نوشته شده توسط : مدیریت

اگر شما یک کسب و کار یک نفره و یا یک شرکت بزرگ تجاری داشته باشید، داشتن طراحی کارت ویزیت زیبا و جذاب یک امر بسیار ضروری می باشد. علیرغم زندگی در دنیای دیجیتالی این مستطیل های کوچک ( کارت ویزیت ) هنوز هم بسیار پررنگ و کاربردی می باشد.ما در مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت که توسط تیم چاپ نفیس ارائه شده است بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم.

ما به‌سرعت به شلوغ‌ترین فصل فروش سال نزدیک می‌شویم، معرفی و حفظ برند شما باید همیشه در الویت قرار بگیرد. اما سوال اصلی این است که آیا طراحی کارت های ویزیت شما از جذابیت خاص خودش برخوردار است یا نه؟

وقتی صحبت از طراحی کارت ویزیت می شود، باید به چیزهای زیادی فکر کرد. از کاغذی که قرار است روی آن چاپ گرفته بشود تا انتخاب سایز و روکش‌های کارت ویزیت همه اش با هم متفاوت است.

ما در این مقاله قصد داریم خلاقیت های مختلف در طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم.

برش در سایز دلخواه

چاپ کارت ویزیت مستطیلی کلاسیک جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد، اما اگر به دنبال یکسری تغییرات اساسی در طراحی برند خود هستید انتخاب کارت ویزیت برش خاص یک سنت شکنی خاص و زیبا می باشد. شما می توانید از کارت ویزیت های سنتی دور گرد و مربعی به یک شکل خاصی در سایز و ابعاد خاصی برسید.

طراحی دو منظوره انجام بدهید

شما در طراحی کارت ویزیت خود می توانید از آن بصورت دو منظوره استفاده بکنید. ما چند نمونه طراحی دو منظوره برای شما بیان میکنیم. برای مثال می توانید شما یک روی کارت ویزیت را مشخصات شخصی و برند خود را بنویسید و سمت دیگر آن را تقویم به کار ببرید. برای دفاتر مشاوره و مطب ها می توانید در یک سمت مشخصات دفتر و برند خود باشد و سمت دیگر قسمت نوبت دهی باشد. شما با این کار علاوه بر تبلیغات برند خود کارت ویزیت را کارآمد و سبب ماندگاری بیشتر آن میکنید.

آموزش طراحی کارت ویزیت خلاقانه

استفاده از جنس خاص

با لمس یک کارت ویزیت خاص و زیبا تمام حس ها را به مشتری منتقل می کنید. برای مثال استفاده از کارت ویزیت مخملی برای پارچه فروش ها چرم فروش ها ، فرش فروش ها و … بسیار جذاب می باشد. جنس کتان بخاطر بافت هایی که دارد حس بسیار خوبی به مخاطب منتقل می کند. استفاده از کاغذهای عطری و بسیار موارد دیگر وجود دارد که می تواند در انتقال حس زیبا به مخاطب کمک بکند.

خاص کردن بخشی از کارت

برای جلب توجه کردن بخشی از کارت ویزیت چندین روش وجود دارد شما می توانید بخشی از کارت ویزیت خودتان را طلاکوب و یا بخشیش رو بصورت موضعی براقش بکنید این کار سبب جلب توجه مخاطبین شما به یک قسمت از کارت ویزیت می شود و جذابیت کارت ویزیت شما رو روز به روز بیشتر می کند.

آیا آماده‌اید تا چاپ کارت‌ ویزیت فوری خود با مد روز تغییر بدهید؟ سعی کنید از مد روز عقب نمانید و همیشه از روز جلو باشید با طراحی کارت ویزیت شما برای همیشه منحصر به فرد خواهید بود. ما در چاپ نفیس و در مقالات مختلف از جمله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت که در خصوص نحوه طراحی کارت ویزیت به آن اشاره کردیم مطالب متنوعی برای شما بیان کردیم.

در این مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت به بخشی از مواردی که ممکن است در زیبا و خاص تر شدن کارت ویزیت کمک می کند برای شما بیان کردیم البته موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد ولی به طور کلی ما در این مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت ارزان بصورت تیتروار موارد رو بیان کردیم برای مثال در بخش برش خاص شما دنیایی از طراحی می توانید براساس کسب و کار خود طراحی و چاپ بکنید. برای مثال کتاب قانون برای کارهای وکالت ، برش نان برای مشاغل نانوایی ، برش پیتزا برای پیتزافروشی و بسیار موارد دیگری وجود دارد که در این بخش می توان توضیحاتی را ارائه داد. در بخش های دیگر همین توضیحات وجود دارد که ما بصورت تیتروار برای شما بیان کردیم.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ آنلاین به دلیل سادگی در فرآیند سفارش دهی و سرعت نسبتا سریع آن به خودی خود به یکی از صنایع رو به رشد در دنیا تکنولوژی ما تبدیل شده است. همچنین یک نکته با اهمیت ناگفته نماند که می توان آن را در هر مکان و در هر زمانی انجام داد. برای اینکه فایل های چاپی شما دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید چاپ بشود، باید مطمئن شوید که از کیفیت بالا و دقیقا مطابق با اصول فایل های چاپی طراحی شده باشد و سپس اقدام به ثبت سفارش بکنید. در این مقاله آموزش آماده کردن فایل چاپی سعی میکنیم مهم ترین نکات لازم برای ارسال فایل به بخش چاپ برای شما بیان بکنیم.

در ادامه شما خواهید دید که دقیقاً چه مراحلی را باید انجام دهید تا فایل های خود را برای چاپ آماده بکنید.برای اطمینان از اینکه آیا فایل های چاپی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار است یا نه باید یکسری سوالاتی را از فایل طراحی شده خود بپرسید:

سوال 1 ) آیا همه تصاویر از واضوح بالایی برخوردار است و آیا فایل ها با الزامات DPI آن محصول چاپی مورد نظر مطابقت دارند یا نه؟

تار بودن و یا پیکسل پیکسل بودن عکس‌ها و تصاویر شما بصورت رک و پوست کنده می توان گفت که چاپ شما را خراب می‌کند. حتی اگر تصاویر تا حدودی روی صفحه نمایش رایانه شما عالی به نظر برسد باز هم در نهایت فایل چاپی شما را می تواند خراب بکند. در هر نوع سفارش چاپی به یک DPI “رزولوشن” خاص خودش نیاز دارند تا عکس ها و تصاویر واضح ظاهر شوند. ما برای اکثر سفارشات چاپی مثل ( چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ لیبل ، چاپ تیشرت ، چاپ روی لیوان 300 پیکسل بر اینچ را توصیه می کنیم مگر اینکه محصولی مانند چاپ عکس روی شاسی که باید 200 پیکسل و یا سفارشات لارج فرمت مثل چاپ بنر و یا پوستر دیواری که باید 72 پیکسل بر اینچ باشد.

سوال 2 ) آیا غلط املایی، اعداد و اطلاعات کلی محتوا را با دقت بررسی کرده اید؟

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این نکته تأکید کنیم چرا که چک کردن فایل از لحاظ غلط املایی و ویراستاری جز مواردی نمی باشد که ما در چاپ نفیس به آن توجه بکنیم در نتیجه باید در هنگام طراحی فایل های خود نهایت دقت را داشته باشید. داشتن یک غلط املایی می تواند تمامی هزینه ها و وقت هایی که برای رسیدن یک فایل چاپی گذرانده اید را از بین می رود.

سوال 3 ) آیا اندازه متنی که انتخاب کرده اید خوانایی دارد ؟

می‌خواهید مطمئن شوید که چاپ‌های شما برای همه خوانا می باشد یا نه؟ ما در مقاله آموزش آماده کردن فایل چاپی به همه این توصیه را می کنیم که از نسخه طراحی شده خود یک پرینت ساده بگیرید و بعد از تایید نهایی اقدام به سفارش چاپی در تیراژ بالا انجام بدهید.

