپ و به صورت یکرو و دورو در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 76

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت سلفون مات

در مرکز گروه هنری چاپ نفیس چاپ کارت ویزیت با روکش سلفون مات روی ۶ سایز تنوع و با ظاهر و خدمات تکمیلی متفاوت انجام می شود :

  1. کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8
  2. کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6
  3. کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6
  4. کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6
  5. کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد ۹x6
  6. کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت سلفون مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون مات پوشش داده میشود. و در مدل کارت طلاکوب ، فیلم طلا زیر سلفون زده می شود که باعث می شود با خراش و دست خوردن آسیب نبیند.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه می شود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف هم مشابه ویزیت های با سلفون براق از جمله ارزان ترین و به صرفه ترین سری های کارت ویزیت با کیفیت و پرفروش مجموعه چاپ نفیس می باشد. گوشه های این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۲x4.5 می شود و خلاصی برش این محصول ۳ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )

کارت ویزیت سلفون مات در ۳ سرعت چاپی : ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دورگرد همواره پرفروش ترین سری محصولات کارت ویزیت مجموعه می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته است. لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دورگرد می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد که می بایست خلاصی برش ۵ میلیمتری را برای طراحی این کارت استفاده کرد که البته سایز نهایی کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد

برای چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد از یک فیلم یووی موضعی برای براق شدن و برجسته شدن کارت استفاده می شود که جلوه خارق العاده ای به کار می بخشد. لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دورگرد می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد که می بایست خلاصی برش ۵ میلیمتری را برای طراحی این کارت نیز استفاده کرد که البته سایز نهایی کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ یووی موضعی روی کارت می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6 به صورت نهایتا ۱۳ روزکاری انجام می شود که نحوه زمان محاسبه زمان کاری در مطلب “نحوه محاسبه زمان کاری” به تفصیل توضیح داده شده است.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای از سری کارت ویزیت هایی جذابی است که به تازگی به سری محصولات سلفون مات مجموعه اضافه شده و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. لبه های این کارت ویزیت مشابه آنچه در تصویر می بینید دورصاف است ولی قسمت های وسط کارت تورفتگی هایی وجود دارد که جلوه خاصی به کارت می بخشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت نیز ۹ در ۶ سانت می باشد با خلاصی برش ۵ میلیمتری که بعد از برش سایز نهایی کارت ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد و به جهت طراحی صحیح و رعایت این نکته که نوشته ها و تکست های شما در برش پروانه ای شکل این محصول آسیب نبیند توصیه میشود که از قالب طراحی در قسمت قالب های طراحی مراجعه بفرمایید.

از ویژگی های بارز این محصول شکل برش خاص و پروانه ای شکل بودن این کارت ویزیت است.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6 به صورت نهایتا ۱۰ روزکاری انجام می شود که در صورت آماده شدن سریعتر به روش های گوناگون به اطلاع شما بزرگواران خواهد رسید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای از سری کارت ویزیت هایی جذابی است که به تازگی به سری محصولات سلفون مات مجموعه اضافه شده و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. لبه های این کارت ویزیت مشابه آنچه در تصویر می بینید دورصاف است ولی قسمت های وسط کارت تورفتگی هایی وجود دارد که جلوه خاصی به کارت می بخشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت نیز ۹ در ۶ سانت می باشد با خلاصی برش ۵ میلیمتری که بعد از برش سایز نهایی کارت ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد و به جهت طراحی صحیح و رعایت این نکته که نوشته ها و تکست های شما در برش پروانه ای شکل این محصول آسیب نبیند توصیه میشود که از قالب طراحی در قسمت قالب های طراحی مراجعه بفرمایید.

