نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ انواع کاغذ دیواری و یا همان پوستر دیواری های تماما اختصاصی از جمله مهمترین خدمات گروه هنری چاپ نفیس می باشد.

چاپ های پوستر دیواری این مرکز بر روی مرغوب ترین جنس کاغذ های دیواری از کشور های متنوعی همچون پوستر دیواری ایرانی ، چینی ، ترکی و یا آلمانی انجام می شود. توجه به این نکته هم قابل ذکر می باشد که پوستر دیواری های ایرانی اگر چه از جنس های بسیار خوبی برخوردار هستند ولی با این وجود برای خالی نبود سبد انتخابی شما مشتری گرامی از سایر برند های پوستر های دیواری خام سایر کشور ها هم می توانید برای چاپ انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال چاپ پوستر دیواری با طرح اختصاصی خود و با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت ارزان می باشید ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود دریافت نمایید

توضیحات محصول :

کاغذ دیواری موجود در بازار متناسب با کشور سازنده و جنس رویه کاغذ به چند دسته تقسیم می شوند. پوستر دیواری هایی که در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرند قالبا تولید کشور های ایران ، چین ، ترکیه و آلمان می باشند که با توجه به حساسیت همکاران ما در تهیه مواد اولیه همگی از از کیفیت قابل قبول و قابل دفاعی برای عرضه به شما گرامیان برخوردار می باشند.

نکته بسیار مهم : کلیه چاپ های کاغذ دیواری در این مرکز به وسیله بهترین دستگاه Mutoh ژاپنی اکوسالونت موجود در بازار ایران و با بهترین جوهر های ترکی با دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین قابلیت شستشو چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.

مشخصات :

  • عرض هر رول پوستر : 105 سانتیمتر بدون محدودیت
  • حداکثر طول قابل چاپ : بدون محدودیت
  • کشور سازنده کاغذ دیواری : ایرانی | چینی | ترکی | آلمانی
  • دستگاه چاپگر پوستر دیواری : اکوسالونت Mutoh ژاپن
  • روش شستشو : قابل شستشو با دستمال و مواد شوینده رقیق شده

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

آخرین مقاله ای که در سایت مشرق به انتشار رسید در خصوص  خدمات چاپ نفیس مطالبی ارائه شده است. گروه هنری چاپ نفیس یک شرکت دانش بنیاد با بهرگیری از نیروهای جوان پا به عرصه صنعت چاپ نهاده است. تیم فعال در چاپ نفیس با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه در امر بازاریابی و نیازسنجی بازار به همراه یک تیم حرفه ای کدنویسی و پشتیبانی سایت براساس نیاز و کمبودهای بازار در سال های اخیر به صنعت چاپ ورود کرده است.

چاپ نفیس سعی کرده است در این سال ها نقص و ضعف هایی که صنعت چاپ چه از لحاظ سرعت العمل و عملکرد کیفیت ضعف هایی داشته است سعی کرد براساس تیم حرفه ای بازار سنجی مشکلات موجود در این بازار را براساس یک سایت حرفه ای و خوب برطرف بکند.

ما در چاپ نفیس براین باور بودیم وجود یک شرکت وسیع در عرصه چاپ نیاز روز بازار هر مشتری می باشد. به گونه ای که یک نفر با مراجعه به یک مرکز به راحتی بتواند هر نوع خدماتی چاپی با تنوع و قیمت های متفاوت نیاز خودش را تامین بکند.

تقسیم بندی هایی در عرصه چاپ بصورت دسته بندی های مشخص برای ارتباط راحت تر مشتری با نیاز خود شروع به راه اندازی و برنامه نویسی سایت کردیم.

ما در گروه هنری چاپ نفیس صنعت چاپ را به سه قسمت چاپ افست ، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن تقسیم بندی کردیم.

در چاپ افست خدمات متنوع بر اساس سایز ، جنس ، روز و قیمت ها تقسیم بندی کردیم. چاپ افست به بخش های متنوعی همچون چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل ، چاپ فاکتور ، چاپ پوستر ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و سایر موارد دیگر تقسیم بندی شده است که به اختصار به یکی از این موارد که چاپ کارت ویزیت می باشد توضیحاتی را برای شما بیان میکنیم

چاپ کارت ویزیت

در بخش چاپ کارت ویزیت تنوع های مختلفی در سایز و اندازه و طرح و جنس های متنوعی در سایت دسته بندی و بروز رسانی شده است. از نازل ترین قیمت ها همچون سلفون های مات و براق گرفته تا یکسری کارت ویزیت های مدیریتی مانند پی وی سی ها در گرماژ مختلف تقسیم بندی شده است. در بعضی از موارد یکسری کارت ویزیت ها براساس زمان بندی های متفاوت با قیمت های متنوع درون سایت درج شده است. در خصوص سایز بندی کارت ویزیت ها هم بصورت دایره ای مربع و حتی برش های خاص در سایز های مختلف امکان سفارش دهی برای مشتریان وجود دارد و هر کس به راحتی می تواند از بین بیش از 50 مدل کارت ویزیت به راحتی یک مدل را با سلیقه خود انتخاب بکند.

دسته بندی دوم چاپ دیجیتال می باشد که سعی کردیم تمرکز اصلی خودمان را در این بخش به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی قرار بدهیم. موارد دیگری در چاپ دیجیتال هم فعال می باشد مانند چاپ بنر ، چاپ پوستر دیواری و سایر خدمات که در حال بروز رسانی و توسعه در این بخش می باشد.

چاپ عکس روی شاسی

ما در چاپ نفیس سعی کردیم تنوع بسیار زیادی به این بخش بدهیم و تمرکز بسیار زیادی روی چاپ عکس قرار دادیم. چاپ عکس شامل سه نوع کاغذ عکس مانند لاستر مات/براق ، سیلک و متالیک می باشد که توضیحاتی در خصوص تفاوت بین این کاغذ ها در سایت چاپ نفیس بطور کامل ارائه شده است. شاسی هایی در سایز های متفاوت 8 ، 16 و 30 میل وجود دارد که مشتری به راحتی می تواند هر یک از این مواردی را که بخواد انتخاب بکند. در این بخش خدمات جانبی همچون چاپ مکعب ، چاپ پازل نیز اضافه شده است که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب می کند.

در بخش سابلیمیشن که شروع این استارتاپ گروه هنری چاپ نفیس با آن بوده است در خود تنوع زیادی را اختصاص داده است. چاپ تیشرت، چاپ لیوان ، چاپ سویشرت ، چاپ شال ، چاپ پدموس ، چاپ پازل و در نهایت چاپ کلاه می باشد.

چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت از پررونق ترین و با اهمیت ترین خدمات گروه هنری چاپ نفیس می باشد  زیرا تنوع بسیار بالایی در این بخش در سایز و طرح و اندازه های مختلف وجود دارد.

افراد مشغول فعالیت در بخش چاپ تیشرت از مهارت بسیار بالایی در این بخش برخوردار هستند و طرح های زیادی در این بخش متناسب با نیاز مصرف کنند و خواست مشتری روی تیشرت چاپ صورت می گیرد. تنوع محصول و سایز و حتی تنوع چاپ یکی از نکات بسیار با اهمیت در چاپ تیشرت نفیس می باشد که خدمات آن را نسبت به سایر همکاران در حوزه چاپ روی تیشرت در حال فعالیت می باشند متمایز کرده است.

