نوشته شده توسط : مدیریت

تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد.

هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.

تفاوت های دیگری که بین چاپ افست و دیجیتال وجود دارد قابلیت های رنگی و اندازه ورق که بین چاپ افست در مقابل چاپ دیجیتال وجود دارد. شما باید تفاوت این دو مورد رو دریابید و بسته به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

ما قصد داریم بطور کامل تفاوت چاپ دیجیتال با افست را بصورت مفید و کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به نتیجه مطلوبی برسید.

تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد

فن آوری های بکار رفته در چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال

تفاوت تکنولوژیکی بین چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال نحوه انتقال تصاویر به کاغذ می باشد. این تفاوت ها باعث می شود که بر صرفه اقتصادی کارکردن این ماشین آلات تأثیر می گذارد و این تفاوت ها سبب انتقال هزینه به مشتری می شود.

در چاپ افست از صفحات فلزی استفاده می کند که جوهر را روی یک کاغذ می چسباند. تنظیمات چاپ افست به طور کلی زمان بیشتری و پرهزینه تر از چاپ دیجیتال می باشد. صفحات فلزی به معنی این است که هر یک صفحه به ازای یک رنگ می باشد و توسط غلطک هایی جوهر را به کاغذ منتقل می کند. در صنعت چاپ مطبوعات این کار را برروی کاغذ های ضایعاتی انجام می دهند.

در چاپ دیجیتال از غلطک های الکترواستاتیک استفاده می شود تا تونر و یا همان جوهر را برروی کاغذ منتقل بکند. الکترواستاتیک در هر رنگ چاپ می کند که تونر را به شکل چگالی عمل می کند. سپس تونر روی ورق قرار می گیرد و سپس با استفاده از گرما بالا روی روی کاغذ قرار می گیرد.

در چاپ دیجیتال به راحتی می تواند یک برگه یا یک نسخه از یک جزوه با حداقل تنظیمات چاپ کرد. با این حال ، چاپ افست به مقدار قابل توجهی زمان و مواد تنظیم بیشتری نیاز دارد. جوهر و هر برگه ای که در چاپ افست بکار می رود در واقع گران تر از دستگاه چاپ دیجیتال است ، اما کاهش قیمت و به صرفه تر بودن چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال در صورتی به چشم می آید که بخش چاپ شما در حجم بالایی باشد.

برای اینکه برای شما به صرفه تمام بشود باید در چاپ افست حداقل تیراژ 1000 عدد در فرم های عمومی و در فرم های اختصاصی حداقل 10.000 هزار عدد باید درخواست سفارش چاپ بدهید. ما سعی میکنیم در این مقاله اشاره ای به تفاوت بین فرم عمومی و اختصاصی در چاپ افست می پردازیم.

فرم های عمومی به این شکل هستش که در یک شیت کنار کار شما چندین کار دیگه قرار میگیرید و باعث می شود هزینه های مربوط به فیلم و زینگ بین طرح های مختلف تقسیم بشود ولی در فرم های اختصاصی تمامی طرح های شما روی یک فیلم و زینگ قرار میگیرید و تمامی هزینه های مربوط به آن را خودتان باید تقبل بکنید که از لحاظ هزینه برای شما بیشتر تمام می شود ولی اختلاف رنگ در فرم های اختصاصی به حداقل می رسد.

امروزه اکثر مشاغلی که خدمات چاپی مکرر در حجم کم و سریع و مداوم دارند چاپ دیجیتال را انتخاب می کنند. از طرف دیگر ، مشاغلی که حجم زیادی چاپ می کنند و محتوای خود را تغییر نمی دهند ، غالباً چاپ افست را انتخاب می کنند.

در چاپ افست تنوع ، محدودیت سایز و محدودیت های بسیار کمتری وجود دارد به دلیل محدودیت هایی که در دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد این محدودیت ها بیشتر می باشد.

تفاوت های رنگی

در چاپ افست کد رنگی آنها براساس CMYK می باشد و به دلیل وجود 4 تا رنگ اصلی در چاپ افست سبب دقت رنگ در بخش چاپ افست می باشد و همین موضوع شاید سبب بروز خطاهای بسیار زیادی بشود چون وقتی دقت رنگ در یک صنعت چاپ افزایش پیدا می کند اگر در هنگام طراحی و انتخاب رنگ دقتی صورت نگیرد سبب بروز خطا و اشکال می شود و اعتراضاتی ممکن است بعد از چاپ از سمت مشتری بروز بکند. شناخت کافی از تفاوت های کد رنگی CMYK در مقایسه با RGB بسیاری از مشکلات در این بخش را جبران می کند.

ولی در چاپ دیجیتال براساس کد رنگی RGB خدمات چاپی را انجام می دهد. در کد رنگی RGB سه رنگ اصلی در آن وجود دارد.در این سیستم چاپی رنگ ها بصورت اغراق آمیز نمایش داده می شود ال سی دی های گوشی و تلویزیون ها از این سیستم رنگی پیروی می کنند این سیستم رنگی بسیاری از ضعف های رنگی شما را به سبب اغراقی که در نمایش و سپس چاپ بروروی کاغذ به شما می دهد پوشش می دهد و شاید این سیستم چاپی برای بسیاری از افراد که شاید حوصله و وقت کافی برای توجه به انتخاب رنگ ندارند این سیستم چاپی بسیار توصیه می شود.

تعمیرات و نگهداری چاپ دیجیتال به سبب ارزان بودن قیمت تمام شده دستگاه های آن بسیار پایین تر از دستگاه های چاپ افست می باشد ولی این برای کسایی که قصد راه اندازی یکی از این صنعت را دارند اهمیت دارد ولی این قیمت بالای تعمیرات نگهداری دستگاه برای مشتری تفاوت قیمتی نخواهد نداشت.

ما سعی کردیم در این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به تمامی مزایای چاپ دیجیتال و افست بپردازیم و شما به راحتی بتوانید با مطالعه تفاوت چاپ دیجیتال با افست بتوانید یک انتخاب درست و مفید برای مشاغل خود انجام بدهید و بتوانید بسیاری از خدمات چاپی خودتان از جمله مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ فاکتور و … را به هریک از این سیستم های چاپی واگذار بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

این روزها بیشتر مشاغل در سراسر دنیا به سمت انجام دادن کارهای اداری بدون کاغذ پیش می رود. تقریبا یک مورد از ست های اداری که هنوز مورد استفاده و کارایی دارد چاپ سربرگ می باشد. دلیل اصلی مزایای چاپ سربرگ اهمیت داشتن چاپ سربرگ و انجام دادن بسیاری از کارها با استفاده از سربرگ های اداری می باشد. مزایای که سربرگ در حفظ اعتبار بخشی و اثرات مثبت برای آن سازمان نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دیگر دارد بسیار زیاد می باشد. چاپ سربرگ یک تصویر حرفه از سازمان شما به دیگران می دهد.

در گذشته بسیاری از شرکت ها اهمیت چاپ سربرگ را اطلاع نداشتند به همین خاطر از کاغذ های سفید برای درج مطالب خود استفاده می کردند. در گذشته بسیاری از نامه نگاری ها بصورت دستی صورت می گرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کامپیوتر وجود سربرگ های زیبا بهمراه لوگوی سازمانی خود برای نامه نگاری ها اهمیت و توسعه بسیار زیادی پیدا کرد.

در حال حاضر بسیاری از مشاغل تمایل به بهره گیری از ظرفیت های موجود در چاپ سربرگ فوری دارند. استفاده از چاپ سربرگ ده ها سال است که در تجارت و حرفه های مختلف کاربرد و کارایی زیادی دارد. سربرگ ها این قابلیت را دارند که فرصت و جایگاه شغلی شما را ارتقا ببخشند.

مزایای که سربرگ در حفظ اعتبار بخشی و اثرات مثبت برای آن سازمان نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دیگر دارد بسیار زیاد می باشد. چاپ سربرگ یک تصویر حرفه از سازمان شما به دیگران می دهد

سازمان مدرن و بروز به مخاطبین خود ارائه می دهید. چاپ سربرگ یک روش بازاریابی رسمی برای برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا نمایندگان خودتان خواهد بود.