از ویژگی های بارز این محصول شکل برش خاص و پروانه ای شکل بودن این کارت ویزیت است.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6 به صورت نهایتا ۱۰ روزکاری انجام می شود که در صورت آماده شدن سریعتر به روش های گوناگون به اطلاع شما بزرگواران خواهد رسید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای از جمله کارت ویزیت های لوکس و جذاب این مجموعه می باشد که در ۴ سایز با قطر های ۳ سانت ، ۴ سانت ، ۵٫۵ سانت و ۷٫۵ سانت چاپ ، برش و بسته بندی می شود و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

برای طراحی این محصول توصیه میشود که برای قطر های ۳ و ۴ سانت فایل خود را روی سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ سانت قرار داده و ارسال کنید و برای قطرهای ۵٫۵ و ۷٫۵ سانت فایل خود را روی فایل ۸٫۵ در ۹٫۶ سانت قرار دهید و ارسال کنید. و برای این محصول نیز توصیه میشود که خلاصی برش ۳ میل از لبه گرد کارت فاصله دهید.

زمان های تحویل چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای ، ۱۰ روز و ۵ روزکاری می باشد. که امکان ثبت سفارش  یکرو و دوروی این محصول فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب ۹x6 دورگرد

کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب ارزانترین و به صرفه ترین سری کارت ویزیت طلاکوب مجموعه می باشد که این محصول پس از طلاکوبی با روکش سلفون مات پوشش داده میشود که ماندگاری کارت را به مراتب افزایش خواهد داد. گوشه های این کارت مشابه سری ساده محصولات سلفون مات دورگرد می باشد.

سایز طراحی این نوع کارت ویزیت نیز ۹ در ۶ سانت می باشد با خلاصی برش ۵ میلیمتری که بعد از برش سایز نهایی کارت ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد و به جهت طراحی صحیح و رعایت اصول ایمنی و خلاصی برش توصیه می شود که قالب طراحی این محصول استفاده شود.

از ویژگی های بارز این محصول انجام خدمات تکمیلی طلاکوبی روی این محصول می باشد .

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد ۹x6 نهایتا ۱۳ روزکاری انجام می شود که در صورت آماده شدن سریعتر به روش های گوناگون به اطلاع شما بزرگواران خواهد رسید.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 73

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت سلفون براق

چاپ کارت ویزیت با روکش سلفون براق در مرکز گروه هنری چاپ نفیس بر روی ۲ سایز زیر با ظاهری متفاوت انجام می شود :

  1. کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8
  2. کارت ویزیت سلفون براق دورگرد ۹x6

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت سلفون براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون براق پوشش داده میشود.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

چاپ کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف از جمله ارزان ترین و به صرفه ترین سری های کارت ویزیت با کیفیت و پرفروش مجموعه چاپ نفیس می باشد. گوشه های این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۲x4.5 می شود و خلاصی برش این محصول ۳ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد.

این نوع کارت ویزیت سلفون براق در ۳ سرعت چاپی : ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت سلفون براق ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون براق ۹x6 دورگرد از جمله پرفروش ترین سری محصولات کارت ویزیت مجموعه می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته است. لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دوگرد می باشد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصب برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون براق دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 84

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی ارزان یکی دیگر از سری محصولات پرطرفدار خانواده چاپ افست گروه هنری چاپ نفیس می باشد که امکان سفارش آنلاین این محصول نیز بر روی وب سایت فراهم می باشد.

جنس کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی استفاده می شود از نوع ایندربرد ۲۵۰ گرم کاملا بهداشتی می باشد و از جمله موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و به راحتی در طبیعت بازیافت می شوند و کمترین آسیب را به طبیعت وارد می کند.

از ویژگی های این مرکز امکان چاپ اختصاصی لیوان کاغذی در ۲ سایز استاندارد و مرسوم بازار کشور یعنی لیوان کاغذی ۲۰۰ و ۳۶۰ سی سی می باشد.

چاپ لیوان کاغذی در گروه هنری چاپ نفیس به صورت فول و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهای شما


 تصاویر چاپ شده لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰cc

توضیحات محصول :

چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی پر مصرف ترین و پرطرفدارترین لیوان کاغذی موجود در بازار کشور می شود که همین امر سبب شده که مجموعه چاپ نفیس اقدام به چاپ تماما اختصاصی این محصول با بالاترین کیفیت کند.