ما در چاپ نفیس سعی کردیم همه نکاتی که سبب افزایش و بالابردن کیفیت در حوزه چاپ می شود را با نهایت دقت و بررسی بازار بسنجیم و متناسب با نیاز بازار و مصرف کننده یک شرکت قوی در عرصه چاپ بصورت آنلاین راه اندازی بکنیم و امیدوار هستیم که مشتریان عزیز ما از خدمات متنوع و با کیفیت در چاپ نفیس نهایت بهره را ببرند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

آخرین مقاله ای که در سایت نامه نیوز به انتشار رسیده در خصوص مزایای چاپ نفیس صحبت هایی به عمل آماده است. چاپ نفیس یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ با کمک متخصصین توانا در زمینه طراحی و به همراه مدیران مسئولیت پذیر و با استفاده از ایده های نوین و بروز دنیا در یک مدت زمان بسیار کوتاه خود را بعنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت چاپ کشور تبدیل بشویم و یک کسب کار نسبتا بزرگی را در کشور آغاز کنیم.

ما در اینجا روزانه ده ها پروژه بصورت آنلاین از طریق سایت به آدرس www.chapnafis.com و یا بصورت حضوری از مشتریان تحویل گرفته و با مجهزترین و بروز ترین دستگاه با بالاترین کیفیت چاپ در سایز ها و پلتفورم های مختلفی شامل: چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان ، چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، چاپ سربرگ ، ست اداری و مدیریتی و … . در کوتاه ترین زمان ممکن و ارسال سریع به سراسر کشور با پایین ترین قیمت و با تضمین کیفیت چاپ به مشتریان عزیز تحویل دهیم.

ما در شرکت و وب سایت گروه هنری چاپ نفیس با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن و سایر چاپگر ها با توکل به خداوند منان توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

چاپ نفیس دارنده انواع بسیار زیادی بخش های مختلف می باشد که هر یک از این بخش ها نیازمند یکسری توضیحات تکمیل تر در این عرصه می باشد. ما سعی میکنیم به بخشی از این خدمات اشاره کوچکی داشته باشیم و با دادن لینک به صفحات مورد نظر می توانید از آن سایت ها بازدید به عمل بیاورید و هر خدماتی که به دنبال آن هستید را جستجو و پیدا بکنید.

چاپ نفیس دسته بندی های خودش را به چهار گروه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سایلیمیش و سایر بخش های چاپی تقسیم بندی کرده است.

ما در این مقاله به دنبال این هستیم که بخش افست چاپ نفیس را به طور گسترده و با تمرکز بیشتر ورود بکنیم و امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش های تکمیل تری در این حوزه ورود بکنیم.

خدمات چاپ افست که در گروه هنری چاپ نفیس عرضه می شود بصورت فرم های عمومی در بازه های زمانی مشخص به همراه قیمت و تنوع جنس های مشخصی عرضه می شود.

مزایایی که چاپ نفیس نسبت به سایر شرکت ها دارد

بعضی از فرم ها دارای بازه زمانی یکروزه و سه روزه و به همین شکل متفاوت می باشد. این تفاوت روزها به دلیل تقاضا مشتریان عرضه می شود در بعضی از فرم ها به دلیل تقاضاهای بیشتر در بازه زمانی های فوری یکروزه هم عرضه می شود ولی بعضی از فرم ها در بازه های زمانی طولانی تر عرضه می شود.

در خصوص قیمت ها هم بصورت بروز روی سایت عرضه می شود و دوستان به راحتی می توانند این خدمات را بصورت آنلاین سفارش و دریافت بکنند.

چاپ کارت ویزیت یکی از مهم ترین و پر تقاضا ترین بخش های چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس می باشد این بخش به دلیل گسترده گی تقاضا از قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با سایر بخش های چاپی نفیس برخوردار است. که در مقالات آینده بطور گسترده به بخش های مختلف آن اشاره میکینم.

چاپ تراکت دومین بخش و پر تقاضای گروه هنری چاپ نفیس می باشد در این بخش قیمت ها در بازه زمانی های متفاوت عرضه می شود. چاپ تراکت در 6 تا سایز مختلف که سه سری A و سه سری B عرضه می شود.

تنوع جنسی از گلاسه 135 گرمی تا 170 و از تحریر 80 تا صدفی و ایرانی عرضه می شود. که به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در این بخش وجود دارد بسیاری از افراد با ورود به این بخش به راحتی می توانند کالای مورد نظر خودشان را انتخاب و سفارش بدهند.

چاپ سربرگ هم جر پر فروش ترین بخش های گروه هنری چاپ نفیس می باشد. که به دلیل پایین بودن قیمت در این بخش تقاضای بسیار زیادی در این بخش صورت گرفته می شود. چاپ سربرگ دارای جنس های مختلف تحریر 80 و 100 و 140 و همچنین کتان 120 گرمی در بازه های زمانی مختلف عرضه می شود. که مشتریان عزیز به راحتی می توانند هر جنس و در هر تیراژ و هر سایزی را سفارش بدهند. سربرگ ها در سه سایز A4 و A5 و در برخی از محصولات در سایز A6 عرضه می شود.

ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی کرده ایم تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت بصورت آنلاین عرضه بکنیم که هر شخص با هر سلیقه ای که دارد بتواند محصول مورد نظر خودشان را انتخاب بکند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

کارت ویزیت ها علی رغم اینکه ابزاری کوچک در صنعت چاپ به حساب می آید ولی هر کارآفرین و در هر حرفه و کسب و کار می تواند از ظرفیت های کارت ویزیت تأثیر بسزایی در موفقیت شغلی یا حرفه خود حتی در عصر دیجیتال بدست بیاورد. احساسی که کارت ویزیت ها شما ایجاد می کند ، به میزان تلاش شما برای طراحی و محل کسب و کار شما بستگی دارد. ما در این مقاله قصد داریم تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را برای شما بیان بکنیم.

فونت بکار رفته در طراحی باید به شیوه ای طراحی شده باشد که بسیار خوانا و واضح باشد که هر ببیننده ای به راحتی متن درون این کارت ویزیت را مطالعه بکند.

کارت ویزیت ها علی رغم اینکه ابزاری کوچک در صنعت چاپ به حساب می آید ولی هر کارآفرین و در هر حرفه و کسب و کار می تواند از ظرفیت های کارت ویزیت تأثیر بسزایی در موفقیت شغلی یا حرفه خود حتی در عصر دیجیتال بدست بیاورد. احساسی که کارت ویزیت ها شما ایجاد می کند ، به میزان تلاش شما برای طراحی و محل کسب و کار شما بستگی دارد. ما در این مقاله قصد داریم تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را برای شما بیان بکنیم.

اهمیت کارت ویزیت

از نظر تاریخی و عملکردی بسیاری از بازرگانان و صاحبان کسب و کار در تمام دنیا برای کارت ویزیت اهمیت زیادی قائل نیستند و فقط به وب سایت و شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند و معتقد هستند که با استفاده از این شبکه های اجتماعی اطلاعات تماس و ارتباط خودشان را با مشتری ارائه می دهند. برخی از کشورها از جمله در کشور ژاپن ، مبادله کارت ویزیت را افتخار بالایی می دانند و اهمیت بیشتری به کارت ویزیت های با کیفیت می دهند و معتقد هستند باید در هر حرفه و شغلی که هستید باید یک چاپ کارت ویزیت مخصوص به خودتان را ارائه بدهید.