چگونه سربرک ها برای شرکت می تواند سودمند باشد؟

مزایای اصلی چاپ سربرگ برای شرکت شما کدام موارد می تواند باشد؟ موارد مختلفی برای مزایای چاپ سربرگ می توان برشمرد و دلایل زیادی هم وجود دارد که هر شرکتی با مطالعه این مزایای چاپ سربرگ می تواند به اهمیت داشتن چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرد. ما در این مقاله مزایای چاپ سربرگ سعی میکنیم به نکات اصلی درباره اهمیت چاپ سربرگ مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

تجارت شما به سمت حرفه ای شدن پیش می رود

وقتی شما مکاتبات و نامه های خودتان را بصورت رسمی و در قالب یک سربرگ حرفه ای و زیبا و شیک بنویسید اهمیت و اعتباری به سازمان شما خواهد بخشید. شما این تصور را بکنید که نامه های خودتان را بدون هیچ نام و نشانی بنویسید بازخوردی که شما از مشتریانتان می گیرید به چه شکل خواهد بود آیا سبب اعتبار یا باعث کاهش اعتبار شما می شود. ولی داشتن یک سربرگ زیبا و شیک بهمراه لوگوی سازمانی خودتان یک اعتبار و یک اهمیت بی بدیل به سازمان شما می بخشد.

ابزار بازاریابی قدرتمند

استفاده از چاپ سربرگ برای نامه های اداری بعنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند در در عرصه تجارت کاربرد دارد. به محض باز کردن یک نامه توسط مخاطبین شما اولین چیزی که مشتریان شما با آن روبرو می شوند لوگو و مشخصات سازمانی شما می باشد. این به آن معنا می باشد که شما هربار نامه ای را که ارسال می کنید مارک تجاری خودتان را بازاریابی می کنید و یک ابزار مهم بازاریابی برای شما محاسبه می شود.

قیمت مناسب

بسیاری از ابزارهای بازاریابی قیمت بسیار بالایی نسبت به تاثیرگذاری آنها دارد. شما می توانید با چاپ سربرگ ارزان یک روش بازاریابی مدرن و قدرتمند برای بازاریابی سازمان خودتان انجام بدهید. شما حجم زیادی از سربرگ در قیمت پایین می توانید چاپ و مطالب و نامه های اداری خودتان را در قالب آن بنویسید.

ظاهر نامه

با داشتن یک طراحی زیبا و حرفه و به کار گیری از یک کاغذ شیک و مطلوب اعتبار بخشی به نامه و سازمان خودتان را زیاد بکنید.نامه های خودتان را با طراحی و ظاهر زیبا رسمیت ببخشید. شما می توانید با مطالعه مقاله اصول طراحی سربرگ نکات کلیدی در رابطه با زیبایی و اثربخشی هرچه بیشتر نامه خود کمک بگیرید. هرچه سربرگ شما زیبا تر و قشنگ تر باشد روی محتوا و اثر بخشی مطالب داخل نامه بیشتر می شود.

اهمیت داشتن چاپ سربرگ

همه این نکات و مزایای مهمی که در رابطه با چاپ سربرگ فوری برای تجارت شما بیان شد بخشی از مهم ترین نکات مزایای چاپ سربرگ می باشد. علاوه بر همه مزایایی که برای چاپ سربرگ بیان شد مهم ترین آن این است که به راحتی مشتریان شما می تواند با استفاده از سربرگ به شما مرتبط بشوند. شما می توانید از سربرگ همچون یک چاپ کارت ویزیت برای براقراری ارتباط با مشتریان خود کمک بگیرید.

در هنگام طراحی چه نکاتی باید توجه بکنیم؟

اگر برای اولین بار قصد دارید طراحی و چاپ سربرگ را انجام بدهید چندتا نکته را باید به آن توجه بکنید

نکته اول: درباره نوع و کیفیت کاغذ های سربرگ خود فکر و سپس تصمیم گیری بکنید. اگر شناختی نسبت به کاغذهای سربرگ ندارید می توانید برای نمونه جنس های مختلف کاغذ را از شرکت های چاپ بگیرید و با لمس کاغذها یک مورد را متناسب با طراحی خود انتخاب بکنید.

 

نکته دوم: باید توجه داشته باشید که اطلاعات تماس خودتان را در کجای سربرگ قرار میدهید. برخی دوست دارند همه اطلاعات خودشان را در یک جا جمع و متمرکز بکنند درحالیه سعی بکنید اطلاعات تماس را واضح و در دید مخاطبین خود قرار بدهید. از فونت خوانا و واضح در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید.

نکته سوم: رنگهای بکاررفته در طراحی سربرگ خودتان را باید به گونه ای تنظیم بکنید که با تم رنگ سازمانی و یا رنگ لوگوی شما تناسب داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب بسیار برروی مخاطبین و جذب مشتری شما تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ یک روش عالی برای تقویت برندینگ سازمانی شما می باشد.

از کیفیت سربرگ خود اطمینان حاصل بکنید

اگر به دنبال دست یابی به یک کیفیت مطلوب برای سازمان خود هستید سعی کنید چه در طراحی و چه در انتخاب کاغذ به گونه ای تصمیم گیری بکنید که از درجه مطلوبیت بالایی برخودار باشد. شما باید از حوزه کیفیت چاپ سربرگ خود نیز باید اطمینان کسب بکنید زیرا اگر همه موارد بالا را رعایت بکنید ولی سربرگ شما کیفیت چاپ خوبی نداشته باشید تمام زحمت خودتان را حدر می دهید.

قبل از چاپ بررسی بکنید که همه راه های ارتباطی با سازمان خودتان را در سربرگ درج کرده و از وضوح خوبی برخودار باشد. سعی کنید اگر آدرس وبسایت و یا شبکه های اجتماعی فعالی دارید در سربرگ اداری خود درج بکنید. زیرا بسیاری از افراد از این طریق ممکن هستند با شما ارتباط بگیرند.

شما با مطالعه مزایای چاپ سربرگ به راحتی می توانید به اهمیت داشتن چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرید و یک سربرگ زیبا و شیک برای سازمان خود طراحی و سپس چاپ بکنید. امیدوار هستم مقاله مزایای چاپ سربرگ برای شما مفید بوده و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

برای چاپ روی لیوان در خانه روش های مختلفی وجود دارد که شما براساس موجودی هریک از این اقلام می توانید به راحتی چاپ روی لیوان در خانه داشته باشید.

این روش ها علاوه بر کاهش هزینه بعنوان یک تجربه بسیار عالی می تونید چاپ لیوان را هم امتحان بکنید.

ما قصد داریم در این مقاله یکی از روش های چاپ روی لیوان در خانه را برای شما بیان بکنیم.

شما کافی است یک طرح زیبا و قشنگی که مورد نظر شما هستش را انتخاب کرده و کار چاپ روی لیوان خودتون رو شروع بکنید.

برای انتخاب عکس سعی بکنید از عکس های تیره و همچنین از طرح های پر استفاده نکنید زیرا ممکنه در چاپ شما کمرنگ و یا به اصطلاح کچلی داشته باشد. به این خاطر سعی بکنید از طرح های روشن و در قالب یک فضای متعارف چاپ بزنید.

ما در این آموزش بصورت گام به گام این توضیحات را برای شما بیان میکنیم.

ابزار مورد نیاز

کاغذ سابلیمیشن ، پرینتر رنگی ، ماگ سفید سرامیکی ، اتو ، چسب مخصوص حرارت در دمای بالا (چسب سابلیمیشن)

گام اول

در گام اول ابتدا ارتفاع و دور تا دور لیوان رو اندازه بگیرید و ببینید ماگ شما در چه سایزی می باشد. بطور معمول ماگ هایی که در بازار موجود می باشند ابعاد ۲۰ در ۹٫۶ می باشد. شما عکس خودتان در این سایز مناسب چینش بکنید.

گام دوم

در این مرحله عکس دلخواه خودتان بصورت رنگی توسط پرینتر های رنگی بخصوص پرینترهای جوهر افشان عکس خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن که مخصوص چاپ تیشرت و لیوان می باشد راپرینت بکنید.

دقت داشته باشید باید حتما حتما بصورت Mirror یا آینه ای چاپ بشود که وقتی روی لیوان فیکس بشود بصورت عادی دیده بشود.

گام سوم

در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را دور تا دور لیوان فیکس بکنید بطوری که از کنار دسته و بالا پایین لیوان دقیقا وسط در وسط باشد.