همان طور که در بالا اشاره شد کاغذی که برای چاپ لیوان کاغذی فوری ها مجموعه استفاده می شود از دسته موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و کاملا بهداشتی است و کمترین واکنش شیمیایی را با مواد داغ و جوش در آن دارد و در طبیعت نیز سریعتر بازیافت می شود.

توصیه می شود برای طراحی لیوان کاغذی از قالب آماده طراحی برای طراحی و ارسال فایل استفاده نمایید و در صورتی که فایلی برای چاپ ندارید و یا نیاز به یک طراحی اختصاصی برای لیوان کاغذی خود دارید می توانید روی کمک متخصصین طراحی مجموعه چاپ نفیس حساب کنید.

 ثبت سفارش آنلاین لیوان کاغذی ۲۰۰cc

 توضیحات تکمیلی لیوان کاغذی ۲۰۰cc

 تصاویر چاپ شده روی لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی 200 سی سی

  • قیمت چاپ لیوان کاغذی به تومان می باشد.
  • کلیه هزینه های وب سایت بروز می باشد.
تیراژزمان تحویلهزینه
۱۰۰۰ ۸ روزکاری ۲۸۲.۰۰۰
۵۰۰۰ ۸ روزکاری ۱.۲۸۴.۰۰۰

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰cc

توضیحات محصول :

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی از محصول پرمصرف رستورانی می باشد و به لیوان های کوکا کولایی معروف می باشد که در گروه هنری چاپ نفیس به صورت اختصاصی با بالاترین کیفیت چاپ و در اختیار مشتریان گرامی مرکز قرار خواهد گرفت.

کاغذی که برای چاپ روی لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی نیز استفاده می شود از آن دسته موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و کاملا بهداشتی است و کمترین واکنش شیمیایی را با مواد داغ و جوش در آن دارد و در طبیعت نیز سریعتر بازیافت می شود.

توصیه می شود برای طراحی لیوان کاغذی از قالب آماده طراحی برای طراحی و ارسال فایل استفاده نمایید و در صورتی که فایلی برای چاپ ندارید و یا نیاز به یک طراحی اختصاصی برای لیوان کاغذی خود دارید می توانید روی کمک متخصصین طراحی مجموعه چاپ نفیس حساب کنید.

 ثبت سفارش آنلاین لیوان کاغذی ۳۶۰cc

 توضیحات تکمیلی لیوان کاغذی ۳۶۰cc

 تصاویر چاپ شده لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی 360 سی سی

  • قیمت چاپ لیوان کاغذی به تومان می باشد.
  • کلیه هزینه های وب سایت بروز می باشد.
تیراژزمان تحویلهزینه
۱۰۰۰ ۸ روزکاری ۳۳۹.۰۰۰
۵۰۰۰ ۸ روزکاری ۱.۶۹۵.۰۰۰

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

یک چاپ لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. ( برگرفته از سایت ویکی پدیا )

اگر شما برای تبلیغات در محیط شرکت ، مطب پزشکی ، نمایشگاه ها و یا سمینار ها و یا … نیازمند به چاپ برند و لوگویتان بر روی لیوان کاغذی هم به صورت 200 سی سی و یا 360 سی سی دارید گروه هنری چاپ  نفیس در کنار شما خواهد بود تا بهترین خدمات چاپ لیوان کاغذی بر روی بهترین متریال با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را به شما مشتریان گرامی و بزرگوار ارائه دهد.

در صورتی که برای طراحی لیوان کاغذی اختصاصی خود در سازمان و یا شرکت خود کارشناس طراحی ندارید می توانید با اطمینان کامل این مسئولیت را به گروه هنری چاپ نفیس واگذار نمایید و آرامش خاطر داشته باشید که بهترین و بروز ترین طراحی ها را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

چاپ نفیس روایت تجربه ای نفیس

 تصاویر چاپ شده لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()