شیوه آداب و معاشرت

گروه هنری چاپ نفیس پیشنهاد می کند که افراد حرفه ای که هنوز کارت ویزیت برای خودشان اختصاص نداده اند و حتی آنهایی که در دنیای فناوری پیشتاز هستند و معمولاً به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار می کنند یک کارت ویزیت زیبا و شکیل و قابل حمل برای خودشان طراحی و سپس چاپ بکنند. نداشتن کارت ویزیت برای مبادله با کسی می تواند احساس عقب ماندگی کند و آداب معاشرت ضعیفی را نشان بدهد.

برگشت مشتری

به گفته یک محقق در عرصه صنعت چاپ داشتن کارت ویزیت ها به همراه لباس آراسته و طرز برخورد مناسب شما اولین برداشت مشتری از سازمان و شما را تشکیل می دهد. استفاده از کارت ویزیت ها باعث ایجاد احساس حرفه ای بودن شما به مخاطبین ارائه می دهد و اینکه شما در کار خود بسیار با افتخار و متخصص هستید را به مخاطبین خود القا می کند. همچنین کارت ویزیت ها باعث می شود شما را در ذهن مشتری نگه دارد وقتی که مشتری به دفتر کار شما برمیگردد به یاد کارت ویزیت شما و طراحی و هارمونی رنگی که در طراحی کارت ویزیت رعایت کردید می افتد و به اهمیت سازمان شما پی می برد.

فواید وجود کارت ویزیت

هنگام تبلیغ برای یک شرکت کارت ویزیت ها می توانند نوعی بازاریابی و تبلیغات برای آن شرکت به حساب بیایند که مشروعیت شرکت شما را بیشتر و بیشتر می کند به ویژه اگر چاپ کارت ویزیت فوری شما از طراحی ویژه برخوردار باشد. طراحی و سپس چاپ کارت به سرعت ارتباط شرکت شما با مشتریان شما را به سرعت برقرار می کند و میزان برگشت پذیری افراد به طراحی و مطالب مندرج در آن مربوط می باشد. ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت سعی کردیم یکی از اصلی ترین و اساسی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت رعایت بکنید برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم با خواندن آن به نکات اساسی در طراحی کارت ویزیت پی ببرید و بتوانید یک طراحی زیبا و شکیل و متناسب با سازمان و کسب و کار خودتان انجام بدهیم.

اهمیت کارت ویزیت در فروش

نکات  اساسی

شما باید در در طراحی کارت ویزیت خود اساسی ترین نکات را در آن درج بکنید. مهم ترین نکاتی که مخاطبین شما به راحتی بتوانند به شما دسترسی پیدا بکنند را باید در یک نگاه به مخاطبین خود این امکان را بدهید. رنگ های بکار رفته باید در طراحی باید به گونه ای باشد که با هارمونی رنگ سازمانی شما در یک طیف رنگی قرار داشته باشد. در طراحی کارت ویزیت باید حتما لوگوی سازمانی خود و راه های ارتباطی در شبکه های اجتماعی مانند واتساب ، اینستاگرام و اگر کسب و کار شما دارای سایت فعال می باشد حتما در کارت ویزیت خود آدرس وب سایت خود را درج بکنید.

فونت بکار رفته در طراحی باید به شیوه ای طراحی شده باشد که بسیار خوانا و واضح باشد که هر ببیننده ای به راحتی متن درون این کارت ویزیت را مطالعه بکند.

جنس بکار رفته در کارت ویزیت باید متناسب با طراحی شما باشد باید از جنسی به کار ببرید که با طراحی شما تناسب داشته باشد.

در پایان تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات بسیار زیاد می باشد و هر سازمان و هر نهادی باید در شروع کار خود چاپ کارت ویزیت زیبایی را برای خود تعبیه و چاپ بکند. زیبایی و شکیل بودن یک کارت ویزیت نشان دهنده اهمیت و با ارزش بودن آن کسب کار به حساب می آید و شما باید در چاپ و رعایت نکات اصلی در امر طراحی را رعایت بکنید و در طراحی کارت ویزیت باید نهایت دقت و زمان را صرف بکنید که به بالاترین نتیجه ها در این کار برسید.

امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات برای شما مفید و سودمند باشد و به اهمیت کارت ویزیت در فروش رسیده باشید که یک کارت ویزیت ساده ولی با ارزش چقدر می تواند در امر فروش و بازاریابی به شما کمک بکند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ پاکت یکی از ضروری ترین نیاز سازمان های بزرگ و شناخته شده می باشد. داشتن پاکت اختصاصی مواردی هستش که ما در مقاله مزایای چاپ پاکت به آن اشاره هایی کردیم. در مقاله اصول طراحی چاپ پاکت امیدوار هستیم اصول اصلی و ضروری در طراحی چاپ پاکت را برای شما بیان بکنیم. البته بطور مختصر و کلی به بخشی از مزایای چاپ پاکت نامه و ضرورت داشتن چاپ پاکت برای شرکت ها و سازمان ها اشاره میکنیم.

وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.

وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت و چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.

مواردی که اشاره شد از جمله چاپ پاکت اختصاصی می تواند بعنوان یک ابزار کلیدی در امر تجارت و بازاریابی به شما کمک بکند. این یک امر بسیار مهم و کاربردی می باشد که سازمان ها و ادارت باید در امر تجارت و بازاریابی خود از آن استفاده بکنند.

وقتی شما یک فاکتور و یا یک نامه ای را برای یک فرد و یا یک سازمان ارسال میکنید اولین چیزی که قبل از محتوای نامه مخاطبین شما با آن روبرو می شوند اگر شما از این ظرفیت در امر بازاریابی خود استفاده نکنید ضرر بسیار زیادی از ظرفیت های موجود در امر بازاریابی و تبلیغات توسط چاپ پاکت نامه را از دست خواهید داد. شما می توانید با رعایت اصول طراحی چاپ پاکت یک طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی را طراحی بکنید که هر ببینیده ای با دیدن چاپ پاکت شما به تمامی خدمات و راه های دسترسی به سازمان شما را دریابد و جذب سازمان شما بشود.

خلاقیت در امر طراحی

شرکت ها و طراحی های بسیار زیادی در حوزه طراحی پاکت نامه حضور دارد و در اینترنت طرح های بسیار زیادی از شرکت های مختلف وجود دارد که شما به راحتی می توانید با الهام گرفتن از این طرح ها یک طرح متناسب و زیبا با شرکت و سازمان خودتان طراحی و سپس اقدام به چاپ آن بکنید. ما در این مقاله بطور مختصر سعی کردیم به بخشی از مهم ترین مزایای چاپ پاکت اشاره بکنیم و تمرکز اصلی خودمان در این مقاله به اصول طراحی چاپ پاکت اشاره بکنیم.