توجه داشته باشید باید طرح برروی لیوان قرار بگیرد یعنی قسمت پرینت شده به قسمت بدنه لیوان قرار بگیرد. پس از فیکس کردن بر روی لیوان ابتدا و انتهای کاغذ را با چسب مخصوص حرارت به لیوان بچسبانید. به همین علت هست که ما طرحمون رو بصورت آینه ای پرینت باید پرینت بگیریم.

گام چهارم

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد طرح بطور کامل برروی لیوان فیکس شد دمای اتوی خودتون را به بالاترین حالتش تنظیم بکنید. سپس به آرامی برروی تمام قسمت های طرح را بکشید و این کار رو به مدت ۱۰ دقیقه ادامه بدید دقت داشته باشید برروی تمام قسمت های لیوان کشیده شده باشد.

گام پنجم

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد که دما به تمام قسمت های طرح رسیده باشد در این مرحله کاغذی که دورتا دور لیوان قرار گرفته است به آرامی از روی لیوان جدا می کنید و شما می بینید به راحتی هر چه تمام تر طرح شما برروی لیوان قرار گرفته است.

در این مرحله ما سعی کردیم بصورت گام به گام یکی از مراحل چاپ روی لیوان در خانه را به شما آموزش بدهیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هر طرحی که باب میل خودتان هست بصورت راحت چاپ لیوان فوری و یا چاپ روی لیوان ارزان داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

هر شغل و هر صنعت نیازمند تبلیغات درون سازمانی می باشد. اما هر بازاریابی بصورت رایگان برای دارندگان مشاغل تمام نمی شود. اما نیازمند هزینه های سنگین و گزاف برای سازمان نیست. شما می توانید با یکسری تبلیغات و بازاریابی های ساده ارتباط خودتان را با مشتریانتان تقویب بکنید. بهتراست بجای هزینه های اضافه و سنگین در امر بازاریابی کافیست با مدیریت کردن هزینه های خود در امر بازاریابی ، سازمان خودتان را در مقایسه با سایر سازمان ها پیشگام تر و مدرن تر بکنید. استفاده از چاپ پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان قیمت ولی در عین حال طولانی مدت می باشد و همچنین یک راه مطمئن برای جلب توجه افرادی که وارد سازمان شما می شود میباشد.

ما در این مقاله سعی کردیم روش های جذابیت چاپ پرچم و همچنین دلایل چاپ پرچم بهمراه مزایای چاپ پرچم برای شما مطالبی را بیان بکنیم و امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به اهمیت و ضرورت چاپ پرچم پی ببرید و از این امر ساده و ارزان قیمت در سازمان خود بهره بگیرید.

استفاده از چاپ پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان قیمت ولی در عین حال طولانی مدت می باشد و همچنین یک راه مطمئن برای جلب توجه افرادی که وارد سازمان شما می شود میباشد

مزایای چاپ پرچم

پرچم های تبلیغاتی ابزارهای متنوع و متعددی می باشد که در اشکال و در سازهای مختلف وجود دارد. شما می توانید استفاده از پرچم ها با لوگوی اختصاصی را به شکل ها و سایزهای متنوعی برای خود چاپ بکنید. از جمله ای پرچم ها مانند پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی ، پرچم بادبانی ، پرچم ساحل ، پرچم تی شکل ، پرچم سامورایی ، پرچم لمینت ، پرچم لیزری و … همه و همه از انواع مختلف پرچم های تبلیغاتی می باشد. استفاده از هریک از این پرچم ها برای مصارف خاص و بسته به نیاز هر سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

شما می توانید با چاپ پرچم با لوگوی اختصاصی یک رابطه مثبتی با مشتریان خود برقرار بکنید و همچنین باعث حک شدن لوگوی سازمانی شما در ذهن مخاطبین و مشتریان شما می شود و به سازمان شما جهت ماندگاری هرچه بیشتر در ذهن مشتری بیشتر کمک می کند. اگر شما در امر طراحی چاپ پرچم خود از یکسری رنگ های شاد و جیغ و یا استفاده از یکسری از ریشه های متضاد و یا همرنگ با لوگو به جذابیت هرچه بیشتر لوگوی شما کمک شایانی می کند.

مزیت دیگری که چاپ پرچم ارزان و تبلیغاتی برای شما دارد قابل حمل بودن آن می باشد. شما می توانید به راحتی پرچم رومیزی خودتان را درون یک کیف به راحتی حمل بکنید و در هر کجا که جلسه و سمیناری داشتید پرچم لوگوی سازمانی خودتان را با خود حمل بکنید. حتی پرچم تشریفات هم با حمل بسیار ساده و در هر جلسه و هر کنفرانسی به راحتی می توانید لوگوی خودتان را در هر جلسه ای به راحتی نصب بکنید.

یک چاپ پرچم خوب داوام بسیار طولانی دارد بخصوص پرچم هایی که در درون ساختمان قرار میگرد داوام بسیار زیادی خواهد داشت و شما با یکبار هزینه به راحتی می توانید در طولانی مدت از مزایای چاپ پرچم استفاده بکنید.

شما می توانید با چاپ پرچم فوری نام تجاری خودتان را درون سازمان به نفع خود تمام بکنید.

برای انتخاب یک پرچم زیبا و مناسب باید شما انواع مختلف پرچم را مشاهده بکنید و مزایای استفاده از هر کدام از پرچم ها را بشناسید که به راحتی بتوانید یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

یکسری از پرچم ها پرچم ها مانند پرچم بادبانی ، پرچم اهتزاز می باشد که شما باید از این پرچم ها در بیرون و بیشتر جنبه تبیغاتی در سطح جامعه می باشد استفاده بکنید. یکسری از پرچم ها برای محیط داخلی ساختمان می باشد مثل پرچم ها رومیزی و تشریفات که در داخل ساختمان از آن استفاده می شود.

در طراحی پرچم خود سعی کنید از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید و سعی کنید طراحی لوگو خودتان را به گونه ای انجام بدهید که با رنگ سازمان شما مغایرت نداشته باشد.

ما سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به تمامی نکات لازم در خصوص ضرورت چاپ پرچم و اهمیت وجودی چاپ پرچم در هر سازمان و ارگانی و مورد دوم در خصوص استفاده از طیف رنگی متنوع و دانستن تنوع مختلف پرچم ها و استفاده پرچم مناسب با مصارف شما و موارد دیگر که سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم برای شما مفید و کاربردی باشد و در نهایت با انتخاب یک چاپخانه با سابقه و با تجربه خدمات چاپی و چاپ پرچم خودتان را به آنها محول بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

داشتن کارت ویزیت یک امر ضروری و لازم برای هر فرد و هر سازمان و برای هر مشاغلی نیاز و مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن یک طراحی کارت ویزیت زیبا و قشنگ می تواند خلاقیت و اهمیت و با ارزش بودن سازمان شما را دو چندان بکند. وجود کارت ویزیت برای ملاقات های تن به تن بسیار کاربرد و هرچه طراحی کارت ویزیت شما زیبا و شکیل تر باشد بازخوردی که شما از مخاطبینتون میگیرید قطعا بهتر خواهد بود.

چاپ کارت ویزیت می تواند یادآور شخصیت شما باشد بخصوص زمانی که قرار است با یک شخص ملاقات داشته باشید و بخواهید بعد از اتمام ملاقات کارت ویزیت خودتان را تحویل بدهید و بعد آن را ترک بکنید.

وقتی شما یک کارت ویزیت را در یک جا می گذارید این کارت ویزیت باید نماینده شغل و شخصیت شما باشد و به گونه ای که به جای شما این کارت ویزیت صحبت و راه های ارتباطی به شما را باید بجای شما بیان بکند در نتیجه وجود یک طراحی کارت ویزیت زیبا و شکیل می تواند بعنوان نماینده شما در هر جلسه و مکانی باشد.

افراد جدی در کار خود به دنبال داشتن یک چاپ کارت ویزیت زیبا و شکیل خواهند بود. زیرا قرار است برند سازمانی آنها در آن کارت ویزیت نمایان و گویا باشد و بتوانند با دادن آن کارت ویزیت مخاطبین خودشان را جذب بکنند و به راحتی بتوانند راه های ارتباطی خودشان را با مشتریان خود برقرار بکنند. ما در مقاله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت سعی داریم نکات اساسی در طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت یک راهنمای بسیار خوبی برای داشتن یک طراحی کارت ویزیت زیبا و سپس چاپ کارت ویزیت فوری شما بشود.