سوال 4 ) آیا تصاویر و متن های شما تراز می باشند؟

هیچ چیز بدتر از نداشتن یک هارمونی و تراز نبودن تصاویر و متنون شما وجود ندارد به خصوص اگر بقیه قسمت های چاپ شما عالی باشد. اکثر برنامه های طراحی مانند فتوشاپ دارای راهنمای تراز کردن می باشند و شما را در این کار کمک می کنند.

سوال 5 ) آیا لایه های طراحی شما بصورت تک لایه و فونت ها بصورت عکس می باشند؟

مهم است که فایل‌های خود را قبل از ذخیره سازی و آپلود بصورت تک لایه و یا Group بکنید تا مطمئن شوید که لایه‌ها در فرآیند چاپ حذف یا جابجا نشوند. علاوه بر این اگر فونت ها را بصورت عکس تبدیل نکنید ممکن است در سیستم های چاپی دیگر به فونت های دیگر تغییر پیدا بکند.

نحوه آماده سایزی فایل چاپی

سوال 6 ) آیا جهت (افقی یا عمودی) فایل های شما مطابق با آنچه که قرار است در فرم سفارش انجام بدهید می باشد ؟

این نکته بسیار واضحی می باشد که جهت فایل های شما باید با جهتی که قصد چاپ آن را دارید مطابقت داشته باشد. مثلا اگر فایل روی شما افقی باشد یا فایل پشت شما هم عمودی باشد.

سوال هفتم ) آیا فایل پشت و روی فایل شما با هم مطالبقت دارد یا نه؟

با توجه به نوع محصول در بیشتر مواقع فایل های جلو و پشت شما باید هر دو عمودی و یا افقی باشند. اینکه یک سمت فایل عمودی و سمت دیگر افقی باشد این ضعف کار طراحی شما می باشد. در بعضی از موارد مثل چاپ بروشور گلاسه و یا چاپ کارت ویزیت کتان که برای مطب های پزشکی به عنوان نوبت دهی از آن استفاده می شود یک سمت فایل عمودی و سمت دیگر فایل افقی می باشد در بیشتر موارد باید جهت ها در یک سمت باشد.

اکنون که تقریباً برای نهایی کردن و آپلود فایل‌های خود آماده هستید، هنوز چند نکته دیگر وجود دارد که می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم تا مطمئن شوید که چاپ‌های شما همان‌طور که می‌خواهید انجام شود.

انواع فایل ها و مد رنگی

ما در گروه هنری چاپ نفیس انواع فایل های مختلف را برای چاپ می پذیریم از جمله: TIF، TIFF، EPS، AI، PSD، JPG، PNG، PDF ولی بهترین و مهمترین نوع فایل های چاپی که باید در اولویت ارسال فایلی خود قرار بدهید فرمت های JPG، PNG، PDF می باشند.

برای اساس نوع سفارشی که قصد دارید انجام بدهید مد رنگی سیستم خودتان را باید براساس آن تنظیم و طراحی بکنید بطور کلی مدهای رنگی CMYK برای سفارش های ( چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ بنر ، پاپ پوستردیواری و … )

و فایل هایی که باید براساس مدرنگی RGB طراحی بکنید شامل : ( چاپ روی تیشرت ، چاپ روی لیوان ، چاپ عکس ، چاپ سویشرت ، چاپ پرچم ، چاپ پازل ، چاپ پدموس و … ) می باشد

حاشیه امن قرار بدهید

برای تمامی فایل های چاپی خود یک حاشیه امن قرار بدهید این حاشیه امن باید براساس نوع سفارش شما متفاوت باشد برای مثال برای چاپ کارت ویزیت سلفون ویزیتی و یا چاپ لیبل یووی و یا هر جنس دیگری باید یک حاشیه امن 3 میل در نظر بگیرید ولی در بعضی موارد دیگر مثل چاپ کارت ویزیت لیمنت براق 9 در 6 چاپ سربرگ کتان این حاشیه امن را 5 میل در نظر بگیرید.

امیدوار هستیم مقاله آموزش آماده کردن فایل چاپی برای شما مفید بوده باشد و یک آموزش نحوه آماده سایزی فایل چاپی را یاد گرفته باشید و باز اگر نکته خاصی دیگری وجود داشته باشد شما می توانید از تیم مشاوره گروه هنری چاپ نفیس بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

به عنوان یک شرکت چاپ وظیفه ما این است که به شما بگوییم چرا به چاپ کارت ویزیت نیاز دارید، چگونه می توانید از یک کار چاپی برای کسب و کار خود استفاده بکنید. اهمیت چاپ کارت ویزیت برای هر کسب و کاری پوشیده نیست ولی در این مقاله دلایل اهمیت چاپ کارت ویزیت مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ما به این امر واقف هستیم که شما به دلایل داشتن یک کارت ویزیت زیبا و دوست داشتنی مطالبی را خوانده یا شنیده اید ولی ما قصد داریم در این مقاله دلایل اهمیت چاپ کارت ویزیت مطالبی را برای شما بیان میکنیم و بصورت مرحله به مرحله مطالبی را برای شما بیان میکنیم.

  1. این یک ابزار بازاریابی آزمایش شده و واقعی است

برخی از رایج ترین کاربردهای کارت ویزیت را می توان به قرن هفدهم و حتی تا زمانی که برای اولین بار در قرن پانزدهم مشاهده شد است برگردیم. از آن زمان، ارزش و معنای کارت ویزیت دست نخورده باقی مانده است. کارت ویزیت همیشه یک ابزار بازاریابی چاپی موثر، فشرده و مقرون به صرفه بوده و هست. می‌توانید تمام اطلاعات مهم کسب‌وکارتان، مانند اطلاعات تماس، آدرس و … را درج کنید و حتی با درج یک لوگو، شعار یا عکس بر روی یک کارت اطلاعات خودتان را به دیگران معرفی بکنید.

  1. اولین برداشت از نوع کسب و کار شما

تهیه کارت ویزیت به معنای واقعی کلمه برای هر نوع صنعتی مفید است زیرا به عنوان اولین کالای ملموسی که نشان دهنده شرکت/نام تجاری شماست عمل می کند. می‌توانید با کارت‌های ویزیت خود تا زمانی که با لحن و ماهیت برند شما مطابقت داشته باشد، هر چقدر که می‌خواهید خلاقیت به خرج بدهید. باز برای اطلاعات بیشتر در خصوص داشتن یک طراحی زیبا می توانید مقاله اصول طراحی کارت ویزیت را مطالعه بفرمایید.

  1. مقرون به صرفه و منحصربه فرد

بازاریابی همیشه نباید یک سرمایه گذاری گران باشد. کارت‌های ویزیت می‌توانند در هر بودجه که دارید بازاریابی خوب و باارزشی باشد، زیرا طراحی و چاپ کارت ویزیت ارزان است و جزء اصلی ترین گزینه های بازاریابی هر کسی می باشد. ناگفته نماند که هیچ دو کارت ویزیت یکسان نیستند، به خصوص اگر رنگ شخصی خود را به طراحی یا محتوای کارت ویزیت خود اضافه کنید.

دلایل مختلف اهمیت چاپ کارت ویزیت

  1. جمع و جور هستند

حمل کارت ویزیت ساده تر از حمل بروشور یا تراکت می باشد. چه در یک کنوانسیون یا نمایشگاه تجاری باشید، یا صرفاً در حال انجام کارهای روزمره باشید، مطمئناً شما در یک فرصت مناسب می توانید تبلیغات بازاریابی خودتان را انجام بدهید. این زمانی است که کارت‌های جمع و جور و دستی شما برای تبلیغات قابل استفاده می باشد. فقط کافیست چند عدد را در کیف خود نگه دارید و برای هر موقعیت مناسب تبلیغات خودتان را شروع بکنید.