اصولی که باید در طراحی پاکت رعایت بکنید

یکسری اصول کلی در امر طراحی چاپ پاکت وجود دارد که در طراحی چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت  ، چاپ سربرگ و … بخصوص چاپ افست وجود دارد که شما باید آنها را رعایت بکنید.

اصول اصلی و کلی در امر طراحی در صورت چاپ بصورت افست وجود دارد که ما در این مقاله خدماتی که ممکنه منجر به چاپ بصورت افست صورت بگیرد به شما ارائه می دهیم.

اولین اصل در امر طراحی این است شما رزلوشن طراحی خودتان را در حالت 300 قرار بدهید.

کد رنگی که در هنگام طراحی پاکت انجام می دهید باید بصورت CMYK باشد که حتما مد رنگی خودتان را باید در این حالت تنظیم بکنید.

اگر قصد دارید طراحی پس زمینه خودتان از رنگ تمام مشکی استفاده بکنید باید تمامی مد رنگی خودتان را در حالت 4 تا 100 یعنی M100 و C100 و Y100 و در نهایت K100 قرار بدهید.

برای درج مطالب اگر قصد دارید بصورت مشکی برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.

در طراحی خود نوشته و لوگوهای اصلی را 5 میلی متر از طرح فاصله بدهید.

سعی کنید طراحی پاکت خودتان را براساس قالبی که توسط آن شرکتی که قصد دارید چاپ پاکت خودتان را به آن واگذار بکنید دانلود بکنید و طراحی خودتان را براساس آن قالب طراحی بکنید.

سعی کنید اگر تمایل دارید در طراحی خود از رنگ های تیره استفاده بکنید در هنگام چاپ از کاغذهای متناسب مثل گلاسه در هنگام چاپ استفاده بکنید.

و اگر تمایل دارید از کاغذ کتان برای چاپ نامه خود استفاده بکنید سعی کنید از رنگ های تیره اصلا استفاده نکنید زیرا رنگ و طرح شما را تیره تر و کمرنگ تر می کند.

در هنگام طراحی نیازهای خودتان از داشتن یک پاکت را برروی کاغذ ترسیم بکنید و سپس با استفاده از نرم افزار های گرافیکی اقدام به چاپ پاکت بکند.

طراحی پاکت خودتان را به چندین نفر نشان بدهید و از چندین نفر در این امر نظر خواهی بکنید.

اگر شعار و یا آدرس وبسایت و یا آیدی اینستاگرام مطرحی دارید حتما در طراحی خود لحاظ و از آن در طراحی خود استفاده بکنید.

ما در این مقاله اصول طراحی چاپ پاکت مواردی که شما باید در طراحی پاکت نامه خود از آن استفاده بکنید بطور بند به بند بهمراه یکسری توضیحاتی برای شما مطرح و بیان کردیم و امیدوار هستیم با خواندن این مطالب به اهمیت و اصولی که باید شما در طراحی پاکت خود رعایت کرده باشید برای شما بیان کردیم.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

تبلیغات لیوان کاغذی در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین و مجازی از اهمیت و اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت شما با چاپ لیوان کاغذی باعث توسعه نام و برند تجاری خودتان می شود چاپ لیوان کاغذی این امکان را می دهد برند و شعار سازمانی خودتان را در محل و مکانی بصورت گسترده توسعه و برند سازی بکنید.با چاپ لیوان کاغذی فراخوان گسترده ای را به افراد حاضر در آن محیط را می دهید که به برند و نام تجاری شما توجه بکنند.

ما قصد داریم اشاره ای در این مقاله به اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی و ضرورت چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

اگر شما در یک محیطی شروع به تکثیر و توزیع چاپ بروشور تبلیغاتی بکنید ممکن است بدون مطالعه و تحقیق افراد حاضر در آن محیط بروشور تبلیغاتی را به گوشه ای پرت بکنند زیرا تبلیغات به این شکل سنتی در دنیای پر از تکنولوژی های گوناگون یک امر بسیار کم اثر و کم اهمیت می باشد. در حالیکه اگر قصد چاپ و تبلیغات بصورت آفلاین را دارید شاید بهترین گزینه برای شما چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. شما می توانید نوشیدنی های خوشمزه و جذابی را در قالب این لیوان کاغذی ها توزیع بکنید و افراد حاضر با خوردن آن نوشیدنی دلچسب تبلیغات شما را در آن شرایط می بینند و بهترین زمانی که مشتری در شرایط مناسب و عیده آل حضور دارد بهتر است شما تبلیغات خودتان را به مشتریان خود عرضه بکنید. شاید خوردن آن نوشیدنی نهایتا 3 دقیقه از وقت مصرف کننده را بگیرد ولی در آن فرصت بسیار کم و محدود شما می توانید نهایت استفاده را ببرید.

شرکت های استارتاپی معمولا با کمبود بودجه و منابع مالی در شروع کار روبروی هستند زیرا از یک طرف نیروهایی که در آن شرکت فعالیت می کنند و از طرف دیگر بازاریابی و جذب مشتری نیازمند منابع و بودجه بسیار زیادی می باشد به این خاطر باید برای تبلیغات یک هزینه ای را اختصاص بدهد به این خاطر بهترین گزینه چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. بسیاری از شرکت ها می توانند با چاپ لیوان کاغذی که بعنوان یک امر بازاریابی و تبلیغات بسیار قوی می باشد در هزینه های تبلیغات خود صرفه جویی بکنند.

بسیاری از شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز یک تبلیغات بسیار چشمگیر و اثرگذار انجام بدهید.

چاپ لیوان کاغذی بخاطر استفاده مکرر افراد از آن در طول شبانه روز یک برندسازی بسیار قوی و اثرگذار می تواند بکنند. در طول روز ساعت ها بسیاری از افراد برای رفع خستگی و استراحت شروع به خوردن چای یا کافئین می کنند که استفاده از یک لیوان کاغذی چاپی بسیار می تواند مفید و اثرگذار باشد.

برای مثال یک شرکت کمک آموزشی در کنار یک مدرسه با پخش یک چای درون لیوان کاغذی سفارشی باعث می شود بسیاری از دانش آموزانی که در آن مرکز مشغول تحصیل هستند را به خود جلب بکند و فقط با یک پخش چای و لیوانی که برند سازمانی خود روی آن حک شده است به راحتی می تواند بسیار از افراد محصل را به خود جلب بکند و درآمد بسیار زیادی از این کار کسب بکند.

صرف چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی به تنهایی بدون داشتن یک طراحی زیبا و خارق العاده نمی تواند به آن اندازه ای که تصور میکنید تاثیرگذار باشد. در طراحی لیوان کاغذی شما باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید صرف اینکه  اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی می تواند خیلی اثرگذار باشد ولی نبود طراحی حرفه ای و متناسب با آن کسب وکاری نباشد بخشی از اون اثرگذاری را نخواهید داشت.

در طراحی لیوان کاغذی سعی کنید از چندین نفر و از چندین طرح های مختلف کمک بگیرید و طراحی نهایی خودتان را به چندین نفر نشان بدهید و از دیگران نظرخواهی بکنید تا به یک طراحی زیبا و نهایی برسید.