داشتن یک طراحی کارت ویزیت زیبا و قشنگ می تواند خلاقیت و اهمیت و با ارزش بودن سازمان شما را دو چندان بکند. وجود کارت ویزیت برای ملاقات های تن به تن بسیار کاربرد و هرچه طراحی کارت ویزیت شما زیبا و شکیل تر باشد بازخوردی که شما از مخاطبینتون میگیرید قطعا بهتر خواهد بود

ما در این مقاله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت ، نکات اصلی و اساسی در طراحی کارت ویزیت بصورت گام به گام و با یکسری توضیحات برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید باشد.

تایپوگرافی

علم تایپوگرافی یک علم مهم نام نویسی می باشد که خوانند باید با نگاه کردن به آن به تمامی نوشته های مندرج در آن درگیر بشود و جذابیتی برای آن داشته باشد و این نوشته ها باید گویا و قابل فهم باشد. انتخاب تایپوگرافی در کارت ویزیت مهمترین تصمیم در طراحی کارت ویزیت شما می باشد. شما باید متناسب با مطالبی که دارید فضای کارت ویزیت خودتان را به آن اختصاص بدهید. انتقال اطلاعات و اثربخشی مطالب امری جداناپذیری از طراحی کارت ویزیت می باشد. . انتخاب حروف سنتی بیشتر باعث ایجاد جدیت و رویکردی محافظه کارانه شغلی شما می شود. درحالیکه بکار گیری از یکسری از لغات صمیمی و عامیانه می تواند پاسخ گیرنده تر متناسب با اهداف خودتان از مشتریان شما بگیرد.

در هنگام انتخاب فونت باید یک تصمیم مهمی بگیرید زیرا انتخاب فونت در زیبایی و اثر بخشی کارت ویزیت بسیار چشم گیر خواهد بود. انتخاب فونت تا اندازه فونت و رنگ فونت در برگیرنده این تایپوگرافی می باشد که باید نهایت دقت را نسبت به آن داشته باشید.

لوگو

در چاپ کارت ویزیت مدرن  وقتی شما لوگو را مشاهده می کنید بخش زیادی از طراحی کارت ویزیت را باید به خودش اختصاص بدهد.

در نتیجه اهمیت زیادی در طراحی لوگو وجود دارد زیرا بخش زیادی از طراحی کارت ویزیت شما قرار است به لوگوی شما اختصاص یابد. سازمان های بزرگ روی لوگوی سازمانی خود بسیار مانور و تمرکز می کنند زیرا اهمیتی که لوگوی سازمانی آنها برای آن سازمان دارد شاید طراحی کارت ویزیت برای آنها انقدر با اهمیت نباشد.

کارشناسان و متخصصان برندسازی اهمیت زیادی بر لزوم و ایجاد یک آرم قوی و مؤثر دارند.

شما می توانید برش کارت ویزیت خودتان را متناسب با طراحی لوگوی خودتان قرار بدهید این به اهمیت دادن به لوگوی سازمانی شما کمک زیادی می کند. توجه و اهمیت دادن به لوگوی سازمانی شما امتیاز و اثر بخشی زیادی به کارت ویزیت و طراحی و چاپ کارت ویزیت شما می دهد.

لوگوی سازمانی شما به عنوان یک نمایشگر بصری از آنچه که شما بعنوان یک محصول و یا یک خدمت انجام می دهید باید برای شما عمل بکند. همچنین بعنوان یک سبک خاص و یا داشتن یک موقعیت مکانی برای شما عمل می کند.

راه های ارتباطی

شما باید در طراحی کارت ویزیت خود راه های ارتباطی خود از جمله شماره تماس ، شماره موبایل ، آدرس ایمیل و آدرس سایت شرکت در صورت وجود حتما در کارت ویزیت خود لحاظ بکنید. وجود این راه های ارتباطی باید به نحوی باشد که هر خواننده ای با دیدن آن به راحتی و به وضوح بتواند با شما ارتباط بگیرد. فلسفه وجود کارت ویزیت راه ارتباط شما با مشتری می باشد و هرچه این نوع فونت و رنگ بکاررفته در آن سبب خوانا بودن و آسان بودن راه های ارتباطی می شود.

نکات اساسی در طراحی کارت ویزیت

چینش خلاقانه

چینش در الگوریتم ها و مطالبی که در کارت ویزیت باید باشد بسیار در طراحی کارت ویزیت شما کمک می کند. قرار دادن بخشی از فضای خالی و یا سفید در کارت ویزیت می تواند بسیار مهم باشد. قرار دادن اطلاعات بیش از حد در یک کارت ویزیت سبب گیج شدن مخاطبین شما می شود و اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با شما را به سختی می توانند پیدا بکند و حتی سبب دور انداختن کارت ویزیت شما توسط مشتریان شما می شود. در کارت ویزیت خود سعی کنید از تصاویر استفاده بکنید

وجود تصاویر سبب جذابیت بیشتر کارت ویزیت شما می شود. انتخاب رنگ هایی متناسب با رنگ سازمانی و لوگوی شما سبب جذابیت هرچه بیشتر و جلب توجه مخاطبین شما در چاپ کارت ویزیت می شود.

کاغذ

شاید برای خیلی ها سوال باشد که انتخاب کاغذ چه ارتباطی با نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت دارد ولی ما همه موارد لازم و نکات اساسی در طراحی کارت ویزیت را رعایت بکنیم ولی در انتخاب کاغذ کارت ویزیت خود دقت نکنید همه نکاتی که بیان شد عملا بی فاید و بی ثمر می شود. کاغذ کارت ویزیت برکیفیت و درک اثر بخشی مطالب مندرج در کارت ویزیت کمک بسیاری می کند. همیشه سعی کنید از بهترین نوع کاغذ و همچنین متناسب ترین نوع کاغذ با طراحی کارت ویزیت خود انتخاب بکنید

کیفیت کاغذی که استفاده می کنید درمورد اینکه چقدر به جزئیات اهمیت می دهید بیان می کند. از آنجا که کیفیت کاغذ بر درک و اثر بخشی تاثیر نهایی می گذارد سعی کنید همیشه از بهترین و متناسب با طراحی کارت ویزیت خود استفاده بکنید.

جنس بکار رفته در کارت ویزیت سبب نگهداری آن توسط مشتریان شما می باشد هرچه این کیفیت و خاص بودن کارت ویزیت شما بیشتر و بهتر باشد نگهداری و به خاطر سپردن لوگو مشخصات شما کمک می کند. شما می توانید با انتخاب یک برجستگی برروی کارت ویزیت اهمیت بخشی به ناحیه های روی کارت ویزیت بدهید.

در بعضی از طراح ها که مشکی زیادی دارد اگر شما انتخاب یک کارت ویزیت با روکش مات بکنید سبب بور شدن و خاکستری شدن طرح شما می کند یک نوع مشکی مات ، ولی شما همان کد رنگ را با یک چاپ کارت ویزیت ارزان با روکش براق انتخاب بکنید این مشکی شما را مشکی پر و تیره می کند. انتخاب کاغذ و جنس کارت ویزیت در طراحی شما بشدت تاثبر گذار خواهد بود.

شما می توانید برای جذابیت هرچه بیشتر کارت ویزیت از نمونه های آماده الهام بگیرید. دیدن کارت ویزیت های مختلف چاپ شده به شدت به شما برای داشتن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل کمک می کند. شما حتی می توانید برای الهام گرفتن از کارت ویزیت های دیگر کارت ویزیت ها متناسب با مشاغل خودتان را نبینید شما می توانید از مشاغل دیگر که طراحی انجام داده اند استفاده بکنید. ما در مقاله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت سعی کردیم مطالب لازم در طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت برای شما در داشتن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل کمک بسیار زیادی کرده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

بسیاری از مردم در ذهن خود انواع روش ها را برای چاپ تیشرت در خانه به ذهن خودشون میرسد. روش های متنوعی هم برای این کار وجود دارد ما در مقالات گذاشته یکی از روش های چاپ روی تیشرت تحت عنوان روش چاپ تیشرت بطور کامل برای شما بیان کردیم و در این مقاله آموزش چاپ تیشرت سعی بر این داریم روش دیگری که می توان روی تیشرت چاپ را انجام داد برای شما بطور کامل تشریح بکنیم.