  1. وقتی تکنولوژی شکست می خورد، کاغذ غالب می شود

زیبایی فناوری این است که ما می توانیم از هر جایی به آن دسترسی داشته باشیم و تقریباً همه چیز در اختیار ماست. نقطه ضعف فناوری این است که در هر زمانی ممکن است شکست بخورد. اگر اینترنت قطع شود و یا شخصی برای خدمات فوری به اطلاعات تماس نیاز داشته باشد، احتمالاً یک کارت ویزیت به یاد ماندنی در دسترس خواهد بود. شرکتی که فعالانه از کارت‌های ویزیت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود و همچنین اینترنت استفاده می‌کند در مقایسه با افرادی که از این پتانسیل استفاده نمی کنند بسیار عقب تر خواهند بود.

  1. در سطح جهانی به عنوان نوعی بازاریابی پذیرفته شده است

در حالی که ممکن است فکر کنید کارت‌های ویزیت در برخی مکان‌های جغرافیایی تاریخ‌گذاری شده‌اند، وقتی در مقیاس جهانی صحبت می‌کنید، در واقع هنوز یک ابزار بازاریابی رایج هستند. در برخی از کشورها، مرسوم است و اغلب انتظار می رود که در صورت برگزاری یک جلسه تجاری یا رویداد بازاریابی، کارت ویزیت برای مبادله داشته باشند. به این ترتیب، مهم نیست که به کجا سفر می کنید، همیشه آماده خواهید بود. به طور کلی می توان گفت که کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی جهانی می باشد و در هر نقطه ای از دنیا بروید می توانید از کارت ویزیت برای تبلیغات خود استفاده بکنید.

  1. حرفه ای بودن را می رساند

شاید مهم ترین دلایل اهمیت چاپ کارت ویزیت این است که کسی که کارت ویزیت خود را به همراه داشته باشد، بدون شک یک تصویر حرفه ای را به دیگران منتقل می کند، حتی اگر کسب و کارش در مراحل راه اندازی باشد. داشتن یک کارت ویزیت این القا را به دیگران می دهد که کسب و کار شما حرفه ای و با تجربه باشد. مهم نیست که شرکت شما چقدر کوچک است، شما به عنوان یک تجارت معتبر در یاد خواهید ماند، به خصوص اگر کارت های شما به همان اندازه زیبا و جذاب باشد.

امیدوار هستم مقاله دلایل اهمیت چاپ کارت ویزیت برای شما مفید بوده باشد و از این مقاله دلایل اهمیت چاپ کارت ویزیت نهایت استفاده را برده باشید و دیگر از خودتان نپرسید که چرا چاپ کارت ویزیت هنوز مهم است.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

یکی از رایج ترین معضلات و سوالاتی که مشتریان ما هنگام چاپ کارت ویزیت گرفته تا چاپ عکس عروسی ، تا چاپ های هنری با آن مواجه می شوند، درک تفاوت بین کاغذ براق و مات است. تفاوت ظاهری که بین روکش براق و مات وجود دارد نحوه انعکاس پرتوهای نور می باشد. یک سطح براق، پرتوهای نور را در یک جهت منعکس می‌کند، که منجر به یک اثر “براق” در زوایای خاص می‌شود، در حالی که یک سطح مات نور را در جهات مختلف منعکس می‌کند و همچنین نور را پخش می‌کند تا درخشش کمتری وجود داشته باشد.

در مقاله تفاوت روکش مات و براق قصد داریم تفاوت اصلی و کلی بین مات و براق بودن را به طور کامل برای شما شرح بدهیم تا بتوانید در انتخاب به یک نتیجه مطلوبی برسید. اگر تا پایان مقاله تفاوت روکش مات و براق با ما همراه باشید قطعا به نتیجه های خوبی خواهید رسید.

نکته بسیار جالب این است که از همان پوشش مبتنی بر خاک رس برای ایجاد کاغذهای براق و مات استفاده می شود – این فرآیند بسته به پرداخت که برروی آن اتفاق می افتد متفاوت است. از آنجایی که کاغذ بدون پوشش به طور طبیعی قابل تشخیص نیست، پوشش به پر شدن منافذ کمک می کند و میزان جوهری که در طول فرآیند چاپ به کاغذ جذب می شود را کاهش می دهد. با این روش کاغذ به دست آمده نه تنها بادوام تر ، بلکه صاف تر به نظر می رسد و رنگ ها غنی تر و روشن تر به نظر می رسند. کاغذ مات از پوشش کمتری استفاده می کند و به نوعی کمتر از کاغذ براق پولیش می شود.

به عنوان یک قاعده کلی، یک پوشش براق به عکس ها و محصولات چاپی شما درخشندگی بیشتری می بخشد و همچنین محافظت بیشتری در برابر لکه ها و آسیب ها می دهد. از طرف دیگر، روکش مات به عکس‌ها و چاپ‌های شما ظاهری آرام با رنگ‌های ملایم‌تر و درخشندگی جزئی تر می بخشد. اینکه آیا تصمیم دارید در محصولات چاپی خود از روکش مات یا براق استفاده کنید، در نهایت به سلیقه های شخصی شما ربط پیدا می کند ، اما برخی ملاحظات علمی هم نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید تا در انتخاب مات / براق بودن دچار مشکل نشوید. مات و براق بودن هم در چاپ کارت ویزیت سلفون و همچنین در چاپ کارت ویزیت لمینت مات و براق و چاپ تراکت با روکش و بسیار موارد دیگر کارایی مخصوص به خودش را دارد.

ما در این مقاله چاپ کارت ویزیت مات بهتر یا براق قصد داریم در بخش های مختلف چاپی و اثراتی که مات و یا براق برروی محصولات چاپی شما می گذارد بطور گام به گام برای شما بیان بکنیم

گزینه یک : کــــــــــارت ویزیت

وقتی نوبت به کارت ویزیت می رسد، پوشش براق تا حد زیادی مورد علاقه مشتریان می باشد. پوشش براق محافظت بیشتری در برابر آسیب ارائه می دهد و به رنگ های مرده روشنی ظاهری زیبا و درخشانی می بخشد. روکش براق نیز انتخاب بسیاری از افراد برای چاپ کارت ویزیت خود می باشد زیرا عکس‌ ها برروی روکش براق شاین تر و روشن تر به نظر می رسند.

با این حال موارد زیادی وجود دارد که کارت ویزیت مات ممکن است گزینه مناسب تری باشد، روکش مات به عنوان یکی از محصولات مورد علاقه ای که طرفداران مخصوص به خودش را دارد استفاده و انتخاب می شود. اگر پس زمینه کارت شما عمدتا سیاه و یا تیره رنگ باشد روکش مات انتخاب بسیار مهمی برای این کار می باشد. زیرا روکش براق نور در آن منعکس می شود و دید مطلوبی ندارد. برخی از مشاغل سنتی (مانند وکلا، حسابداران، افسران نظامی و …) ممکن است روکش مات را ترجیح دهند. در نهایت، اگر می خواهید گزینه نوشتن روی کارت ویزیت خود را داشته باشید روکش مات برای این کار مناسب تر است.