اگر تبلیغاتی که روی لیوان کاغذی اعمال کردید اثرگذار نباشد سعی کنید تم و طراحی که روی لیوان کاغذی پیاده سازی کردید انقدر با ارزش و با اهمیت و جذاب باشد که طراحی شما را بعنوان الگو و یا یک طراحی جذاب و خارق العاده پیش خود نگهداری و از آن استفاده بکنند.

سعی کنید در طراحی لیوان کاغذی همیشه دو اصل را رعایت بکنید اصل اول برند سایزی یا نام تجاری سازمان خودتان حتما برروی لیوان کاغذی باید درج بکنید اصل دوم این است که علاوه بر نام تجاری و برند خودتان دومین نکته ای که بعد از نام برند اهمیت دارد باید حتما در طراحی لیوان کاغذی لحاظ بشود برای مثال آدرس سایت ، آدرس ایستاگرام ، آدرس محل کار و یا شماره تماس و بسیاری موارد اگر برای برند و نام تجاری شما اهمیت دارد حتما باید در طراحی لیوان کاغذی خود درج بکنید. استفاده از شعار سازمانی اگر در سازمان و نهاد شما وجود دارد سعی بکنید در طراحی لیوان کاغذی خود آن را درج بکنید.

امیدوارهستیم با خواندن مقاله اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی به اهمیت و ضرورت لیوان کاغذی پی ببرید و با طراحی زیبا و خارق العاده اقدام به چاپ نمایید و به کسب و کار خود با این روش رونق بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

مقالات متعددی در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس در این سال ها منتشر شده است. بحث های مختلفی در خصوص این مورد که آیا کیفیت چاپ عکس در وضوح و بهتر دیده شدن عکس دارد یا موارد دیگر. در مورد چاپ عکس یا چاپ عکس روی شاسی همیشه سه فاکتور اصلی وجود دارد فاکتور اول نوع پرینتر یا دستگاه لابراتوار می باشد. این فاکتور بسیار با اهمیت در چاپ عکس می باشد زیرا هرچه کیفیت  این فاکتور بهتر و به اصطلاح دستگاه نو تر و جدید تر باشد خروجی کار بشدت مطلوب تر و با ارزش تر می شود. فاکتور دوم جوهر بکار رفته در پرینتر می باشد که این مورد هم بسیار با اهمیت و ضرروی در مطلوب بودن چاپ عکس خواهد داشت.

فاکتور سوم داشتن و انتخاب مناسب کاغذ عکاسی می باشد. ما قصد داریم این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس بیشتر در خصوص فاکتور سوم که انتخاب کاغذ عکاسی می باشد و سعی میکنیم در این مقاله آشنایی با انواع کاغذ عکس را برای شما تشریح بدهیم.

نبود و نقصان در هر یک از این سه فاکتور سبب خراب شدن و عدم مطلوبیت چاپ عکس شما خواهد شد و شما باید سعی بکنیم در انتخاب هر یک از این فاکتورها نهایت دقت را داشته باشید.

ما در مقالات آینده سعی میکنیم از دو فاکتور مهم دیگر که سبب مطلوبیت عکس های شما می شود را بیان بکنیم و امیدوار هستیم این موارد برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با انتخاب درست هریک از این فاکتور ها یک چاپ عکس زیبا و به یادماندنی داشته باشید.

بیشتر چاپگرها از این مقاله ای که قرار است برای شما بیان بکنیم از این مقاله که در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس حمایت می کند. انواع پرینترها تقریبا این قابلیت را دارد که بتواند از این قوانین و از انواع کاغذهای عکاسی پشتیبانی بکند و فقط کافی است تنظیمات هریک از این چاپگرها را متناسب با آن کاغذ تنظیم بکنید.

انتخاب نام تجاری چاپگر خود به این معنی است که تنظیمات از پیش تنظیم شده اند ولی در بعضی موارد نیاز است تنظیمات پرینتر را متناسب با کاغذ تنظیم بکنید.در خصوص انتخاب جوهر سعی بکنید از جوهر هایی استفاده بکنید که آن چاپگر از آن پرینتر پشتیبانی می کند برای مثال جوهر های چاپگر اپسون بهتر است از جوهر خودش استفاده بشود.

انتخاب کاغذ عکس بسیار مهم تر از نوع مارک کاغذ می باشد در نتیجه سعی کنید بیشتر به جنس کاغذ اهمیت بدهید.

توضیحاتی که در خصوص نوع کاغذ برروی بسته بندی کاغذها بیان شده است بسیار گیج کننده و سردرد گم کننده می باشد. برروی این بسته بندی ها بعضی هاشون نوشته شده است براق ، نیمه براق، درخشش ، مروارید و … این موارد بیشتر گیج کنند می باشند در نتیجه ما سعی کردیم در این مقاله به مفاهیم بیشتر ساده و کاربردی برای شما بیان بکنیم.

آشنایی با انواع کاغذ عکس

اسامی مختلفی برای انواع کاغذ چاپ عکس بیان می شود ولی بطور کلی و معمول می توان از اسامی معمولی که بیشتر مردم آن را خطاب میکنن از آن اسامی استفاده بکنیم از جمله:

کاغذ لاستر مات / براق

کاغذ سیلک

کاغذ متالیک

و یکسری کاغذهای دیگر وجود دارد که معمول ترین و پرکاربرد ترین کاغذهایی که در بازار وجود دارد این ۴ مدل کاغذ می باشد

انواع کاغذ چاپ عکس

کاغذ لاستر مات / براق

کاغذ سیلک

کاغذ متالیک

کاغذ لاستر مات

کاغذ لاستر مات یکی از پرکاربرد و پرفروش ترین کاغذ عکاسی می باشد. این کاغذ عکس نسبت به سایر کاغذهای عکاسی از قیمت پایینی برخوردار است و قیمت پایین و کیفیت مطلوبی که دارد سبب محبوبیت هرچه بیشتر این کاغذ می شود. از این نوع کاغذ بیشتر برای چاپ عکس سیاه و سفید بسیار کاربرد دارد. جنس این کاغذ بشکل ماسه ای هستش و کیفیت رنگی مطلوبی برخوردار است و همین امر سبب مطلوب بودن عکس های تیره می شود

محاسنی که کاغذ لاستر مات نسبت به سایز کاغذهای عکاسی دارد این است که این نوع کاغذ بیشتر برای عکس ها تیره بشدت کاربرد دارد. به دلیل پایین بودن قیمتی که دارد این نوع کاغذ برای نگهداری عکس های خانوادگی در آلبوم بسیار کاربرد دارد در نتیجه این نوع عکس در خانواده های ایرانی به شدت کاربرد دارد.

معایبی که کاغذ لاستر مات دارد از ماندگاری زیاد بالایی برخوردار نیست و بیشتر بهتر است در آلبوم نگهداری بشود. این نوع کاغذ به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد برای عکس های بی کیفیت زیاد مناسب نیست زیرا جزئیات تصویر در این عکس به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد جزئیات بطور کامل در این نوع کاغذ بشدت پیدا می باشد.