سعی ما بر این است آموزش چاپ تیشرت را بصورت گام به گام برای شما تشریح بکنیم

برای چاپ تیشرت یکسری موارد لازم را نیاز دارد که می توانید یکسری از مواد لازم را در بعضی از شرکت هایی که تامین کننده یکسری از این محصولات هستند می توانید تهیه بفرمایید

مواد لازم

تیشرت اسپان ( تیشرتی که غالبا جنس پلی استر در آن بکار رفته باشد)

کاغذ سابلیمیشن

پرینتر رنگی

اتو

چسب نسوز

برای چاپ تیشرت این یکسری مواد لازم جهت یک چاپ تیشرت فوری و زیبا کافی است و شما با تهیه این چند مورد ساده و در دسترس به راحتی می توانید یک چاپ تیشرت ارزان و با کیفیت ایجاد بکنید.

چاپ تیشرت می تواند یک هدیه زیبا و به یادماندنی برای اتفاقات خاص می تواند باشد.

ما سعی میکنیم در این مقاله آموزش چاپ تیشرت بصورت گام به گام بهمراه یکسری توضیحاتی را در این مورد برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه یکسری گام های ساده به نکات لازم در این مورد برسید

روش چاپ تیشرت

گام اول: تهیه تیشرت

در این گام کافی است شما یک تیشرت اسپان که اکثر مواد تشکیل دهنده آن پلی استر باشد باید تهیه بکنید و سعی کنید هیچ طرح و نوشته و لوگویی روی تیشرت نداشته باشد زیرا در هنگام چاپ تیشرت به مشکل می خوریم

گام دوم: انتخاب عکس

در این گام کافی است شما طرح دلخواه را انتخاب بکنید و این طرح ها می توانید از عکس های خانوادگی و به یادماندنی و یا از یکسری عکس های خاص و زیبایی که مورد علاقه شما می باشد را می توانید انتخاب بکنید.

گام سوم: پرینت عکس

در این گام شما باید عکس انتخابی خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن کاغذی که مخصوص چاپ تیشرت می باشد که در بسیاری از شرکت ها و یا تامین کننده های مواد اولیه چاپ تیشرت می توانید آن را تهیه بکنید. پس تهیه آن کاغذ می توانید طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر های حتما رنگی و جوهر افشان چاپ بکنید اگر جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد وضوح و خروجی خیلی بهتری به شما خواهد داد.

گام چهارم: قرار دادن روی تیشرت

در این روش کافی است طرح مورد نظر خودتان روی تیشرت قرار بدهید بهترین کار این است که طرح دلخواه شما ۴ انگشت پایین تر از یقه قرار بگیرید و توسط چسب که بهتر است چسب نسوز باشد تصور را روی تیشرت مهار بکنید.

گام پنجم: اتو را روی طرح قرار بدهید

در این روش حالت بخار اتوی خودتان حتما را خاموش بکنید زیرا بخارات موجود در اتو سبب خراب شدن تصویر می شود. دمای اتوی خودتان را در بالاترین سطح قرار بدهید و هر نقطه ای را چیزی در حدود یک دقیقه با دمای بالا اتو را روی آن قرار بدهید. سعی بکنید طرح شما در هنگام اتو جابجا نشود چون سبب تار شدن تصویر شما می شود.

با انجام همه مراحل بالا شما در نهایت یک عکس بسیار زیبا و به یادماندنی روی تیشرت خود خواهید داشت و می توانید این کالای با ارزش را به دیگران هدیه بدهید.

ما سعی کردیم در مقاله آموزش چاپ تیشرت تمامی مراحل چاپ تیشرت را بصورت گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و نهایت لذت بردن را از این تیشرت برده باشید و امیدوار هستیم توانسته باشید یک چاپ تیشرت ارزان را تولید و به مرحله چاپ برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

توزیع و چاپ تراکت یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی برای هر مشاغل و سازمان ها می باشد و از قدیم مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها از قدیم از این شیوه بازاریابی و تبلیغات برای سازمانی خود استفاده می کنند. ما سعی کردیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی بطور شفاف برای شما بیان بکنیم.

در این عصر دیجیتال و تکنولوژی هنوز توزیع و استفادهاز چاپ تراکت بطور موثر مفید و بسیاری از شرکت ها از این روش بازاریابی برای سازمان خود استفاده می کنند.بسیاری از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و غیره و همچنین وجود وبسایت ها و تبلیغات روزنامه ای و رادیو تلویزیون ممکن است به بخش مهمی از استراتژیک بازاریابی شرکت های تبلیغاتی تبدیل شده باشد اما این باعث نشده است که اهمیت وجود چاپ ترکت تبلیغاتی غافل بشوند.

بسیاری از کارشناسان در امر بازاریابی مدرن هنوز براین اعتقاد هستند که تبلیغات تراکت و یا چاپ بروشور هنوز بسیار مؤثر و مفید می باشد و تبلیغ و توزیع تراکت بصورت تن به تن و یا درب منازل هنوز بعنوان یکی از ابزار های مفید در امر بازاریابی آفلاین به حساب می آید و بسیار کاربردی و مفید می باشد. کافی است شما با یک برنامه ریزی مناسب و درست و پخش و توزیع متناسب در یک منطقه و یا توزیع در مکان و زمان مناسب به کارایی این امر بازاریابی کمک بیشتری می کند.

بسیاری از کارشناسان در امر بازاریابی مدرن هنوز براین اعتقاد هستند که تبلیغات تراکت و یا چاپ بروشور هنوز بسیار مؤثر و مفید می باشد و تبلیغ و توزیع تراکت بصورت تن به تن و یا درب منازل هنوز بعنوان یکی از ابزار های مفید در امر بازاریابی آفلاین به حساب می آید

چاپ تراکت ارزان یک فرصت عالی مناسب برای تبلیغات هر سازمان می باشد. چاپ و طراحی و سپس توزیع تراکت نیازمند یک بودجه محدودی به نسبت سایر روش های بازاریابی می باشد و نتایج قابل قبولی هم نسبت به سایر روش های بازاریابی خواهد داشت کافی است شما مکان مناسب برای امر بازاریابی خودتان را مشخص بکنید.

در امر طراحی باید شما به گونه ای طراحی تراکت خودتان را انجام بدید که به جذابیت هرچه بیشتر تراکت شما کمک بکند و به گونه ای باشد هرچه طراحی تراکت شما زیبا تر و جذاب تر باشد اثربخشی چاپ تراکت شما هم بیشتر می کند. ما مقاله ای در این رابطه تحت عنوان نکات کلیدی در طراحی تراکت برای شما نکاتی را بیان کرده ایم و با خواندن آن مقاله می توانید به نکات کلیدی در خوصوص طراحی تراکت برسید.

در مقاله دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی نکاتی را قصد داریم درباره اهمیت چاپ تراکت نکاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی انقدر برای شما زیاد باشد که شما از این ظرفیت برای تبلیغات سازمان و مشاغل خود استفاده بکنید. در این مقاله قصد داریم اصلی ترین و مهم ترین نکات لازم در خصوص چاپ تراکت های تبلیغاتی نکاتی را برای شما بیان بکنیم و توضیحاتی در خصوص هر یک از این موارد بطور مختصر مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

نکته اول: هزینه کم در تبلیغات

برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی توزیع و چاپ تراکت به نسبت بسیار ارزان قیمت تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با داشتن بودجه مشخص و اندک تبلیغات خودتان را به شیوه چاپ تراکت ارزان در محدوده ای مشخص انجام بدهید.

نکته دوم: آماده سازی و بازخورد سریع

چاپ تراکت یکی از سریع ترین راهکارهای در امر بازاریابی می باشد. شما می توانید با طراحی سریع اقدام به چاپ و توریع تراکت بکنید. در بسیاری از روش ها باید شما پس از تامین محتوا در صف انتظار نشر تبلیغات چه در رسانه های اجتماعی و چه رسانه های اجتماعی همچون رادیو و تلویزیون و غیره باید بمونید که مطلب شما باز نشر بشود ولی شما می توانید با چاپ تراکت فوری سریع به وسیله سیستم چاپ افست و یا دیجیتال مطالب خودتان را باز نشر و در مکان مناسب توزیع بکنید.