گزینه دوم : بــــــــروشور

روکش براق گزینه مناسبی برای چاپ بروشور های شارپ و رنگ های جیغ می باشد و گزینه مناسبی برای این کار می باشد برای مثال یک آژانس مسافرتی یا شرکت پذیرایی که قدرت عکس‌ برداری درخشان شفاف تری را دارند می توانند از روکش براق استفاده بکنند ولی شرکت های دیگری که از طرح های تیره استفاده می کنند می توانند از روکش مات استفاده بکنند. همچنین اگر طراحی بروشور شما حول محور تایپوگرافی یا اینفوگرافیک پررنگ باشد استفاده از روکش مات برای محصول نهایی مناسب‌تر خواهد بود.اگرچه بروشورهای مات چندان رایج نیست، اما مواقعی وجود دارد که روکش مات مناسب تر باشد.

چاپ کارت ویزیت مات بهتر یا براق

گزینه سوم : تــــــــراکت

هر دو روکش براق و مات برای تراکت تبلیغاتی و پوسترها مناسب هستند. مانند هر محصول چاپی دیگری، بهترین گزینه تا حد زیادی به طرح و هدف شما بستگی دارد. بطور کلی روکش های براق برای محصولات شاد و جشنی بسیار مفید و کاربرد دارد و می تونید از این طرح ها استفاده بکنید.

روکش مات گزینه مناسب برای طراحی هایی با طیف رنگی کمتر می باشد که برای تصاویر قدیمی و یا لوکیشن های قدیمی بسیار مناسب می باشد. اگر چاپ پوستر و یا تراکت شما قرار است در یک محیط بشدت روشن و یا آفتابی استفاده بشود بهتراست از روکش مات استفاده بشود. اگر قرار است طرحتون را در قاب شیشه ای قرار بدهید بهتر است از روکش مات استفاده بشود.

گزینه چهارم: عکـــــــــــــس

چاپ براق و مات مزایای مخصوص به خودش را برای چاپ عکس دارند. چاپ عکس براق برای عکس ها پر زرق و برق و شفاف و بخصوص عکس های با کیفیت بسیار مناسب و کاربرد دارد.

افراد برای عکس های عروسی و یا خانوادگی معمولا تمایل دارند از کاغذ مات استفاده بکنند زیرا کاغذ مات به نوعی بعضی از ضعف های عکس را پوشش می دهند به این خاطر تمایل افراد بیشتر چاپ کاغذ سیلک می باشد. برای مثال چاپ عکس سیلک که مات می باشد اثر انگشت روی آن کمتر خواهد بود و ماندگاری بیشتر خواهد داشت.برای دستیابی به روکش و یا کاغذ مات توصیه می‌کنیم عکس‌های خود را روی کاغذ سیلک یا لاستر مات چاپ کنید.

Better matte or glossy business card printing

در چاپ نفیس ما طیف گسترده‌ای از کاغذ و روکش های ممتاز و ایده آل را در سایت موجود داریم، بنابراین مهم نیست که چه چیزی را چاپ می‌کنید، می‌توانید ضخامت و پوشش مناسب برای محصول خود را انتخاب کنید. وقتی در مورد  روکش براق و مات صحبت می کنید یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن این است که براساس طرح و سلیقه خودتان می توانید به طرحتون زیبایی خاصی هدیه بدهید.

امیدوار هستیم مقاله تفاوت روکش مات و براق برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از مطالعه این مقاله تفاوت روکش مات و براق ببرید. و همچنین امیدوار هستیم در انتخاب مات و براق بودن محصول خود به نتیجه مطلوبی رسیده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ بنر

چاپ بنر تبلیغاتی از دیگر خدمات گسترده گروه هنری چاپ نفیس در حوزه فعالیت چاپ دیجیتال می باشد. چاپ بنر در این مرکز توسط دستگاه های تمام دیجیتال و با بالاترین کیفیت و به صورت فوری 24 ساعته چاپ و در اختیار مشتریان گرامی این مرکز قرار داده می شود.

چاپ بنر در چاپ نفیس برخلاف چاپ عکس در 2 دسته بندی رایج تا عرض 320 سانتیمتر و تا عرض 5 متر انجام می شود که طبیعتا با توجه ارزان تر بودن تجهیزات و مواد اولیه دستگاه چاپ بنر تا عرض 3 متر هزینه این بنر به نسبت با بنر های با عرض 5 متر کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد که میزبان شما برای ثبت سفارشات چاپ بنر با تیراژ های بالا و عقد قرارداد جهت امور انتخاباتی و تبلغاتی ، بیلبوردهای محیطی سطح شهرها و سمینار های شما بزرگواران با تضمین بهترین کیفیت رنگ در چاپ باشد.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهای شما


 

چاپ بنر

چاپ بنر تا عرض 320 سانتیمتر

توضیحات محصول :

چاپ بنر فوری تا عرض 320 سانت و یا 3.2 متر از رایج ترین سایز های بنر برای چاپ می باشد. رول های بنر تا عرض 320 متناسب با موجودی بازار در عرض های کوچکتر هم موجود می باشد. معمولا عرض های استانداردی که در بازار کشور موجود می باشد و گروه چاپ نفیس هم نسبت به تهیه آنها اقدام می کند عرض های 1 سانت ، 1.5 سانت ، 1.8 سانت ، 2 سانت ، 2.5 سانت ، 3 سانت و 3.2 سانتیمتر می باشد که متناسب با فضا و طرح شما بزرگواران قابل انتخاب می باشد.

به جهت رفاه و انتخاب آسان تر مشتریان گرامی مجموعه تلاش می شود که بنر های ایرانی ، چینی و کره ای با ضخامت های 8 انس ، 10 انس و 13 انس را در انبار خود موجود داشته باشند که مشتریان گرامی با دست باز به انتخاب چاپ بنر خود بپردازند.

علت پایین تر بودن قیمت بنر های تا عرض 3 متر هزینه های پایین تر تجهیزات و دستگاه های چاپ بنر تا این عرض می باشد. دستگاه های چاپ بنر با عرض 5 متر بسیار گران قیمت تر می باشند که همین امر سبب گران تر شدن قیمت بنر های با عرض 5 متر می شود.

 

چاپ بنر عرض 320 سانت

مشخصات چاپ بنر تا عرض 320 سانت

  • عرض بنر : تا عرض 320 سانتیمتر
  • رنگ چاپ : به صورت فول رنگی
  • رزولیشن فایل ارسالی : حداقل 72dpi
  • حداقل متراژ سفارش : 10 مترمربع
  • امکان پانچ : دارد
  • امکان ولد : در 4 جهت امکان ولد دارد
  • ضخامت بنر : 8 ، 10 و 13 انس
  • زمان تحویل : 2 روزکاری و فوری

لیست قیمت بنر تا عرض 320 سانت :

نوع بنرزمان تحویلاز ۱۰ متر مربع به بالااز ۱۰۰ متر مربعبالای ۱۰۰ متر مربع
۱۰ انس تحویل ۳ روز کاری ۲۳.۰۰۰ ۲۲.۰۰۰ تماس بگیرید
تحویل فوری ۲۸۰۰۰ ۲۷.۰۰۰ تماس بگیرید

 

چاپ بنر تا عرض 5 متر

توضیحات محصول :

گروه هنری چاپ نفیس از معدود مجموعه هایی است که در کشور اقدام به چاپ بنر ارزان های لارج فرمت با عرض تا 5 متر و البته بدون محدودیت در طول می کند.

کلیه چاپ های بنر های با عرض 5 متر با بروز ترین دستگاه چاپ بنر در داخل و خارج از شرکت انجام می شود و همین امر سبب استقبال از این سیستم برای چاپ بنر شده است. علت محدودیت چاپ بنر با عرض 5 متر در کشور محدودیت وارادات و تحریم هاست که سبب شده دستگاه های چاپ بنر با عرض 5 متر در داخل کشور محدود باشد. چاپ روی بنر های با عرض 5 متر غالبا برروی بنر های کره ای و برخی مواقع چینی و با ضخامت 10 انس انجام می شود.