بهترین کاغذ چاپ عکس ۲

کاغذ لاستر براق

کاغذ لاستر براق یکی از پرکاربردترین کاغذهای چاپ عکس نفیس می باشد که از درجه براقیت نرمال برخوردار می باشد. درخشش حاصل از آن سبب تشخیص کوچکترین جزئیات از عکس می باشد ، اما درخشش حاصل از آن باعث می شود که در بعضی مواقع  دیدن آن عکس در بعضی از زوایای و یا در شرایط نور  ممکن است با مشکل روبرو بشویم و به سختی بعضی از قسمت ها را بتوانیم ببینیم. کاغذ لاستر به دو قسمت لاستر براق و نیمه براق هم تقسیم می شود ولی بیشتر در بازار کاغذ لاستر براق رایج می باشد.

محاسنی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به سبب براقیتی که دارد عکس هایی که ممکن است از لحاظ کیفیت از مطلوبیت پایینی برخوردار باشد پوشش بدهد. مورد بعدی این است که از این نوع کاغذ ها بهتراست از عکس های شاد و روشن استفاده بکنید.

معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.

کاغذ سیلک

کاغذ سیلک یکی از پر مصرف ترین و تقریبا مناسب ترین نوع کاغذ چاپ عکس که بیشتر مورد تایید اکثر لابراتوار ها و شرکت های چاپ عکس را انجام می دهند می باشد.

این نوع کاغذ بافت ها بسیار درشتی دارد. این نوع کاغذ تقریبا جز کاغذ مات و به مراتب از کاغذ لاستر مات بهتر می باشد. به این نوع کاغذ به اصطلاح کاغذ ابریشمی گفته می شود و علت نام گذاری آن به دلیل بافت های لطیفی که  روی کاغذ می باشد این نام گذاری شده است. این نوع کاغذ کنتراست و وضوحی بسیار بالایی برخوردار است. از کاغذ سیلک بیشتر برای چاپ عکس روی شاسی توصیه می شود. زیرا به سبب بافت هایی که روی کاغذ سیلک می باشد ماندگاری بسیار بالایی به این نوع کاغذ می دهد و برای چاپ شاسی به شدت این عکس توصیه می شود.

وقتی شما این نوع کاغذ ها را لمس می کنید بافت های درشت این کاغذ به راحتی زیر دست شما حس می شود.

اثر انگشت در این نوع کاغذ اصلا به چشم نمی آید. کنتراست نسبتا بالایی که دارد هم برای عکس های روشن و تیره بسیار توصیه می شود.

در این نوع کاغذ شما می توانید چاپ عکس فوری و با کیفیت با این نوع کاغذ داشته باشید. مهمترین نکته ای که کاغذ سیلک دارد ماندگاری و دوام بسیار بالایی که این کاغذ در طول سالیان سال خواهد داشت.

بهترین کاغذ چاپ عکس ۱

کاغذ متالیک

کاغذ متالیک جز خاص ترین و گران ترین نوع کاغذ عکاسی می باشد. در این نوع کاغذ میزان نقره بکار رفته در آن نزدیک به ۹۰ درصد می باشد همین امر سبب صاف و سیقلی و نهایت شفاف بودن این نوع کاغذ را می دهد. کاغذ متالیک بشدت ظاهری براق و شفافی دارد. کیفیت چاپ عکس در این نوع کاغذ به قدری بالا می باشد که ریز ترین نقاط و با کیفیت ترین حالات یک تصویر را می توانید در این نوع کاغذ ببنید داشته باشد. علت اصلی این اتفاق کنتراست بسیار بالایی که این نوع کاغذ دارد سبب مطلوبیت هر چه بیشتر به این کاغذ می شود.

این کیفیت بالا حتی در عکس هایی که کیفیت خوبی ندارد خیلی از ضعف های آن را جبران میکند ولی توصیه اصلی ما این است که از این مدل کاغذ برای عکس هایی که از کیفیت بسیار بالایی با روشنایی مطلوبی برخوردار است استفاده بکنید.

به دلیل میزان نقره ای که در این نوع کاغذ وجود دارد بسیار آسیب پذیر می باشد و اثر انگشت در کاغذ متالیک به راحتی نمایان می باشد. در مراقبت با این نوع کاغذ باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا به دلیل صاف و سیقلی بودن این کاغذ آسیب پذیر بودن این عکس را زیاد میکند. قیمت بالایی که این کاغذ نسبت به سایر کاغذ ها دارد به طبع مراقبت بسیار زیادی از این نوع کاغذ باید بشود در هنگام شتشو باید نهایت دقت را از این نوع کاغذ داشته باشید.

ما سعی کردیم در این مقاله همه مطالبی که در خصوص انواع کاغذ ها می توان ارائه داد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس توانسته باشد به شما در انتخاب یک یک عکس مناسب و ایده آل کمک کرده باشد و با خواندن این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید به راحتی یک چاپ عکس با شاسی زیبا و ماندگاری را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

با شروع هر نمایشگاه بزرگترین دغدغه ای که صاحبان هر کسب و کار با آن مواجه می شوند این است که برای نمایشگاه آینده چه کارهایی باید انجام بدهند. چه نوع تبلیغاتی باید در این نمایشگاه ها صورت بگیرد. از چه تیمی برای برگزاری این نمایشگاه استفاده بکنیم. ما در مقاله ایده تبلیغاتی برگزاری نمایشگاه سعی کردیم اصلی ترین کارهایی که شما می توانید برای برگزاری هر نمایشگاهی انجام بدهید را به شما آموزش بدهیم.

برگزاری و شرکت در هر نمایشگاهی یک فرصت بسیار عالی برای هر کسب و کاری می باشد. صرف شرکت اگر بدون هدف و برنامه ریزی صورت بگیرید نتیجه مطلوبی که شما در ذهن خود از شرکت در این نمایشگاه را دارید نخواهید رسید. اصول اصلی تبلیغات نمایشگاهی به چند بخش و چند مورد تقسیم بندی می شود که ما سعی کردیم در این مقاله به اصلی ترین این موارد اشاره بکنیم.

برگزاری و شرکت در این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبین شما را فراهم می کند و هر کسب و کاری بخصوص کسب و کارهای کوچک باید از این فرصت طلایی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران بخصوص به همکاران خود نهایت استفاده را ببرد.

نتایج شرکت در نمایشگاه ها

ایجاد فرصت مناسب برای شبکه سازی و تعامل شخصی با خریداران و تامین کنندگان

مکانی مناسب که کمک می کند به شما در تحقیقات سریع بازار  برروی مخاطبان هدف

فرصت دسترسی به یک گروه کاملا هدفمند و حرفه ای در صنعت خود

تعامل با افرادی که برای تجارت شما مهم هستند

فرصتی برای سنجش نظرات مشتریان در مورد خود و سایر رقبا که انجام دادن این کا برای تحقیق و توسعه شما بسیار ارزشمند می باشد.

تبادل ایده و اظهار نظر در خصوص کسب و کار شما که منجر به بهبود خدمات و کیفیت محصولات شما می شود.

مکانی مناسب برای یادگیری خواسته های واقعی مشتری

فرصتی برای مقایسه خود با سایر رقبا

این موارد تنها چند مزیت اصلی برای شرکت در هر نمایشگاه معمولی می باشد و اگر به هر میزان دامنه و وسعت آن نمایشگاه بزرگتر باشد نتایج بیشتری برای آن کسب و کار در بر خواهد داشت.اگر شما بتوانید از این فرصت برگزاری نمایشگاه امکان دسترسی مستقیم به تأمین کنندگان و مشتریان مرتبط با صنعت خود را فراهم بکنید ارزش آن دو چندان می شود.