اهمیت چاپ تراکت تبلیغاتی

نکته سوم: بازخورد فوری و رسیدن به مخاطبین هدف

با تبلیغات تراکت دیگر نیازی به نشستن و صبر کردن برای یک مدت طولانی و پاسخ گرفتن از سمت مشتری نیازی نیست. تبلیغات تراکت تقریبا سریع و همچنین رسیده به مخاطبین هدف بسیار سریع و ساده تر از سایر رسانه ها می باشد. شما می توانید منطقه و افراد و یا مشاغل خاصی که مد نظرتون هستش تبلیغ بکنید ولی اگر از تبلیغات بصورت شبکه های اجتماعی انجام بدهید شما نمی توانید این تبلیغات را محدود به یک جا و یا یک مکان بکنید و اگر شغلی ندارید که نیازی نیست بطور وسیع تبلیغات خودتان را انجام بدهید ساده ترین و موثر ترین راه برای شما چاپ تراکت می باشد . شما با استفاده از چاپ تراکت به راحتی می توانید تبلیغات خودتان را محدود به یک منطقه و یا یکسری افراد خاص بکنید.

نکته چهارم: خلاقیت در تبلیغات تراکت وجود دارد

شما با تبلیغات تراکت محدودیت خاص و مشخصی در طراحی تراکت خود را نخواهید داشت. دست شما بطور کامل باز هست و می توانید هر نوع خلاقیتی بدون هیچ گونه محدودیتی در طراحی تراکت خود انجام بدهید.

نکته پنجم: روش قدیمی و سنتی

شما نمی توانید چاپ تراکت را بعنوان روش تبلیغات سنتی انکار بکنید. چاپ تراکت یکی از قدیمی ترین روش تبلیغات و برای بعضی از مردم محبوبیت و جذابیت بسیار زیادی دارد و اعتقاد به چاپ و توزیع تراکت و خواندن مطالب مندرج در چاپ تراکت می باشند.

تبلیغات به وسیله تراکت روشی بسیار مناسب برای تبلیغات کالا و خدمات هر سازمان و یا هر مشاغلی می باشد. شما باید در توزیع تراکت خود بسیار دقت داشته باشید و به نحوه مناسب در توزیع تراکت نهایت دقت داشته باشید. شرکت های زیادی برای توزیع تراکت های شما وجود دارد این کمپین های توزیع تراکت روش های جذابی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه شما دارند. طراحی فوق العاده تراکت بهترین راه برای نشان دادن تجارت خود به مشتریان است و جذب مشتریان شما می باشد.

ما در مقاله دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی سعی کردیم اهمیت چاپ تراکت در تبلیغات را مطالبی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی انقدر زیاد باشد که شما از ظرفیت های موجود در چاپ تراکت برای تبلیغات سازمان خود استفاده بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ لیوان کاغذی سفارشی فقط برای تفریح شخصی نیست ، اگر در هر رویداد بزرگتری وجود داشت می توانست یک اتفاق شگفت انگیز از آگاهی بخشی نسبت به برند و سازمان شما شده است. لیوان کاغذ چاپ شده سفارشی توانایی جلب توجه کاربر به طرز قانع کننده ترین و شگفت انگیزی دارد زیرا خوردن چای و یا قهوه به مخاطبین شما به سبب حک کردن برند و شعار سازمانی شما به ذهن مخاطبین شما کمک شایانی می کند.

اهمیت خودن چای و یا قهوه

خوردن چای و یا قهوه از نظر مخاطبین شما فقط خوردن یک نوشیدنی نیست. یک امر ضروری در صبحانه و رفع خستگی در بین مردم به شمار می شود. خوردن چاپی یا قهوه خاصیت هایی برای آرامش و بعنوان یک مایعات قوی برای بدن بسیار لازم و ضروری می باشد. شما باید از ظرفیت هایی که درون خوردن نوشیدنی هایی دارد برای سازمان های خود می توانید استفاده بکنید.

نگاهی به نقطه نظرات نام تجاری

از آنجا که خوردن نوشیدنی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما است ، می توانید اهمیت لیوان کاغذی سفارشی را حدس بزنید.شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت.

مردم ایران عادت بسیار زیادی نسبت به خوردن چای در قبل و حین و بعد از جلسه دارند. شما می توانید از ظرفیت های موجود در خوردن چای که بسیار در بین مردم رایج می باشد می توانید مشخصات و لوگو و برند خودتان را برروی آن حک بکنید و قطعا برای شما مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت

بطور کامل نمی توان تضمین کرد که هرکس با خوردن چاپی در لیوان کاغذی شما به محتویات و لوگوی برند شما توجه کند اما در معرض آن قرار گرفتن حتی به آن توجهی صورت نگیرد اما این شانس را به مشتریان شما می دهد که در ناخودآگاه آنان برند و مشخصات سازمانی شما حک بشود.

هیچ اتفاقی در تبلیغات لازم نیست تاثیرگذاری فوری در ذهن مخاطبین شما داشته باشد در بعضی از وقت ها فقط کافی است یک تلنگر در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند و با تکرار این اتفاق سبب حک شدن در ذهن مخاطبین شما می شود.

ما قصد داریم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی تمامی مطالبی که می شود در خصوص اهمیت چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان کرده باشیم که شما پی به اهمیت این موضوع ببرید بیان بکنیم. امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و با اهمیت باشد که سبب مجاب کردن شما برای چاپ لیوان کاغذی ارزان بشود. ما در این مقاله به 5 مورد از با اهمیت ترین نکات لازم در خصوص چاپ لیوان کاغذی برای شما بیان میکنیم.

احساس مثبت

از آنجایی که خوردن نوشیدنی بخصوص چای در بین مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر چیزی که با آن شریک بشود برای مردم بسیار محبوب و احساس خوبی نسبت به آن پیدا می کنند و اتفاق آن روز را هیچ وقت فراموش نمی کنند و هیچ وقت سازمان ها نباید ظرفیت های موجود در خوردن چای که احساس خوبی به مخاطبین شما می دهند را دست کم بگیرند. سفارش چاپ لیوان کاغذی اختصاصی می تواند اهمیت خوردن چای در بین مردم را با برند سازمانی خودتان پیوند بزنید و باعث می شود احساس خوبی که خوردن چای به مردم می دهد استفاده از چاپ لیوان کاغذی سفارش شما این احساس خوب رو به مخاطبین شما هم خواهد داد.

انتقال اطلاعات

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک رسانه قوی برای انتقال اطلاعات سازمان شما به مخاطبین تان بدهد. افرادی که عادت دارند به طور مرتب چای بنوشند وقت کافی برای نگاه کردن به اطلاعات مندرج برروی لیوان کاغذی دارند. در حالی که مشغول بحث و گفتگو با کسی هستید وقتی لیوان کاغذی سفارشی که در دست دارید وقت آن را دارید به مطالب مندج در آن توجه بکنید. استفاده از مطالبی از جمله لوگو و شعار سازمانی شما بهمراه تصاویر جذاب و زیبا سبب اثرگذاری بسیار زیادی برروی مخاطبین شما را خواهد داشت و شما می توانید نکات مثبت برند خودتان را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای سازمان شما عمل بکند. زمانی که مخاطبین شما تا آخرین قطر نوشیدنی خود را نخورده اند آن لیوان کاغذی را دور نمی ریزند در نتیجه می توانید تا زمانی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی می باشند نکات مربوط به برند خودتان را به مخاطبین و مشتریان خود منتقل بکنید.

ایجاد یادداشت شخصی

در حالی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی هستند یادداشت های شخصی و مطالب مربوط به سازمان خودتان را به دیگران منتقل بکنید. شما می توانید در هر مناسب چاپ لیوان کاغذی اختصاصی سفارش بدهید. مثلا شما می توانید یادداشت شخصی خودتان همچون تولدت مبارک ، سالگرد تاسیس سازمان شما و بسیاری مطالب شخصی مناسبتی دیگری را در برروی لیوان کاغذی چاپ بکنید. این کار سبب جذابیت و اهمیت دادن شما به مخاطبین خود بشوید. این کار شما تاثیر گذاری چشمگیری برروی مخاطبین خود می گذارید.