علت پایین تر بودن قیمت بنر های تا عرض 3 متر هزینه های پایین تر تجهیزات و دستگاه های چاپ بنر تا این عرض می باشد. دستگاه های چاپ بنر با عرض 5 متر بسیار گران قیمت تر می باشند که همین امر سبب گران تر شدن قیمت بنر های با عرض 5 متر می شود.

 

چاپ بنر عرض 5 متر

مشخصات چاپ بنر با عرض 5 متر

  • عرض بنر : با عرض 5 متر
  • رنگ چاپ : به صورت فول رنگی
  • رزولیشن فایل ارسالی : حداقل 72dpi
  • حداقل متراژ سفارش : 20 مترمربع
  • امکان پانچ : دارد
  • امکان ولد : در 4 جهت امکان ولد دارد
  • ضخامت بنر : 10 انس
  • زمان تحویل : 2 روزکاری و فوری

لیست قیمت بنر با عرض 5 متر :

نوع بنرزمان تحویلتا ۱۰ متر مربعتا ۱۰۰ متر مربعبالای ۱۰۰ متر مربع
۱۰ انس تحویل ۳ روز کاری ۴۳.۰۰۰ ۴۱.۰۰۰ تماس بگیرید
تحویل فوری ۵۰.۰۰۰ ۴۸.۰۰۰ تماس بگیرید

چاپ بنر مناسبتی



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

اگر به دنبال چاپخانه ای برای چاپ اتیکت آویز و یا اتیکت لباس خود برای نصب روی محصول خود نظیر پوشاک، محصولات غذایی ، اشیاء قیمتی ، بطری های تبلیغاتی و … می گردید می توانید از تنوع محصولات اتیکت آویز چاپ نفیس در این صفحه دیدم فرمایید تا متوجه تمایز خدمات ما با سایر چاپخانه ها شوید.

در این مرکز چاپ اتیکت آویز بر روی محصولات متنوعی همچون سلفون مات و براق در اشکال و طرح های مختلف ( بیش از 3 طرح جذاب و متفاوت) و همچنین مقوای ایندربرد با نام لمینت برجسته در یک طرح و با قیمتی کاملا رقابتی انجام میشود.

از جمله خدماتی که در چاپ نفیس انجام میشود امکان چاپ اتیکت برجسته یا یووی می باشد.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان …

چاپ اتیکت آویز مدرن

چاپ اتیکت آویز مدرن چاپ نفیس یکی از محصولات جذاب و زیبا و از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه این مرکز می باشد که به وسیله قالب های تخصصی با دقت بسیار بالا در این مرکز چاپ می کردد.

جنس کاغذ چاپی این اتیکت از گلاسه 300 گرم می باشد که با روکش های سلفون مات و یا براق به انتخاب شما مشتریان گرامی قابل ارائه می باشد. از نکته ها قابل توجه این محصول زمان تحویل این اتیکت ها می باشد که با 3 سرعت چاپی عادی ، فوری و خیلی فوری در برروی هر دوجنس روکش قابل ارائه می باشد.

امکان سفارش این محصول از طریق لینک سفارش آنلاین چاپ اتیکت مدرن زیر میسر می باشد.

سفارش اتیکت مدرن در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

چاپ اتیکت آویز سلفون مات

یکی دیگر از سری محصولات اتیکت آویز گروه هنری چاپ نفیس ، چاپ اتیکت آویز و یا لباس سلفون مات گنبدی می باشد که جز محصولات پرفروش این مرکز می باشد.

این اتیکت فقط با روکش سلفون مات و در ابعادی که در زیر مشخص شده و با قالب کاملا اختصاصی در این مرکز چاپ می شود.

با توجه به تعداد درخواست این اتیکت زمان تحویل این محصول فقط به صورت عادی می باشد که البته در صورت آماده شودن زودتر از موعد به مشتری اطلاع داده خواهد ش.

اتیکت لباس سلفون مات گنبدی مشابه اتیکت مدرن که در بالا به آن اشاره شد روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود که با یک روکش سلفون مات کاور می شود.

سفارش اتیکت سلفون مات در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

چاپ اتیکت آویز گلاسه یووی

اتیکت دیگری که در گروه هنری چاپ نفیس ارائه می شود اتیکت گلاسه یووی می باشد. این اتیکت از لحاظ سایز و قالب برش دقیقا با اتیکت سلفون مات گنبدی یکی است و تنها تفاوتی که بین این اتیکت و سلفون مات وجود دارد نوع روکش آن است.

در چاپ اتیکت گلاسه یووی به جای روکش سلفون که روی کاغذ اتیکت کشیده می شود کار به وسیله اشعه یووی کاور می شود و به همین دلیل می توان قسمت های بدون روکش و یا یووی برای کار مشخص کرد.

برای چاپ اتیکت لباس گلاسه یووی مشابه دومورد قبلی از کاغذ گلاسه 300 گرم استفاده میشود و پس از چاپ کار روکش یووی می خورد و بعد هم برش قالبی داده می شود.

سفارش اتیکت گلاسه یووی در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

چاپ اتیکت آویز دایره ای

از دیگر اتیکت های پرطرفدار چاپ اتیکت آویز دایره ای و یا گرد با روکش سلفون مات و یا براق می باشد که در سایز های متنوع در این مرکز و با سرعت های چاپ متفاوت ارائه می شود.

اتیکت آویز گرد سوراخ دار در سه سایز قطر 4 سانت ، 5 سانت و 7.5 سانت عرضه می شوند که البته امکان چاپ در سایز دلخواه هم میسر می باشد که البته برای سفارش می بایست با همکاران پشتیبانی هماهنگ کنید.

چاپ اتیکت دایره ای هم برروی گلاسه 300 گرم انجام میشود و امکان ثبت سفارش با روکش سلفون مات و یا براق و با سه زمان تحویل میسر میباشد.

سفارش اتیکت دایره ای در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته

یکی از انواع اتیکت های لوکس گروه چاپ نفیس ، چاپ اتیکت لمینت برجسته می باشد. این اتیکت روی کاغذ ایندربرد 300 گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون مات کاور می شود و به انتخاب شما مشتری گرامی امکان یووی کردن و یا برجسته کردن قسمت های انتخابی شما به صورت براق مقدور می باشد. چاپ این اتیکت با سیستم افست و به صورت فول رنگی انجام میشود.

برای برجسته کردن قسمت های اتیکت باید مطابق راهنمای طراحی ، برای قسمت هایی که می خواهید برجسته شوند یک فایل تک رنگ مشکی ارسال کنید.

سفارش اتیکت لمینت برجسته در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب

لوکس ترین و زیباترین اتیکت آویز این مجموعه و شاید اتکیت آویز موجود در بازار کشور ، اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب می باشدکه به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت چاپ و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب مشابه مورد قبلی با سیستم افست فول رنگی انجام می شود که علاوه بر یووی موضعی امکان قرار دادن طلاکوب روی اتیکت مقدور می باشد.

در هنگام طراحی این اتیکت باید درنظر داشته باشید که که قسمت های یووی طلاکوب نمی توانند باشد و بالعکس.

سفارش اتیکت لمینت برجسته طلاکوب در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ پازل

چاپ پازل

اگر به دنبال یک هدیه مناسب و زیبا هستید چاپ پازل اختصاصی قطعا می تواند یک پیشنهاد عالی و البته ارزان قیمت برای شما باشد. چاپ پازل در گروه هنری چاپ نفیس بر روی چند مدل متنوع و زیبا قابدار و بدون قاب انجام می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه جداگانه توضیح داده خواهد شد. چاپ نفیس این امکان را در اختیار شما بزرگواران قرار داده تا در هر لحظه از شبانه روز و به صورت آنلاین بتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید و متناسب با زمان انتخابی سفارش خود را درب منزل دریافت نمایید.