از دیدگاه بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای بزرگ بزرگترین مزیت شرکت در نمایشگاه فرصتی برای تعامل مستقیم با افراد را خواهید داشت که بیشترین اهمیت را دارد. در زمانی که تعامل رو در رو بشود کسب و کار شما تأثیر بسیار قویتری می توانید برروی مخاطبین خود نسبت به رقبای که در این نمایشگاه ها شرکت نمی کنند بگذارید.

آنچه شما برای شرکت در نمایشگاه نیاز دارید

غرفه سازی

اولین چیزی که باید شما به آن توجه ویژه داشته باشید داشتن یک غرفه بسیار زیبا و خاص می باشد. البته میزان وسعت و زیبایی این غرفه به میزان شرکت کننده و اهمیتی که این نمایشگاه می تواند برای شما داشته باشد بستگی دارد. اگر قصد ندارید هزینه زیادی بابت غرفه سازی انجام بدهید می توانید از یکسری قطعات پیش ساخته شده یا حتی بصورت قرضی که در برخی از نمایشگاه ها وجود دارد برای چند روز برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید.شما می توانید با یکسری چاپ لیبل که برروی دیوار غرفه می چسبانید پیام و نکات کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی بکنید.

نیرو پشتیبانی

نکته دومی که باید به آن توجه ویژه صورت بگیرید بهره گیری از افراد متخصص و کارآمدی که تسلط کافی بر کسب و کار شما دارند کمک بگیرید. متاسفانه برخی از افراد برگزار کنند نمایشگاه ها از افراد ناآشنا کمک می گیرند که این کار نه تنها نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت بلکه بسیار می تواند آسیب زا باشد زیرا افراد با مراجعه به غرفه شما یکسری سوالاتی را ممکن از نیروی پشتیبانی شما در خصوص کسب و کار شما بپرسند که عدم آگاهی این افراد ضربه بسیار زیادی می تواند به کسب و کار شما بزند.

اصول تبلیغات نمایشگاهی

نصب بنر و پرچم

چاپ بنر و یا چاپ پرچم یکی از بهترین ابزار برای معرفی نام و لوگوی تجاری شما می باشد که باید چاپ بنر را برروی سردر غرفه نصب بشود و چاپ پرچم داخل غرفه که بیان گر نام و برند تجاری شما باشد که هر شخص بازدید کننده ای با دیدن پرچم و یا بنر تان به اسم و نام تجاری شما پی ببرد. اگر در نمایشگاه های بین المللی قرار است شرکت کنید حتما سعی کنید از نام تجاری خود به شکل انگلیسی باستفاده بکنید.

چاپ تراکت و کارت ویزیت

یکی از اصلی ترین ابزار هایی که شما باید برای تبلیغات خود در سطح نمایشگاه استفاده بکنید چاپ تراکت می باشد که باید حتما در زمان برگزاری نمایشگاه یکسری برای خودتان چاپ و توزیع بکنید. چاپ تراکت خدمات و کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد را می توانید به دیگران بیان و معرفی بکند. چاپ کارت ویزیت هم یکی از اصلی ترین ابزار برای پرزنت و معرفی خود به دیگران می باشد که باید حتما در هر نمایشگاهی از آن استفاده بشود. چاپ کارت ویزیت معرف شما و کسب و کار شما می باشد در نتیجه در تولید و چاپ آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

چاپ پاکت و سربرگ

چاپ پاکت و یا چاپ پاکت نامه یکی از ابزارهایی می باشد که شما اگر قرارداد و یا بسته ای بخواهید به مشتریان هدف خود بدهید باید از آن استفاده بکنید داشتن چاپ پاکت به اعتبار بخشی به سازمان شما بسیار کمک می کند و افرادی که با شما قرار است همکاری داشته باشند با وجود داشتن ست اداری اطمینان بیشتر به شما می کنند. این ست اداری شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت نامه ، چاپ کارت ویزیت و … می باشد که حتما سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه از این موارد استفاده بکنید.

لیوان کاغذی و یا لیوان سرامیکی

سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه نام و برند خودتان را برروی لیوان حک و یا چاپ بکنید. این کار می خواهد در قالب چاپ لیوان کاغذی اتفاق بیافتد که مشتریان شما برای خوردن نوشیدنی نام و برند تجاری شما ببینند و یا چاپ لیوان سرامیکی که فقط برای افراد حاضر در نمایشگاه از آن استفاده بکنند که این کار به زیباتر شدن غرفه شما کمک دوچندان می کند.

موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای معرفی و برندیگ خود در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید مثل چاپ بروشور ، چاپ تیشرت ، چاپ بادکنک و بسیار موارد دیگر که شما می توانید از این ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود بسته به بودجه و اهمیت آن نمایشگاه هزینه بکنید.

ما در مقاله ایده تبلیغاتی برگزاری نمایشگاه سعی کردیم اصول تبیلغات نمایشگاهی که باید شما در برگزاری هر نمایشگاه رعایت بکنید برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله ایده تبلیغاتی برای برگزاری نمایشگاه برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید یک نمایشگاه بسیار قوی و پر ثمر داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها بتوانیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و قشنگ و با عین حال به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم. شما از این ایده ها هم می توانید در تم های تولد نیز استفاده بکنید و برای مراسمات عروسی خود هم نیز استفاده بکنید.

ما سعی کردیم در این مقاله بعضی از ایده ها را بهمراه تصاویر برای شما قرار بدهیم و امیدوار هستیم این تصاویر کمک کار شما در تزئین بادکنک های شما در مراسمات تولد و عروسی قرار بگیرد. در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد سعی کردیم بطور کامل برای شما این موارد را تشریح بدهیم.

این مقاله بصورت گام به گام برای شما بطور کامل تشریح میدهیم

در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم

روش اول: بادکنک آرایی برروی کیک

شما می توانید یکسری بادکنک های تقریبا متوسط و کوچک با پرکردن گاز هلیوم با یک تیله های فلزی به داخل کیک کرده و بادکنک ها را مهار بکنید.

این ساده ترین و قشنگ ترین گام برای بادکنک آرایی در جشن تولد می باشد که هم یک زیبایی خاصی دارد و هم کیک شما را زیبا تر می کند.

Balloons at the birthday party1

روش دوم: بادکنک آرایی برروی دیوار

در این مرحله شما می توانید بادکنک آرایی بر روی دیوار در سایز های مختلف در رنگ های مختلف بکار بگیرید بهتر است از یک طیف رنگی که متناسب با تم تولد و یا تم عروسی شما می باشد از این طیف رنگی استفاده بکنید. شما می توانید بادکنک آرایی خودتان را خیلی پر برروی دیوار استفاده نکنید شما می توانید حتی با یکسری بادکنک در فواصل مختلف ولی با یک طیف رنگی مشخص که بیشتر باید متناسب با تم تولد شما باشد استفاده بکنید.

روش سوم: بادکنک آرایی صندلی ها

شما می توانید در این روش بادکنک آرایی بر روی صندلی های مهمان استفاده بکنید. این بادکنک آرایی باید با پر کردن گاز هلیوم صورت بگیرد که بادکنک ها در هوا معلق باشن و نکته بعدی این است که سعی کنید از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید اگر یک تم رنگی باشد اون زیبایی خاص خودش را نخواهد داشت و اگر هم چندین رنگ باشد از نظر بصری این حالت حیرت انگیز بودن خودش را نخواهد داشت پس در نتیجه از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید.