جذابیت بیشتر به هر جلسه و یا مهمانی

یک لیوان کاغذی سفارشی که با طرح های جالب و داستان های برند ساخته شده باشد می تواند یک طعم و مزه معتبر به آن اضافه کند. این امر نه تنها الهام و شناخت نسبت به مارک شما را بالا می برد بلکه می تواند محیط و سازمان شما را پر رنگ تر بکند.برای مثال اگر قرار است در مورد کافی شاپ نظر بدهیم و در خصوص ترویج برند آن صحبت بکنیم می توانیم تمامی لیوان کاغذی بسیاری از شرکت ها را تقبل بکنیم و این امر علاوه بر اهمیت دادن به آن جلسه و همچنین سبب ارتقا بخشی به آن کافی شاپ هم می شود. این هم به نفع سازمان و برند شما و هم به نفع آن کافی شاپ معروف و معتبر می باشد.

استفاده از لیوان کاغذی در سخنرانی ها

در سخنرانی ها چاپ لیوان کاغذی می تواند بسیار بر متن سخنرانی و تاثیرپذری مخاطبین شما نسبت به متن سخنرانی شما بگذارد. وجود لیوان کاغذی اختصاصی در حین سخنرانی شما به اندازه چاپ کارت ویزیت و یا چاپ تراکت و … که مشخصات شما در آن می باشد اهمیت بالاتری خواهد داشت و این اهمیت انقدر زیاد می باشد که متن سخنرانی شما تاثیرگذاری بیشتری برروی مخاطب بگذارد.

ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی و اهمیت چاپ لیوان کاغذی را بطور کامل برای شما بیان کنیم و امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و برای شما جذاب باشد که شما را ترغیب به چاپ لیوان کاغذی بکند.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

چاپ فاکتور

یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس به صورت تخصصی چاپ فاکتور فوری می باشد. فاکتور های این مرکز در انواع گوناگونی همچون کاغذ کاربن لس و یا تحریر معمولی انجام می شود. چاپ فاکتور ارزان در چاپ نفیس با بالاترین کیفیت و به صورت های تک رنگ ، 2 رنگ و فول رنگی انجام می شود که این امکان را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد که متناسب با نیاز مجموعه و سازمان خود انتخاب متناسب و کاملی داشته باشند.

چاپ فاکتور اختصاصی در سایز های متنوع A6 تا A3 ، فاکتور مالیات و دارایی و فاکتور های قبضی تک برگی و چند برگی بخشی از خدمات چاپ فاکتور نفیس می باشد که با قیمت ارزان و در اسرع وقت و مطابق جداول اعلامی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان …


 تصاویر چاپ شده فاکتور

چاپ فاکتور

چاپ فاکتور کاربن لس NCR

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور کاربن لس NCR از معمول ترین و متداول ترین انواع سری فاکتور در بازار کشور و همچنین در این مرکز می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی در مورد کاغذ کاربن لس بدهیم این است که در این کاغذ ، در بین برگه های فاکتور نیاز به قرار دادن کاربن برای انتقال به برگه های 2 و یا 3 نیست .

چاپ فاکتور کاربن لس به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های کاربن لس به صورت تک رنگی مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور کاربن لس در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور کاربن لس

 توضیحات تکمیلی فاکتور کاربن لس

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور A5 کاربن لس :

  • سایز طراحی فاکتور: 14.2×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت پرفراژ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: ۱۰۰۰ شماره
  • نوع کاغذ : کاربن لس
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ 2برگیچاپ 3برگیچاپ 4برگی
تک رنگ مشکی 1000 شماره 195.000 282.000 413.000
۲۰۰۰ شماره 366.000 528.000 752.000
۵۰۰۰ شماره 834.000 1.181.000 1.473.000
تک رنگ سورمه ای ۱۰۰۰ شماره 209.000 304.000 428.000
۲۰۰۰ شماره 382.000 549.000 760.000
۵۰۰۰ شماره 859.000 1.202.000 1.488.000
۲ رنگ قرمز مشکی ۱۰۰۰ شماره 240.000 366.000 494.000
۲۰۰۰ شماره 456.000 617.000 836.000
۵۰۰۰ شماره 939.000 1.289.000 1.581.000
چهار رنگ (فول رنگی) ۱۰۰۰ شماره 304.000 413.000 551.000
۲۰۰۰ شماره 564.000 741.000 931.000
۵۰۰۰ شماره 1.043.000 1.330.000 1.767.000

لیست قیمت چاپ فوری

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.
  • زمان تحویل سفارشات فوری طبق زمان اعلامی جدول می باشد.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور سایز A5

چاپ فاکتور تحریر 80 زیر الوان 60 ایرانی

توضیحات محصول :

یکی دیگر از اقسام فاکتور این مرکز ، چاپ فاکتور تحریر می باشد. برگه های استفاده شده در این نوع فاکتور کاغذ تحریر معمولی بوده که به خودی خود مطالبتان را به برگه های پایین منتقل نمی کند و می بایست برای انتقال اطلاعات به برگه های 2 و 3 در این نوع فاکتور از کاربن شخصی استفاده کنید.

رنگ برگ های 2 و یا 3 دسته فاکتور ها از نوع الوان 60 گرم می باشد و رنگ آن نیز متناسب با موجودی چاپخانه انتخاب می شود.

چاپ فاکتور تحریر 80 گرم با زیر الوان 60 گرم نیز به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های تحریر به صورت تک رنگی مشکی ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور تحریر در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور تحریر

 توضیحات تکمیلی فاکتور تحریر

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور A5 تحریر 80 زیر الوان 60 گرم :

  • سایز طراحی فاکتور: 14.2×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت پرفراژ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: ۱۰۰۰ شماره
  • نوع کاغذ : تحریر 80 زیر الوان 60 گرم
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ 2برگیچاپ 3برگی
تک رنگ مشکی ۱۰۰۰ شماره 138.000 195.000
۲۰۰۰ شماره 261.000 375.000
۵۰۰۰ شماره 591.000 860.000
۲ رنگ قرمز مشکی ۱۰۰۰ شماره 195.000 290.000
۲۰۰۰ شماره 390.000 513.000
۵۰۰۰ شماره 725.000 1.037.000
چهار رنگ (فول رنگی) ۱۰۰۰ شماره 252.000 356.000
۲۰۰۰ شماره 470.000 584.000
۵۰۰۰ شماره 804.000 1.083.000

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور سایز A5

چاپ فاکتور قبضی یک سوم A4

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور قبضی در مرکز گروه هنری چاپ نفیس به 2 گونه ی قبضی تک برگی دسته چکی و قبضی چند برگی موجود می باشد که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

فاکتور قبضی 1/3 A4 تک برگی دسته چکی : در این مدل مشابه دسته چک های بانکی که ته قبض دارند فاکتور ها به صورت تک برگ چاپ می شوند که روی هر برگ 2 شماره یکسان در ته قبض و در نسخه اصلی زده می شود و صحافی در این مدل از سمت چپ زده می شود. از اینگونه فاکتور قبضی دسته چکی برای قبض پارکینگ ها و رسید واریزی و دریافتی وجه و … استفاده می شود.

فاکتور قبضی 1/3 A4 چند برگی : سایز این فاکتور نیز یک سوم A4 یعنی حدود 10 در 20 سانت می باشد که معمولا سمت چپ پرفراژ می شود و در نسخه های 2 و یا 3 برگی به صورت کاربن لس و یا تحریر معمولی ارائه می شود.

فاکتور های قبضی در تیراژ های 3000 ، 6000 و 9000 شماره ارائه می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور قبضی

 توضیحات تکمیلی فاکتور قبضی

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور قبضی تک برگی دسته چکی :

  • سایز طراحی فاکتور قبضی: 10×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت چپ و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: 3000 شماره
  • نوع کاغذ : تحریر 80 گرم
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژتک رنگ مشکی2رنگ قرمز مشکیفول رنگی
تحریر 70 گرم ۳۰۰۰ شماره 219.000 304.000 361.000
۶۰۰۰ شماره 366.000 456.000 504.000
۹۰۰۰ شماره 502.000 605.000 660.000

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت چاپ فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور قبضی

چاپ فاکتور مالیاتی و دارایی

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور مالیات و اداره دارایی یکی دیگر از انواع سری فاکتور هاست که در خلال سایر خدمات این مرکز امکان چاپ دارد ولی به جهت استقبال و درخواست فراوان در یک گروه جداگانه هم برای فاکتور مالیاتی سایز A4 در جدول پایین لیست شده است.