چاپ پازل در این مرکز در سایز های متنوعی به صورت مقوایی و مغناطیسی با بالاترین کیفیت و به صورت فول رنگی بدون محدودیت در چاپ و تعداد انجام می شود.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهای شما


 تصاویر چاپ شده روی پازل

چاپ پازل

چاپ پازل 40 تکه قابدار

توضیحات محصول :

چاپ پازل 40 تکه قابدار یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین انواع پازل های قابل چاپ در این مرکز و همچنین بازار کشور می باشد. از ویژگی بارز این سری پازل قاب اطراف آن می باشد که این قاب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که هر شخصی با هر سنی بتواند به راحتی تکه های پازل را جدا و دوباره کنار هم چیدمان کند.

چاپ روی این پازل به صورت فول رنگی و به صورت RGB انجام می شود و هیچ گونه محدودیتی در رنگ برای چاپ وجود ندارد.

مشخصات پازل 40 تکه قابدار :

  • ابعاد پازل : 19×29 سانتیمیتر
  • تعداد تکه پازل : 40 تکه
  • قاب دور پازل : دارد
  • لبه پازل : دورگرد
  • امکان جداسازی تکه های پازل : دارد
  • نوع سیستم چاپ : سابلیمیشن حرارتی

 ثبت سفارش آنلاین پازل 40 تکه قابدار

 توضیحات تکمیلی پازل 40 تکه قابدار

 تصاویر چاپ شده روی پازل

چاپ پازل 40 تکه قابدار

لیست قیمت چاپ پازل 40 تکه قابدار :

  • قیمت پازل به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت پازل همراه با چاپ می باشد.

 

چاپ پازل مغناطیسی 50 تکه

توضیحات محصول :

چاپ پازل مغناطیسی یکی دیگر از پازل های زیبای مرکز چاپ نفیس می باشد. پازل مغناطیسی همان گونه که از اسمش مشخص است یک ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را نسبت به سایر پازل های این مرکز متمایز می کند و آن هم حالت مغناطیسی پشت پازل است که باعث می شود به خوبی روی سطوح استیل بچسبد.

چاپ روی پازل مغناطیسی به صورت فول رنگی با بالاترین کیفیت انجام می شود و سایز این پازل حدود A4 می باشد و امکان جداسازی این پازل به سادگی مقدور می باشد.

 

 ثبت سفارش آنلاین پازل مغناطیسی

 توضیحات تکمیلی پازل مغناطیسی

 تصاویر چاپ شده روی پازل

چاپ پازل مغناطیسی

لیست قیمت چاپ پازل مغناطیسی :

  • قیمت پازل به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت پازل همراه با چاپ می باشد.

 

چاپ پازل A3 مستطیلی قابدار

توضیحات محصول :

چاپ پازل A3 مستطیلی قابدار بزرگترین پازل موجود در این مرکز می باشد که تعداد تکه های آن 126 تکه می باشد و یک قاب دور آن دارد که جدا سازی تکه های پازل و جانمایی آن را بسیار ساده می کند.

هرچند چیدمان تکه های این پازل ساده نیست ولی برای افردای که به دنبال یک سرگرمی متفاوت با تصویر شخصی خودشان و یا عشق شان هستند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد که اوقات فراغت شما را پر می کند.

مشخصات پازل A3 مستطیلی :

  • ابعاد پازل : 29×41 سانتیمیتر
  • تعداد تکه پازل : 126 تکه
  • قاب دور پازل : دارد
  • لبه پازل : دورگرد
  • امکان جداسازی تکه های پازل : بله دارد
  • نوع سیستم چاپ : سابلیمیشن حرارتی

 ثبت سفارش آنلاین پازل A3 مستطیلی

 توضیحات تکمیلی پازل A3 مستطیلی

 تصاویر چاپ شده روی پازل

چاپ پازل A3

لیست قیمت چاپ پازل A3 مستطیلی :

  • قیمت پازل به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت پازل همراه با چاپ می باشد.

 

چاپ پازل قلبی

توضیحات محصول :

قطعا و یقینا یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع پازل ها ، چاپ روی پازل قلبی می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مرکز قرار گرفته است. طرح و شکل ظاهری این پازل همان طور که از اسم آن مشخص است شبیه قلب است و شکلی پازلی گونه دارد که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

پس اگر به دنبال یک هدیه زیبا و البته ارزان قیمت برای عشق خود می گردد که او را غافلگیر کنید قطعا می توانید به عنوان یک گزینه منطقی روی این محصول حساب کنید و در صورت انتخاب به صورت آنلاین این محصول را انتخاب و در فرم سفارش آنلاین تصویری را که می خواهید روی پازل چاپ شود را برای ما از طریق فرم سفارش ارسال کنید.

مشخصات پازل قلبی :

  • ابعاد پازل : 20×20 سانتیمیتر
  • تعداد تکه پازل : متغیر بین 50 الی 70 تکه
  • قاب دور پازل : ندارد
  • طرح پازل : قلبی
  • امکان جداسازی تکه های پازل : به سادگی خیر
  • نوع سیستم چاپ : سابلیمیشن حرارتی

 ثبت سفارش آنلاین پازل قلبی

 توضیحات تکمیلی پازل قلبی

 تصاویر چاپ شده روی پازل

چاپ پازل قلبی

لیست قیمت چاپ پازل قلبی :

  • قیمت پازل به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت پازل همراه با چاپ می باشد.

 

چاپ پازل A5  فوری مستطیلی قابدار

توضیحات محصول :

چاپ پازل A5 مستطیلی قابدار نیز از کوچکترین پازل های این مرکز می باشد که دقیقا از ساختار و قابی مشابه پازل های 40 تکه A4 و پازل 126 تکه A3 برخوردار است ولی در ابعاد کوچکتر و تکه های کمتر.

از این پازل به دلیل اینکه کوچکتر است و طبیعتا هزینه کمتری دارد بیشتر برای مصارف تبلیغاتی و شرکتی در تیراژ بالا استفاده و سفارش داده می شود هر چند که با این وجود هم مشابه سایر پازل های امکان سفارش این محصول نیز به صورت تکی یعنی حتی 1 عدد هم مقدور می باشد.

 

چاپ پازل A5

لیست قیمت چاپ پازل A5 مستطیلی :

  • قیمت پازل به تومان می باشد.
  • هزینه های جدول ، قیمت پازل همراه با چاپ می باشد.

 

چاپ پازل چرمی 50 تکه

توضیحات محصول :

یکی از خوش دست ترین و زیباترین انواع پازل های گروه هنری چاپ نفیس ، چاپ پازل چرمی می باشد. این پازل 50 تکه دارد که امکان جداسازی ندارد و فقط طرح پازلی دارد که باعث زیبا شدن جلوه تصویر شما می شود.

چاپ روی پازل چرمی می تواند یک پیشنهاد خوب باشد برای شمایی باشد که به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان قیمت هستید به صورت آنلاین می توانید روی سایت سفارش بگذارید و تصویر دلخواه خودتان را روی آن چاپ کنید.

 

چاپ پازل چرمی


 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

اغلب به نظر می رسد که در کسب و کارهای کوچک بیشتر بر جذب مشتریان جدید متمرکز هستند تا حفظ آنها. آیا می دانستید که حفظ مشتریان جدید آسان تر از جذب آنها است؟ این بدان معنا نیست که فقط به طور خودکار اتفاق می افتد. هر سازمانی باید روی این کار بکند. مشتریان فعلی شما باید حس خوبی از وفاداری نسبت به سازمان شما پیدا بکنند. آنها باید هر از گاهی نسبت به سازمان شما یادآوری بشوند، درست مانند مشتری های جدیدی که در تلاش برای به دست آوردن آن هستید. هنگامی که آنها اولین خرید از سازمان شما انجام می دهند باید برای خرید دوم ترغیب بشوند و این شما هستید که باید آنها را ترغیب به انجام این کار بکنید.

ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.

هنگامی که شما به یکسری مشتری های جدید دست پیدا میکنید باید مشتریان خود را به مشتریان تکراری و وفادار تبدیل کنید. یک مشتری وفادار بهترین مدافع شماست. این فرصت ارزشمند را از دست ندهید و روی یک برنامه وفاداری مشتری سرمایه گذاری کنید.

چرا باید یک برنامه وفاداری داشته باشیم؟

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم نسبتاً ساده است. اگر به مشتریانی که محصولات شما را خریداری می‌کنند یا به طور مکرر از خدمات شما استفاده می‌کنند پاداش و یا تخفیف ویژه ای بدهید به آنها انگیزه می‌دهید تا ادامه دهند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

شرکت های بزرگ، به ویژه برندهای چند ملیتی، برنامه های وفاداری گسترده دارند.بسیاری از شرکت ها یک کارت اعتباری برای برای مشتریان خود تولید می کنند که به ازای هر خرید که از کالا و یا خدمات آنها انجام می دهید کارت اعتباری مشتریان را شارژ می کنند و این باعث می شود مشتریان برای خرید مجدد به آن کسب و کار مراجعه بکنند.

در واقع، برنامه های وفاداری مشتری یکی از جنبه های اساسی مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت های بزرگ و چند ملیتی به حساب می آید در نتیجه شرکت ها و کسب و کارهای کوچک باید در یک مقایس کوچیک تر و محدودتر اقدام به راه اندازی هریک از این سیستم های جذب مشتری بکنند برای مثال می توانند با چاپ کارت ویزیت ساده که در آن درصد تخفیف براساس خرید مشتری که انجام داده است یک میزان درصد تخفیف برای خرید بعدی در آن چاپ شده را برای مشتریان در نظر بگیرید.

یک مشتری چگونه وفادار می شود

چه گزینه هایی برای تبلیغات داریم؟

دو راه وجود دارد که می توانید برنامه وفاداری خود را ایجاد کنید. می توانید یک برنامه وفاداری داخلی و یا به شکل یک برنامه برون سپاری دست به تبلیغات و جذب مشتری و ایجاد مشتری وفادار تنظیم و پیاده بکنید.

ایجاد یک برنامه وفاداری داخلی

یکی از راه های ایجاد برنامه وفاداری داخلی تطبیق نظرات مشتریان خوب و وفادار شما می باشد که می توانید براساس سلیقه یکسری از مشتریان وفادار خود دست به تامین موجودی و یا جنس و کالا بزنید.

روش دیگری که شما می توانید در جذب مشتری دست بزنید این است یک سیستم امتیازدهی بر اساس خریدهای مشتری خود ایجاد کنید. یعنی به میزان خریدی که از خدمات و یا کالای شما انجام می دهند شما به آنها امتیاز بدهید.این امتیاز می تواند در قالب عودت بخشی از هزینه خریداری شده و یا در قالب درصد تخفیف برای خریدهای بعدی باشد.

از یک برنامه وفاداری شخص ثالث استفاده بکنید

البته، پیشرفت های تکنولوژیکی ما را قادر ساخته تا با سرچ در اینترنت یک برنامه وفاداری داشته باشیم. چندین برنامه وفاداری در سراسر وب وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد متناسب با کسب و کار شما می باشد. کافی است هر شرکتی براساس خدماتی که انجام می دهد اقدام به این سری برنامه های وفاداری بزند. برخی ها فکر می کنند این برنامه ها حتما باید با هزینه های بسیار زیادی صورت بگیرد شاید با نصب یک عکس و یا توزیع تراکت ارزان و یا یک بروشور تبلیغاتی که همه موارد برنامه وفاداری شما در آن وجود داشته باشد کفایت اعلام برنامه های وفاداری شما را می کمد.

با اشباع صنایع متعدد، کسب مشتریان جدید برای کسب و کارهای کوچک دشوار است. ممکن است زمان آن رسیده باشد که تلاش بیشتری را بکنید و زمان بیشتری را برای وفاداری به مشتریان فعلی خود صرف کنید. امیدوار هستم مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم برای شما مفید و سومند بوده باشد و چاپ نفیس بتواند به شما در این زمینه که چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم کمک کرده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

الان موقعی می باشد که باید آستین های خود را بالا بزنید و شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود انجام بدهید. بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه وقت می باشد؟

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است. بسیاری از بازاریابان در مورد این موضوع بحث کرده اند و به نظر می رسد اجماع مشترک این باشد “بستگی دارد”. اجازه بدهید در این رابطه بیشتر توضیح بدهیم.

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است.

مشکلات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مهم ترین مشکل تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های بسیار زیاد و سرسام آور آن می باشد که در این سال ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. بخصوص در ده سال گذشته با توسعه و رونق این شبکه های اجتماعی هزینه های تبلیغات در این شبکه به شدت افزایش پیدا مردهکرده و این به یک معضل بزرگ برای مصرف کننده گان تبلیغات در این شبکه ها تبدیل شده است.

مردم نتایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به وضوح مشاهده کرده اند و همین امر سبب شده است که افرادی که قرار است در شبکه ها و یا سایت های آن تبلیغات صورت بگیرد هزینه ها را در این سال ها براساس رتبه و ارزش آن صفحه و یا سایت بالا و بالاتر ببرند. البته رقابت هم در این حوزه به وجود آماده و همین مورد عاملی شده که در بعضی از موارد ناچار بشوند برای تبلیغات هزینه های کمتری برای این کار بگیرند. شما باید به این توجه بکنید که هر یک از این سایت هایی که قرار است شما در آن تبلیغات را انجام بدهید زمان بیشترین بازدید مردم از آن سایت و یا صفحه چه زمان و چه موقعی می باشد و براساس آن زمان تبلیغات خودتان را آغاز بکنید. برخی از سایت های برپایه تصویری مانند اینستاگرام و Pinterest بیشتر در تعطیلات و آخر هفته بالاترین بازدهی را خواهند داشت. و بعضی از سایت های کاربردی و خبری در ایام هفته و در طول روز بیشتر بازدید را خواهند داشت.

ما زمان مطلوب ارسال آگهی در رسانه های اجتماعی را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم.

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زمان مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین زمان برای تبلیغات به نوع آن شبکه و یا صفحه بستگی دارد. ما توجه خود را به دو روش رسانه اجتماعی متمرکز کرده ایم: ما قصد داریم در این مقاله بطور مخصوص به اینستاگرام و سایت های خبری اختصاص بدهیم

اینستاگرام

اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

ساعت 2 بامداد زمان عجیبی برای ارسال محتوا به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که محتوای کمتری در آن زمان ارسال شده است ، تبلیغ شما به راحتی قابل توجه و بازدید قرار میگیرد.

شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.

سایت های خبری

طبق تحقیقات به عمل آمده از سایت های خبری برای بازنشر تبلیغات خود و ایجاد بنر در سایت های خبری این نتایج را به می گویند که بهترین زمان برای ارسال خبر اوایل هفته و بخصوص روزهای شنبه تا دوشنبه و بین ساعت 7 صبح تا 8 و بعدظهر ها بین ساعت 17 تا 18 بعدظهر می باشد.