روش چهارم: طناب بادکنک را زینت بدهید

در این روش ما کافی است طناب یا بندی که بادکنک به آن آویزان هستش را تزئین بکنید این تزئین می تواند از یک طناب زیبا و خاص استفاده بکنید و یا اینکه می توایند یکسری منجق ها و یا اکلیل های خاصی به طناب بادکنک بچسبانید که این کار سبب می شود زیبایی دوچندان به بادکنک شما ببخشید.

Balloons at the birthday party2

روش پنجم: بادکنک ها را با رنگ تزئین کردن

در این مرحله می توانید با پاشیدن یا رنگ آمیزی کردن بادکنک ها به آن زیبایی و جلوه بهتری ببخشید. برای مثال روی بادکنک های سفید شما می توانید رنگ طلایی قشنگ بپاشید و این باعث زیبایی بیشتر بادکنک می شود. و زیبایی بیشتر به بادکنک شما بخشیده می شود.

روش ششم: چینش بادکنک

در این روش کافی است چینش بادکنک ها را به گونه ای قرار بدهید که شکل قلب یا شکل یک نوشته و یا یک عدد و یا هر چیزی به خودش بگیرد این سبب می شود علاوه بر اینکه شما یک مفهمومی به بادکنک میدید چینش بادکنک را به شکل یک مفهموم قرار می دهید. که این امر سبب جذابیت هر چه بیشتر به بادکنک شما می شود.

Balloons at the birthday party3

روش هفتم: قرار دادن اشیا نورانی در بادکنک

شما می توانید اشیا نوارانی که از خودشان نور ساطع می کند این بخصوص در مراسمات شبانه بسیار جلو و زیبایی خاصی خواهد داشت و مراسم شما را کاملا رویایی می کند. یکسری چراغ های شارژی وجود دارد که شما کافی است قبل از باد کردن بادکنک آن شی را داخل بادکنک قرار بدهید و در هنگام شب از روشنایی آن استفاده بکنید و عکس های به یادماندنی و سپس چاپ عکس زیبا و به یادماندنی برای خود ایجاد بکنید.

روش هشتم: تزئین میز پذیرایی

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.

Balloons at the birthday party5

Balloons at the birthday party4

ما سعی کردیم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور گام به گام به همراه ایده و تصویر برای شما بیان بکنیم امیدوار هستیم شما بتوانید با مطالعه این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد به راحتی و به زیبایی و با کمترین هزینه یک مراسم زیبا و قشنگی و به یادماندنی ایجاد بکنید. برای زیبا بخشی هرچه بیشتر به این مراسمات شما می توانید چاپ بادکنک بهمراه نوشته و یا تصویر خاصی که مد نظرتون هستش را روی بادکنک چاپ بکنید. حتی شما خودتان می توانید چاپ بادکنک فوری داشته باشید که سعی میکنیم در مقالات آینده در خصوص چاپ بادکنک به نوعی چاپ بادکنک ارزان برای شما مطالبی را بیان خواهیم کردم.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ سویشرت یکی از محبوبیت ترین پوشاک در ایام بهار و پاییز می باشد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ سویشرت از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر شما از همین سویشرت عکس دلخواه خودتان را چاپ بکنید محبوبیت این محصول را دو چندان می کند. روش های متنوعی برای چاپ سویشرت وجود دارد که ما آسان ترین و راحت ترین روش چاپ سویشرت را برای شما بیان بکنیم.ما قصد داریم آموزش چاپ سویشرت در خانه را بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

سویشرت برای مراسمات و مسابقات تیم ها در این دو فصل بسیار جذاب و کاربرد دارد. سویشرت های ضخیم هم وجود دارد که در فصل زمستان هم مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت زیادی هم دارد. اگر علاقه به سویشرت داریم.

شما می توانیم برای چاپ روی سویشرت ها به شرکت هایی که خدمات چاپ روی سویشرت و یا چاپ روی تیشرت دارند واگذار بکنید. اگر هم دوست داشتید خودتان این کار را انجام بدهید می توانید با خواندن مقاله روش چاپ تیشرت به راحتی چاپ روی سویشرت ارزان داشته باشید و یک طرحی که مورد علاقه خودتان می باشد روی سویشرت خود به چاپ برسانید.

برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.

مواد اولیه

سویشرت ( بهتر است سویشرت طرحی نداشته باشد )

لیبل مخصوص چاپ تیشرت

پرینتر

اتو

برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید. 1- سویشرت  2- اتو 3-لیبل تیشرت 4- پرینتر رنگی

شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.

روش اول: انتخاب عکس

شما باید در گام اول عکس دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. در انتخاب عکس باید نهایت دقت را داشته باشید هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ عکس روی سویشرت شما هم بهتر می شود. سعی کنید اگر قصد دارید روی سویشرت مشکی چاپ بکنید از یکسری از عکس های تیره و اگر هم تمایل داشتید روی سویشرت های روشن مثل سفید چاپ بکنید سعی کنید از عکس های روشن استفاده و انتخاب بکنید.

روش دوم: پرینت عکس دلخواه

در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را برروی لیبل مخصوص تیشرت که در بسیاری از لوازم تحریر موجود می باشد تهیه بکنید. شما باید عکس دلخواه خودتان را بوسیله پرینتر های رنگی چاپ بکنید. پرینتر های رنگی جوهر افشان می باشند و شما می توانید لیبلی که تهیه کرده اید اگر پرینتر در منزل داشتید عکس خودتان را پرینت بگیرید والا می توانید در مغازه هایی که پرینتر رنگی دارند لیبل خودتان را به آن بدهید که برای شما طرحتان را پرینت بگیرند.

روش سوم: قرار دادن طرح روی سویشرت

در این مرحله کافی است شما لیبل چاپ شده خودتان را روی سویشرت قرار بدهید. برای این کار کافی است طرح را از کاغذ زیری خودش جدا بکنید و سپس روی سویشرت قرار بدهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید طرحتون رو سینه دقیقا قرار بگیرید باید 4 انگشت پایین تر از یقه قرار بدهید.

روش چهارم: اتو زدن

بعد از قرار دادن طرح دلخواه خود روی سویشرت باید پوستین بسیار نازکی که داخل بسته لیبل شما می باشد روی طرحتون قرار بدهید و سپس با اتو در دمای 160 درجه سانتی گراد هر نقطه از لیبل را به مدت 30 ثانیه قرار بدهید. دقت داشته باشید که اتوی خودتان را به این دما و در این مدت زمان برسانید.

شما می توانید با انجام دادن این 4 مرحله ساده یک چاپ سویشرت فوری زیبا و قشنگی داشته باشید آموزش چاپ سویشرت در خانه روش ساده ای هستش که هر کسی با حداقل امکاناتی می تواند انجام بدهد. امیدوار هستیم مقاله آموزش چاپ سویشرت در خانه برای شما مفید و سودمند باشد و شما با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی یک سویشرت زیبا و به یادماندنی برای خودتان چاپ بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()