فاکتور مالیات و داریی معمولا در قطع استاندارد A4 انجام می شود که ما در چاپ نفیس به صورت تک رنگ مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و برروی قالب های مورد تایید اداره مالیات و دارایی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.

فاکتور مالیات در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

 سفارش آنلاین چاپ فاکتور رسمی مالیات

 توضیحات تکمیلی فاکتور رسمی مالیات

 تصاویر چاپ شده فاکتور

placeholder image

مشخصات چاپ فاکتور رسمی مالیاتی :

  • سایز طراحی فاکتور: 29.7×21 سانتیمتر
  • خلاصی برش: 1.5 سانت سمت بالا و 3 طرف دیگر 5 میل
  • حداقل تیراژ سفارش: 1000 شماره
  • نوع کاغذ : کاربن لس | تحریر 80 زیر الوان 60
  • نوع صحافی: پرفراژ منگنه | سرچسب
  • نوع شماره: ملخی قرمز و یا بدون شماره
  • خدمات تکمیلی: برگردان دفترچه بیمه | شماره و پرفراژ اضافه
نوع فاکتورتیراژچاپ ۲برگیچاپ ۳برگی
فاکتور رسمی دارایی | تحریر 70 زیر الوان ۶۰ ۱۰۰۰ شماره ۲۹۰.۰۰۰ ۳۸۵.۰۰۰
۲۰۰۰ شماره ۵۳۰.۰۰۰ ۷۴۵.۰۰۰
۵۰۰۰ شماره ۱.۱۹۰.۰۰۰ ۱.۷۴۰.۰۰۰
فاکتور رسمی دارایی | کاربن لس ۱۰۰۰ شماره ۳۸۵.۰۰۰ ۵۲۸.۰۰۰
۲۰۰۰ شماره ۷۲۶.۰۰۰ ۹۹۰.۰۰۰
۵۰۰۰ شماره ۱.۵۵۷.۰۰۰ ۲.۲۳۳.۰۰۰

نحوه محاسبه زمان تحویل:

  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • زمان تحویل چاپ فاکتور نهایتا 10 روزکاری است.

نحوه محاسبه قیمت:

  • قیمت جدول فاکتور به تومان می باشند.
  • کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.

راهنمای طراحی و قالب طراحی فاکتور رسمی دارایی



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیریت

ما به عنوان مصرف کننده به محض ورود به مراکز خرید مثل فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها اولین چیزی که به چشم ما می آید بسته به مصرف و نیازی که داریم انتخاب میکنیم و ممکنه اصلا به برچسب و نوشته های ریزی که برروی این بسته بندی قید شده است اصلا توجه نکنیم و به نوعی اصلا اهمیت ندهیم که چه مطالبی برروی آن نوشته شده است. ولی بسیاری از افراد مطالب مندرج برروی محصولات را به دلیلی که در پایین برای شما قید خواهیم کرد بیان میکنیم و سعی میکنیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان بکنیم.

لیبل های محصولات

چاپ لیبل به عنوان هویت محصولاتی شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد این محصول را از دیگری متمایز کنند. این که آیا شما برای سینمای خانگی خود یک صفحه نمایش فیلم خریداری می کنید یا برای خرید تنقلات خریداری می کنید ، برچسب ها مهم هستند. اما برچسب زدن محصولات فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست ، بلکه اطلاعات بسیار مهمتری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی برچسب ها به آنها توجه می کنند. به همین دلیل است که برچسب های محصول به اشکال مختلفی عرضه می شوند. برچسب هایی وجود دارد که به شکل خود محصول و یا همچنین  لیبل هایی جدیدا چاپ می شود که محتوای بسته بندی از داخل آن نمایان می شود.

از آنجا که اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات بسیار مهم هستند ، تولید کنندگان محصولات باید از چاپ صحیح محتوای آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین لازم است تولید کنندگان محصولات از چاپگرهای دارای برچسب های مؤثر مانند پرینترهای حرارتی استفاده کنند یا اگر تولید کنندگان خواهان چاپ دیگری هستند ، می توانند شیوه چاپ افست در تیراژ بالا چه بصورت شیتی یا بصورت رولی چاپ و استفاده بکنند. به طور خلاصه ، این فقط کالاهایی نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت لیبل ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که قرار است استفاده بکنیم به راحتی محتویات آن را مطالعه و سپس انتخاب بکنیم.

اهمیت لیبل های محصولات

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که استفاده می کنیم یا مصرف می کنیم ، آشنا شویم. بنابراین ، برای محصولات غذایی ، بررسی این نکته از بسته بندی به ویژه برای مصرف کنندگان که دارای مشکلات بهداشتی هستند ، ضروری است. به عنوان مثال ، اگر شما بخاطر فشار خون و یا به هر دلیلی قصد دارید مصرف نمک خودتان را محدود بکنید ، لیبل مواد غذایی تعیین میزان سدیم محصول را برای شما آسانتر می کند. یا اگر حساسیت غذایی دارید ، کافی است مواد غذایی را بررسی کنید و ببینید آیا غذایی که باعث ایجاد آلرژی شما می شود وجود دارد یا خیر. در واقع ، این بخش از لیبل محصولات به ما کمک می کند سلامتی خود را حفظ کنیم.

دستورالعمل های محصولات

لیبل ها به عنوان راهنما در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولی که خریداری کرده ایم ، خدمت می کنند. این که باید آن را روزانه یا هفته ای یک بار ، قبل یا بعد از خواب ، با آب یا بدون آب استفاده کرد ، همه در لیبل محصولات می باشد. همچنین این لیبل ها محدودیت سنی و اینکه برای چه سنی مناسب هست بیان شده است . به این ترتیب ، ما می توانیم از محصولات به درستی استفاده کنیم و می توانیم اثرات مفید و مضر آن را برای خودمان تنظیم بکنیم.

هشدارهایی که باید برروی برخی از محصولات زده بشود

محصولاتی وجود دارد که هر وقت استفاده یا مصرف شود ممکن است عوارض جانبی برای برخی از افراد داشته باشد. برای مثال اگر باردار هستید یا به بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی یا فشار خون بالا مبتلا هستید با مطالعه دستورالعمل و هشدارهایی برای این سری از افراد بیان شده است، را باید مطالعه بکنند و با خیال راحت بتوانند از آن محصولات استفاده بکنند.

اطلاعات مربوط به قوانین استفاده از محصول

برخی از محصولات یکسری قواعد و قانونی دارد که باید تولید کننده گان این قانون و قاعده را برروی محصولات خود بیاورند از جمله برروی بسته های سیگار هشدار های پزشکی برای ریه در بعضی از کشورها که جریمه هایی برای استفاده از آدامس و انداختن آدامس برروی زمین دارند باید یکسری هشدار ها و قوانین را برروی بسته بندی خود لحاظ بکنن. انتخاب نوع لیبل هم بسیار مهم می باشد زیرا باید براساس نوع محصول خود لیبل مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید لیبل های متنوعی وجود دارد از جمله چاپ لیبل یووی ، چاپ لیبل سلفون براق ، لیبل طلاکوب ، لیبل متالایز و … وجود دارد که هر تولید کننده ای باید براساس نیاز خود یکی از این لیبل های را انتخاب بکند.

قیمت گذاری

در بسیاری از شرکت ها باید تولید کنندگان قیمت نهایی برروی محصولات را برروی کالای خود وارد بکنند در کشور ایران نیز این یک قانون صنفی می باشد که هر محصول باید قیمت برای مصرف کننده را برروی آن محصول وارد بکند در نتیجه شرکت های تولید کننده باید لیبل قیمت گذاری را نیز برروی محصولات خود وارد بکند.

ما سعی کردیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را بطور مختصر ولی کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان کرده باشیم و همچنین امیداوار هستیم با انتخاب یک شرکت تولید کننده در عرصه چاپ لیبل فوری و یا چاپ لیبل ارزان علاوه بر یک محصول با کیفیت یک چاپ با کیفیت و مناسب نیز داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()