شاید برای هر کسی سوال باشد که باید در چه شبکه های اجتماعی فعالیت و تبلیغات خودمان را انجام بدهیم. اولین مورد باید حوزه فعالیت خودتان را مشخص بکنید و دقیقا براساس اون حوزه فعالیت تبلیغات خودتان را انجام بدهید اگر در حوزه رستوران و غذاهای خوراکی فعالیت می کنید سعی بکنید در بلاگرهایی که در خصوص غذا فعالیت می کند شما تبلیغات خودتان را انجام بدهید زیرا بازار هدف شما در این صفحه ها می باشد و قطعا بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصلی ترین و مهم ترین نکات برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از آن برده باشید. ما در تحریریه چاپ نفیس به دنبال این هستیم بهترین و مفیدترین نکاتی که برای تبلیغات چه بصورت چاپ و یا چه بصورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد برای شما بیان بکنیم و شما براساس بودجه و هدف خود از تبلیغات یکی از این موارد را انتخاب بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

داشتن یک تیم بازاریابی قوی و موثر رمز موفقیت هر کسب و کاری در دنیای تکنولوژی می باشد و بهترین راه برای دستیابی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان می باشد.پیدایش اینترنت انقلابی در بازاریابی و تجارت ایجاد کرده است و بسیاری از شرکت ها انرژی بازاریابی و تبلیغات خودشان را بیشتر به سمت بازارهای آنلاین سوق می دهند.

نکته بسیار مهم در امر تبیلغات و بازاریابی برندیگ سازمان شما می باشد. بازاریابی آنلاین نباید تنها روش تبلیغات برای جذب مشتری در این عرصه باشد زیرا میلیون ها نفر وجود دارند که به طور منظم از اینترنت یا رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند بنابراین نکته بسیار مهم این است که شما روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی را هم نیز امتحان و استفاده بکنید.

خدمات چاپ یکی از ابزارهای بازاریابی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است و با استفاده از ابزارهای مختلف چاپی مثل چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل فوری ، چاپ سربرگ ، چاپ تیشرت چاپ پدموس و … استفاده بکنید. استفاده از طرح های چشم نواز و زیبا برای جلب توجه مشتریان بسیار ضروری است و در این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم سعی میکنیم نکاتی در زمینه طراحی موثرترین مواد بازاریابی چاپی برای تجارت شما ارائه بدهیم.

خدمات چاپ یک روش بازاریابی بسیار قوی می باشد که به اشکال مختلفی ارائه می شود و هرکدام مزایای فردی خود را دارند. چاپ بروشورها روشی موثر برای نمایش اطلاعات مهم در مورد خدمات یا محصولات شما می باشد و می توانید با استفاده از آن مخاطبین خودتان را برای بازدید به وبسایت آنها را هدایت بکنید. چاپ کارت ویزیت یک نکته اساسی در بازاریابی و تبلیغات برای هر مشاغل می باشد و می توان آنها را در جلسات ، همایش ها ، نمایشگاه های تجاری و اجتماعات ارائه کرد.

بخش های چاپی شامل انواع مختلفی مثل چاپ تراکت ، چاپ سربرگ ارزان ، چاپ لیبل ، چاپ ساک دستی ، چاپ پوستر دیواری و … می باشد که شما توانید با استفاده از این ابزارها بلافاصله نظر مخاطبین خودتان را به خود جلب بکنید.

اصول نوشتاری

شما در همه طراحی هایتان باید حتما عنوانی را استفاده بکنید که مخاطبین خود را مانند یک قلاب ماهیگیری به دام بیاندازید و بلافاصله مجذوب تبلیغات شما بشوند. همه مطالبتان را بطور خلاصه و بدون هیچ توضیحات اضافه ای و فقط نکات اصلی و برجسته مربوط به کسب و کار خودتان را بیان بکنید.سعی کنید با صدای رسا ، محکم و گویا با مخاطبین خود صحبت بکنید و یک فراخوان بزرگی را اعلام بکنید مثل “اکنون خریداری بکنید” یا “از فروشگاه ما بازدید کنید”.

کیفیت تبلیغات چاپی

مهم این است که یک شرکت مناسب را برای مدیریت تولید و تبلیغات بازاریابی و چاپی خود انتخاب بکنید. کارت ویزیت با کیفیت بالا احساس یک تجارت موفق را به مخاطبین شما منتقل می کند و حس اعتماد و اینکه این شرکت ارزش سرمایه گذاری دارد را به مخاطبین شما ارائه می دهد.

روش داشتن یک طراحی زیبا

داشتن یکسری بافت ها نقش بسزایی در جذب و جذابیت تبلیغات شما ایفا می کند برای مثال برای چاپ سربرگ و یا چاپ پاکت داشتن یکسری از کاغذهای بافت دار مثل کتان به جذابیت بیشتر ست اداری شما کمک بسیار زیادی می کند. برای چاپ بروشور و یا چاپ تراکت داشتن ضخامت و روکش دار بودن آن بخصوص اگر مات باشد زیبایی و جذابیت دوچندانی به چاپ تراکت شما می دهد.اگر یک شرکت گیاهی و کشاورزی هستید اگر بتوانید از کاغذهای بازیافتی برای کسب و کار استفاده بکنید می تواند جذابیت تبلیغات شما را دو برابر بکند

رواشناسی رنگ ها

رنگ ها بر روحیه همه افراد تأثیر می گذارد و نقش بسزایی در استراتژی تبلیغات دارند. مطالعات انجام شده توسط گروه بازاریابی به نتایجی رسیده اند که نشان می دهد که تبلیغات رنگی 42٪ بیشتر از سیاه و سفید خوانده و دیده می شود و رنگ ها می توانند 80٪ شناخت برند را افزایش بدهند. کارشناسان بازاریابی هر ساله یک رنگی را “مد” و به اصطلاح شاخص می کنند بنابراین شما می توانید در طراحی خود از این موضوع کمک بگیرید.

انتخاب رنگ می تواند براساس کسب و کار شما باشد برای مثال اگر یک شرکت کشاورزی دارید سعی کنید از طیف رنگی سبز استفاده بکنید اگر یک شرکت دارویی هستید از طیف رنگی آبی و به همین ترتیب سعی کنید در انتخاب رنگ به نوع کسب و کار خود توجه ویژه ای داشته باشید.

استفاده از رنگ های صحیح در تبلیغات به انتقال پیام شما به مخاطبان کمک بسیار زیادی می کند. به عنوان مثال یک شرکت برند یک مکان تفریحی یک هتل لوکس به ندرت برای تبلیغات چاپی خود مثل چاپ کارت ویزیت بصورت سیاه و سفید و از یک کاغذ بسیار ساده استفاده می کند. اما در عوض به رنگهای ظریف تر و خاص تری مانند آبی ، بژ و فیروزه ای تکیه ویژه ای می کنند. همچنین نکته بسیار مهم دیگری این است که از معنای رنگ در فرهنگ های مختلف آگاهی داشته باشید ، زیرا رنگ ها می توانند معانی مختلفی داشته باشند. رنگ سفید معمولاً در دنیای غرب به اخلاص و پاکی اشاره دارد و با طراوت و بی گناهی همراه است ، اما در کشورهایی مانند چین نماد مرگ است و عمدتا در مراسم خاکسپاری از آن استفاده می شود.

هر شرکتی برای دستیابی به مشتریان بالقوه باید از تمام ظرفیت های مواد بازاریابی و چاپی با کیفیت بالا برای کسب و کار خود بهره بگیرد. بسیاری از افراد مانند افراد مسن یا کسانی که در مناطق دور افتاده و اصلا رابطه خوبی با تبلیغات اینترنتی ندارد و یا به اینترنت دسترسی ندارند موارد چاپی یک تبلیغات بسیار موثر و اساسی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد.

ما سعی کردیم در مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم را اصلی ترین و اساسی ترین روش داشتن یک طراحی زیبا را برای شما بیان و شرح بدهیم و امید داریم با خواند این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم به کسب و کار و طراحی شما کمک بسیار زیادی بکند.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 | نظرات ()